fantastisch meid, ik snap dat het allemaal nog onwerkelijk aanvoelt. ben benieuwd hoe je man reageerd en of je je hoofd er vandaag bij kan houden op je werk hihi succes en geniet ervan!
@Hottie, GRANDIOOS! GEWELDIG! SUPER! TE GEK! GEFELICITEERD! Nou wij kunnen ook officieel aan de slag hoor. Mijn spiraaltje is er zojuist uit gehaald Wat mij betreft gaan we morgen aan de klus Ik heb de afgelopen 2 maanden niet gevloeid dus ik heb geen idee wanneer mijn Nod, het word dus heel spannend de komende weken want ik kan elk moment ongi worden......of natuurlijk juist niet........maar wanneer kan ik dan testen? Dat is dan de vraag. Heb er zin in! Word vast weer een leuke tijd en ik zal wel weer heel veel hier te vinden zijn! Alle nieuwe welkom! En iedereen veel succes natuurlijk weer!
Lilly wat spannend dat je spiraaltje eruit is Ik zou even afwachten tot er een ongi opkomt en dan de 1e ronde in..wel gewoon klussen natuurlijk, wie weet, maar zo weet je je cyclus een beetje, anders krijg je met veel verwarring en eventueel telurstelling(en) te maken.Heel veel succes!
@lily; leuk hoor, hoop dat het snel raak is voor je, het gaat hier ineens hard met de zwangeren! @mienime; hoe staat het bij jou? Nog geen nieuws?
@Miemime......wij gaan er gewoon voor hoor en zien het wel. Als ik over een maand nog geen ongi heb ga ik wel testen maar ik verwacht eigenlijk gewoon ergens in de komende weken ongi te worden en dan hebben we een beetje een idee. Bij Ruben voelde ik ook al heel snel dat het raak was. Ik weet dat sommigen daar niet in geloven maar ik weet wat ik voelde. Ook toen ik de eerste 2x negatief teste was ik helemaal niet verdrietig of zo. Ik WIST gewoon dat ik zwanger was, dat ik gewoon te vroeg had getest. Ik had de positest meer nodig als bewijs aan de buitenwereld dat het zo was
@ lily; nee hoor geloof je meteen, ik had dit bij Jonathan ook. Al een kleine week voor mijn NOD voelde ik al dat het anders was in mijn buik. Dus ik weet dat het kan!
@hottie, gefeliciteerd! Super zeg! Ik had vanmorgen net een test gehaald en toen ik thuis kwam had ik iets bruinverlies dus ik denk dat ik een ronde verder ga jammer genoeg. De test blijft nog wel even goed dus die blijft de komende maand sowieso nog ff in de verpakking.
Hallo allemaal, Wij zijn ook alweer een tijdje bezig voor een tweede wondertje echter dit wil nog niet zo lukken. We hebben een prachtige zoon van 2,5 jaar en we zouden hem graag een broerte of zusje willen geven. Mijn eerste zwangerschap was een verassing en gelijk raak ( wat een heerlijkheid in vergelijking met nu). Vorig jaar december de knoop door gehakt om te gaan voor de tweede en ja hoor....... in februari was het raak! Wel een vaag streepje en had weinig zwangerschapsverschijnselen maar de huisarts bevestigde: we zijn zwanger! Helaas kwam hier na 6 weken een zware domper op de vreugde en is het uitgelopen in een miskraam. Na onderzoek bleek alles goed m.u.v. van een kleine myoom van 1,5 cm Niet te lang verdrietig zijn en op naar de volgende ronde. Nu zijn we weer 4 rondes verder en het wil maar niet lukken. Ik dacht dat het weer raak was na de vakantie ( pijn in de onderrug, misselijk, donkere tepels, heel erg moe) Afgelopen weekend weer en ik moet zeggen dat de moed even in mijn schoenen zonk. Volgens de huisarts kan de myoom geen kwaad maar ik begin toch wel te twijfelen. Heeft nog iemand hier ervaring mee?
hallo, ik ben nu voor de 2e maand bezig om zwanger te worden eerste maand is niet gelukt. ik heb al een zoontje van 3 waar we graag een broertje of zusje voor willen hebben, afwachten binnen hoeveel tijd ik zwanger wordt is toch altijd spannend. veel liefs
@djezelf:nope, geen aankondiging voor een ongi, maar ook geen zwangerschapskwaaltjes ofzo, eigenlijk helemaal niks... @lily:moet je ook doen, hoor daarom zei ik al van gewoon lekker je ding doen samen, dan zie je het wel...zou voor de zekerheid dan een cyclus van 30 pakken, is weer even 2 dagen langer dan een gemiddelde cyclus en is de kans misschien ook minder groot om te vroeg te testen. en elke zwangerschap is anders, dus misschien krijg je nu wel geen kwaaltjes al zo vroeg voor NOD, you never know, maar zou wel handig zijn
Liesje en dantje ook superveel succes gewenst...ik weet niet wat een myoom is, dus heb er geen ervaring mee, maar ik hoop voor jou dat dat niet de reden is dat het nog niet gelukt is.je was iig al zwanger, dus het KAN!go girl!
