Funny en Daantje, ben nu 4 dagen na NOD en nog steeds geen gevoel van zwangerschap of aankomende ongi. het lukt me "zolang" te wachten, omdat ik vorige mnd hetzelfde heb meegemaakt en een nega test had en dat wil ik graag nog even uitstellen hihi Mijn gevoel zegt gewoon heel sterk dat ik niet zwanger ben, dus ik wacht op de Overmorgen ga ik een test kopen en ga die vrijdagochtend doen, als er dan nog steeds niks is Dan zou ik 1 weekje "overtijd" zijn.
@hottie van harte gefeliciteerd fijn dat het zo snel is gegaan! ik heb mijn banner aangepast ben benieuwd hoe mijn cycles is heb hem op 28 dagen gezet. ik hoop zo dat het dit keer sneller gaat bij noa duurde het een jaar voordat ik zwanger was. iedere maand weer die teleurstelling heb ik echt geen zin in, maar goed we zien het wel.
Mienime, ik vind het echt heel erg knap dat je dit vol kan houden. Ik heb op zich ook in het begin geen last van zwangerschapsverschijnselen dus vandaar dat ik niet zo lang zou kunnen wachten. Ik duim voor je dat weg blijft en dat je een positief resultaat krijgt deze keer. Succes!
mienimie op een gegeven momend weet je dat je menstruatie langer kan duren en is het zonde om steeds weer een negatieve test te hebben, ik wachte vaak ook een week. wel knap van je inderdaad.
hey funny, ja klopt dan zijn wij bijna tegelijk uitgerekend ...hahaha leuk man!Zou je het ook willen weten wat het word? Wij niet, maar ja je weet maar nooit als je eenmaal daar voor de echo ligt! Maar ja ik wil het toch maar niet weten en ik hou het vol! Ik ga vandaag de vk bellen. Ik voel me wel goed, af en toe moe. En buikkrampjes en mijn darmen borrelen en voor de rest moet ik echt vaak naar de wc.kortom ik voel me wel goed. Bij de eerste zwangerschap was ik zo enorm misselijk, dat ik vaak moest overgeven, wel tot 3 a 4 mnd toe.Wat er nu niet is kan nog komen he. Hoe voel jij je? mienime krijg je nu ook geen behoefte om nu te testen? Knap van je. haha, zou echt leuk zijn dat je ook een mini mensje krijg. Hoe voel jij je nu? Voor degene die ook zwanger willen raken veel geluk en hou me op de hoogte als het gelukt is.
hoi mandy, ik hoop dat je dit keer ook sneller zwanger raakt! Het is idd een teleurstelling, als je test negatief is. Geestlijk kun je het tegen houden en dat is ook niet wat je wil ja dan word je er ook moe van. Voor jouw heel veel geluk en ik leef met je mee. Bij mijn eerste hebben we een aantal maanden over gedaan en ja ook voor mij was er een teleurstelling toen. Ik ben al enorm verast dat het nu wel gelijk de eerste keer raak is. Dat moet ook ff door dringen.
he mandy mijn dochter is ook in dezelfde maand geboren, als jouw dochter.hahah grappig. Yena is op 7 maart 2007 geboren. Dit moest ik ff kwijt,hahahaah.
