wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Hey Ladies!

Hoe is het met iedereen? Veel meiden op de "wachtbank"?
    Hier volop aan de klus! Gebruik ovutesten aangezien ik een erg lange cyclus heb helaas :( maar de lijn wil nog niet echt dikker worden terwijl ik wel een gevoel heb dat de eisprong eraan komt... we zien het wel!

Jullie nog wat doen vandaag? Wij gaan als Ruben straks wakker is even naar de stad daar wordt een soort "sterke mannen"wedstrijd gehouden, vrachtwagen trekken, stenen sjouwen dat soort dingen.. Is wel ff leuk om heen te gaan met dit druilerige weer....

Tot later!

2. hottie

hottie Lid

13 aug 2007
    76
    0
    0
    Friesland
    hoi meiden,

Wij gaan nu ook voor een tweede. Dit is nu onze eerste ronde. Onze meid is nu bijna ander half jaar.
    Het duurde niet lang dat ze verwekt was, ook maar hopen dat bij de tweede ook snel gaat. Succes meiden!

Groetjes Hottie :D

3. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hey leonietje vervelend als je niet precies weet wanneer je eisprong is enz. ik moet maar eens kijken hoe dat bij mij gaat lopen moet vandaag of maargen ongesteld worden en daarna gaan we er voor!
    mijn man is nu naar een meeting van amerikaanse auto's samen met twee vrienden. mijn vriendin komt vanmiddag gezellig wat we gaan doen weten we nog niet.
    hottie succes ermee ik zie dat je vandaag kan gaan testen.

4. hottie

hottie Lid

13 aug 2007
    76
    0
    0
    Friesland
    ja klopt, moeder van noa.
    Ik wacht gewoon nog even met testen. Een van deze dagen kan ik ongi worden. Dus ja dan wil ik er toch ff mee wachten. Straks hou ik het al tegen met mijn gedachten, dat ik daarom niet ongi word?

Om de dag vrijen dan is het vanzelf wel een keer raak.

5. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Hoi meiden,
    bedankt voor alle sterkte wensen.

Ik moet over 3 dagen ongi worden en meestal heb ik een paar dagen ervoor al bruinverlies en dit heb ik nu niet.... :( maar toch heb ik geen ander gevoel dan anders.
    Tja we zullen afwachten, als ik morgen nog geen bruinverlies heb dan waag ik dinsdag een testje.

@Hottie, welkom en ik zag ook dat je mag testen.....spannend.

@leonietje, wat vervelend van die lange cyclussen, ik heb dat eigenlijk nooit maar toevallig de vorige cyclus van mij was er ook één van 37 dagen. :(
    Nu heb ik volgens mij heel erg duidelijk mijn ei gevoeld dus het kan haast niet missen dat ik deze week ongi wordt, of niet :D

@Elmo, welkom hier en ik hoop dat je gauw wat meer duidelijkheid hebt.
    Je lichaam kan je echt voor de gek houden.

6. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Welkom nieuwe meiden!

@Patje, sterkte!

@Mienime en Hottie, zie dat jullie kunnen testen.. En?

@Veertje, wij zijn (nog steeds) met Dylan z'n nieuwe kamer bezig en daar word ik al gek van :)! Gaat het een beetje naar wens?

Wij gaan zo even naar de Kermis (als het droog is want heb geen zin om in de regen te staan!).

x Vanes

7. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    ik denk dat het ontpillen is, zit nl pas in ronde 2 en vorige mnd was ik ookal 5 dagen later :evil: dan ik gewend was toen we voor de 1e met de pil stopten.
    mocht ik vrijdag nog geen rood gespot te hebben, ga ik testen, maar denk wel dat ze komen ;)

hopelijk heb je het leuk gehad op de kermis :D

8. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Hai meiden,

Wat een nieuwe weer! Leuk hoor hoop dat het snel raak is voor jullie.