Thanks Mienime! Zwanger raken is het probleem niet maar het behouden is het volgende obstakel evenals mijn leeftijd . We gaan er maar weer met volle moed tegenaan deze rond en gaan weer voor :-$ Oh.. een een myoom is een ander woord voor vleesboom. Liefs
ai, naar dat je-naar ik begrijp-een aantal MK hebt gehad?op zn zachtst gezegd balen, zeg!Houdt de moed erin!jullie wondertje komt vast wel! owww myoom=vleesboom, kijk dat werkt verhelderend.ben je ervoor onder het mes geweest?heb wel vaker gehoord dat dat wel een belemmering kan zijn, maar dan eerder met zwanger raken en jullie lukt het wel, dus of het niet behouden er dan mee te maken heeft...zou ook denken van niet.
hoi allemaal, Bedankt van de reacties. Ik liet mijn man zien op zijn werk en hij reageerde heel rustig. Ik gaf hem de test en hij zei ben je zwanger...ik lache. Ja ik ben zwanger. Goh ben je zwanger....hij wist niet wat hij er aan had. Je zag hem gewoon denken. Ook hij moet ff doordringen dat het zo is. Morgen doen we nog een test en dan bel ik de verloskundige maar op. Ik weet niet waneer je dat moet doen? Ik hoor het wel waneer we op afspraak moeten. De hele dag had ik mijn hoofd bij de test, af en toe kijken of er echt wel 2 streepjes op stonden. Nog moet ik wennen. Voor degene die ook een tweede kind wil, wens ik heel veel geluk toe en laat me weten he! Groetjes Hottie
Leuk, hottie!dus hij was helemaal flabbercasted logisch hoor, niet niks zo'n posi test, betekend veel veranderingen, leuk! Je kan de VK gewoon bellen en meestal krijg je dan rond je 10e week een afspraak voor de intake.
heey meiden. Even snel een berichtje van mij. Hier gaat alles goed, we zijn nu helemaal over Zit nu even snel op internet via de buren want de verhuizing van ons internet schijnt wat vertraging te hebben. Heb nog even geen tijd om alles terug te lezen dus zodra ik zelf weer internet heb dan lees ik weer even bij. Groetjes Vera
@patje, djezelf, was leuk op de kermis. We hadden zelfs nog mooi weer! Dylan was alleen een klein draakje en ik kan op het moment niet zo goed m'n geduld bewaren @djezelf, 1000! klinkt in mijn oren super veel maar dit werkt inderdaad verslavend dus ik kom er ook wel aan hoor! @Hottie, GEFELICITEERD! Volgens mij zijn we dan ong. gelijk uitgerekend! Net zo gezellig! Ik ga woensdag de VK bellen, weet dat ik rond 8 wk terecht kan en meteen een echo krijg. Kan ik echt naar toe leven! Hoe voel je je? @Daantje74, ik ben 2 x heel snel zwanger geraakt (meteen 1ste ronde) de 2de x eindigde in een MK. Het heeft 10 mnd geduurd voordat ik weer zwanger raakte! Of een myoom daarin belemmerd weet ik niet, heb je het al aan de VK gevraagd? of een Gyno? Succes in iedergeval! Alle nieuwe meiden, welkom en dat jullie maar snel zwanger mogen raken!
En MieniMe? Ik vind het knap hoor dat je nog niet getest hebt! @Daantje74, dat ik de 2de x zwanger was heb ik me echt niet zwanger gevoeld en het bleek dus ook niet goed te zitten.. Nu ben ik nog niet zo ver en voel me echt zwanger, heb dus goede hoop! @Veertje, lastig he als je geen internet meer hebt, dan zie je pas hoeveel je het gebruikt
Hottie: Van Harte gelfeliciteerd en geniet er van! We genieten met je mee! Funny: Thanks , het voelt nu al een stuk beter. Het is fijn om op dit forum je verhaal enigzins kwijt te kunnen en een normale reactie terug te krijgen. De opmerkingen van je hebt toch al een.zoontje... en je moet er niet te veel aan denken...... wordt je wel moe van. Ook jij gefeliciteerd met de komst van het nieuwe mensje Mienime: Echt heel erg knap dat je nog steeds niet getest hebt! Ik zou niet zo lang kunnen wachten Petje af! Ik ben benieuwd!