Hallo dames, Ik meld me ook even in dit topic. Ik moet alleen wel zeggen dat ik waarschijnlijk niet regelmatig mee zal kletsen, want dat lukt me in een ander topic ook niet echt. Ik heb het de laatste tijd te druk om uitgebreid achter mijn pc te zitten. Maar goed. Wij hebben een ook tweede kinderwens en zouden het erg leuk vinden als er niet zoveel leeftijdsverschil tussen Annabel (nu 8 maanden) en haar broertje/zusje zit. We gaan trouwens niet bewust klussen, maar laten het aan de natuur over. Ehm... Dat zeg ik nu wel, maar stiekem kan ik niet wachten tot de dag dat ik kan testen. Heeft iemand trouwens een leuk idee om een tweede zwangerschap aan manlief te vertellen? Ik zat te denken om een rompertje te bedrukken, zodat hij het goede nieuws ziet als hij Annabel een keer verschoont. 8) Maar ja, wat zet je erop? Heeft iemand nog meer ideeen dan "Geef me een kus... [voorkant] ...want ik word grote zus![achterkant]" of "Ik word grote zus!"? Voor opa's en oma's wil ik Annabel dan een shirtje aantrekken met op de voorkant "1 + 1 =" en op de achterkant "4" en dan maar wachten tot het kwartje valt. Of zoiets... Groetjes, Nelly
hoi nelly welkom. Ik zou het eerlijk gezegd ook niet weten.Zelf doe ik een harten doosje en daar wat in doen en op het wat een luiertje met een speldje en een speentje. Dat mooi inpakken en dan geven. Was ook erg leuk geweest voor de eerste. Maar goed dan doe ik het nu. Een shirtje is leuk met daarop: je word voor de tweede keer papa. of idd is ook leuk.. geef me een kus, want ik word een grote zus!Dat vind ik wel een leuke. Ook wel meteen leuk voor opa en oma. Mijn vriendin had dat een keer gedaan toen haar man haar ten huwelijk vroeg. De fam uit genodigd voor een etentje en toen trok ze bij het eten de shirt uit. Op de romper stond: papa en mama gaan trouwen! haha zo lief Ik zou het voor de rest niet weten maar wel succes met zoeken en vragen voor ideeen. Ik vind het een leuk idee. Met mij kom je ook niet ver
Thanks allemaal, meiden. Hier nog steeds niks en voel me ook niet raar of anders ofzo, dus we zien wel.Wat een wilskracht heb ik he hihi Nee, heb gewoon een sterke intuitie en die zegt mij op dit moment, niet testen want je bent niet zwanger. Ik hoop het wel natuurlijk, maar zo niet dan op naar de volgende ronde!Maar dan wel graag ongi nu..
Ik vloei sinds vanmorgen! Heb stille hoop dat het een menstruatie is, het zou namelijk ook nog kunnen kmen door het verwijderen van de spiraal maandag. Maar ik denk het toch niet. Het was eerst namelijk donker en nu helder rood....En maandag en dinsdag had ik nog nergens last van. We zullen zien, als het nog toeneemt en een paar dagen aanhoud dan weet ik het zeker en kunnen we wat meer gericht gaan klussen.... [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<
@Lies en Daantje: succes @MieniMe: heb jij al duidelijkheid @Hottie: van harte gefeliciteerd! Gaaf man! @Lilly: spannend! duim voor je dat het je menstruatie is! Hier nog op zoek naar mijn ei.. het streepje wordt wel een stuk donkerder maar is nog niet zo als de controle streep... Bah, heb ook altijd zo'n megalange cyclus, niks aan! We klussen om de dag dus missen kunnen we hem eigenlijk niet nu nog een kwestie van geluk hebben
Hallo allemaal, @MieniMe, ik vind het zo knap van je! Ik heb er een goed gevoel bij hoor... maar daar heb je niet zo veel aan @Hottie, heb de VK gebeld en ik mocht volgende week al een echo omdat ik o.a. een MK hiervooor heb gehad. Ik heb het een week uitgesteld.. Straks kom ik daar en klopt het hartje nog niet: Dan ben ik compleet in de stress! Ze herkende me nog en was zo begripvol en lief tegen me! Ik heb gisteren Dylan een t'shirt aangedaan met daarop : Ik krijg een broertje of zusje. M'n vader kwam langs.. Nou hij zag het niet hoor! Ik moest het bijna voorlezen! Is wel een aanrader trouwens! @Leonietje24, temperatuur je ook? Meestal kon ik daar ook wel aardig m'n ei mee vinden Al heb ik de laatste maand alles aan de kant geschoven, behalve m'n man natuurlijk