@Patje; wat een vervelend nieuws (Understatement!) Veel sterkte de komende tijd!
    ennuh spannend hoor dat je bijna kan testen

@veertje; na een paar dagen flink verhuizen kun jij ook wel mee doen aan die "sterke mannen" wedstrijd van leonietje!

@mienime: ik duim voor je dat het weg blijft en dat je mooi positief kan testen!

Hier is de ongi flink doorgezet! Die vreselijke pijnen waar we het een paar bladzijdes geleden over hadden heb ik gister in alle hevigheid weer gehad! (tot jankens aan toe)
    Kwam erg slecht uit, want 's avonds gingen we met z'n tweetjes lekker uit eten, nou heb ik door de pijn niet erg kunnen genieten! Beetje Jammer!

9. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Dank je djezelf :)

Balen van je ongi(pijnen) en dat je daardoor minder hebt kunnen genieten vh etentje.

10. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Oke beetje een onzin berichtje

maar...

Wilde mijn 1000 berichtje wel met jullie delen!

11. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    djezelf haha dat is toch wel speciaal he 1000 :) !

12. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @djezelf, wat balen van je ongi!
    Ik moet zeggen dat mijn ongi gelukkig niet zo heel erg heftig meer is.
    De eerste 9 keer na de bevalling was het heel erg heftig, deed gewoon echt pijn de eerste dag, ik kon dan helemaal niet staan, het was net of Femke er dan net uit was.
    Gelukkig gaat het nu weer wat beter maar ik hoop dat ik nu de eerste 9 maanden niet meer ongi wordt natuurlijk.

@funny, hoe was de kermis? Hebben jullie het droog gehouden?

13. hottie

hottie Lid

13 aug 2007
    76
    0
    0
    Friesland
    vervelend, penstruatie pijn! Had ik voor de zwangerschap van mijn dochter ook zo erg last van dan lig je soms wel 2 dagen plat. Na die zwangerschap heb ik niet zo pijnen meer. Zelden krijg ik daar wel es last van. En dan ook nog uit eten, oh vervelend meid! Ja ik kan me erbij voor stellen dat het niet genieten is. Jammer. :(

14. antonia

antonia Lid

5 aug 2008
    24
    0
    0
    ja wij gaan ook voor een 2de hahahah we hebben al een dochter van 8 we kunnen niet wachten tot het zo ver is

groetjes en succes allemaal

antonia

15. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Whahaha zie net dat jij al over de 4000 zit ,
    kom ik aan met mijn 1000! :)

16. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik schaam me volgens mij ben ik verslaafd 8-[ .

17. hottie

hottie Lid

13 aug 2007
    76
    0
    0
    Friesland
    ja idd dit kan wel verslavend zijn..hahahah :D

18. hottie

hottie Lid

13 aug 2007
    76
    0
    0
    Friesland
    he meiden,

Ik geloof het zelf haast niet, maar ik ben nu 2 dagen overtijd en ik moest nodig na de wc! Ik zag dat ik veel slijm had, dus ik snel de test pakken en na de test 3 min wachten....

.....Na 3 min ff kijken en.....Zwanger! :D :)

19. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    @antonia:welkom en superveel succes met zwanger worden :)

@hottie: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!! :D geweldig zeg!super! van harte gefeliciteerd!!!

20. hottie

hottie Lid

13 aug 2007
    76
    0
    0
    Friesland
    ja dank je wel! Ik moet ff aan het idee wennen. We waren pas dit maand echt uit dat we een tweede wilden. En meteen raak! Ik ben super blij. Ga zo na mijn werk en daar is mijn man ook en dan laat ik hem die test zien. Wow! Hij zei al gister waarom doe je de test dan niet als je 1 dag over tijd bent. Euh ja ik antwoorde ik kan nog ongi worden.

Ik ben al benieuwd hoe hij er op reageerd!

Liefs hottie :D :)

Deel Deze Pagina