@lilly:hoop het voor je @funnyw wat grappig van je vader hahaha geweldig!Hij is wel superblij en trots, denk ik?Super dat je volgende week je echo al hebt! @mandy:denk dat we dat allemaal wel eens hebben hahaha Meiden:nog steeds geen duidelijkheid, want ik wil pas vrijdagochtend testen maar i.ig. nog geen ongi...had vandaag wel een beetje weeig ongi-gevoel, maar deed geen pijn. En tsjah, of mn ontpillingsverschijnselen zijn vandaag ook met kwaaltjes begonnen buiten het feit dat mn ongi uitblijft, of ik wordt ziek of.....Ben misselijk, heb het koud en kreeg vanmiddag ineens een moeheidsaanval pffff Moest net naar de Etos, dus dacht ben er toch, dus 2 testjes gekocht..Het kriebelt nu wel nu ik weet dat ze in huis zijn, maar doe het lekker niet
Spannend hoor meid! Ik zou morgen al een testje ertegenaan gooien geloof ik. Ben helemaal niet nieuwsgierig............. Ik ben weer mega ongi, jee zeg de super ob houdt het nog geen 3 uur vol......en ik net gezegd dat mijn ongi niet zo heftig meer was. Nou ja, morgen is het weer wat minder meestal.
patje even een vraagje ik zie dat er bij jou gependeld is door caruli maar bij de pendel onderdeel staat er maar 1 naam die pendeld, hoe heb jij dat gedaan?
Nou het is zeker mijn ongi hoor! pffffffffff..........nog een reden om snel zwanger te worden, ik heb hier geen zin in hoor maanden lang! Voor Ruben had ik al 3 jaar een spiraal, toen werd ik direct zwanger en toen weer een spiraal. Dus dit is de eerste keer in 5 jaar dat ik echt ongesteld ben. Ik weet weer waarom ik op mijn 14e aan de pil ging zeg...ik loop gewoon echt leeg (ik ben nogal heftig ongesteld ) @Patje, we zitten in het zelfde schuitje zie ik! @Mienieme; wauw wat heb jij een stalen zenuwen zeg! Ik had al 5x getest denk ik. Maar wil alsjeblieft voor mij niet te lang meer wachten Ik trek dit niet langer hoor @Mandy, nou dat denk ik ook wel eens hoor! En dan heb ik ook nog oppaskindjes.....Maar het zal wel goedkomen denk ik. Tegen de tijd dat de nieuwe kindjes er zijn zijn onze oudste ook alweer wat ouder. Nou ik ben erg benieuwd hoe deze maand zal verlopen!
VAN HARTE GEFELICITEERD MEID(VRIENDIN)stiekemerd ik lees het hier en ja hoor ze wordt weer mama.hahahah leuk man hoever ben je nu ong? dus strax allebei met dikke buiken lopen erg leuk en fantastisch. nou meid ik bel je vanavond even eerst even werken. Of ik kom ff op bakje THEE hahah. doei doei liefs Loesmari(your friend) 8)
Haha, ik moet zo lachen om jullie Het heeft iig zeker geholpen dat ik geen testen heb gekocht vantevoren en tsjah, ben er zelf toch echt stellig van overtuigd dat ik niet zwanger ben en dat ik aan het ontpillen ben, maar morgen weten jullie wat ik heb getest, want dan ga ik met ochtendurine testen Nog even volhouden ladies haha
Pfffffffffffffffffffffffff................. Goede tip, geen testen van tevoren halen, moest ik misschien ook maar niet doen. Maar aan de andere kant........mmmmmmmmm
Het vloeien is ineens een stuk minder geworden, baal ik van.....GEk dat ik zeg he haha Nou ja we zien het wel.....tis tenslotte pas de eerste ronde...... (ik ongeduldig? Welnee. )
@mienime: tjonge ik wil het nu ook wel weten hoor! oke nog een dagje houden we wel vol, toch lilly?! Jonathan zit nu al in zijn NEE fase...pfff heerlijk op dat soort momenten dan heb ik precies het zelfde, hoe ga ik dit redden als er straks ook nog zo;n kleintje aandacht wil, Natuurlijk zullen ze ongetwijfeld twee compleet verschillende ritmes hebben. Hahaha @lilly; erg he dat "leeglopen" nu ik weer gestopt ben met de pil is dat hier ook zo erg. Ongi duurt ook rustig 7 dagen zowat. Maar......je kan wel over een paar dagen weer flink gaan klussen! Succes ermee @funny; Spannend weer he die 1e echo! Ik ben me nu alvast geestelijk aan het voorbereiden op mijn vrijgezellefeest (a.s. Zaterdag) Het was niet de bedoeling dat ik het wist, maar ja...had het toch perongeluk door. Nog tips voor wat ik aan zal doen? (naast kraakhelder ondergoed/ sokken ) (want je weet het niet he!)
Hey, lily nou die ongi van jou haha op naar de vruchtbare dagen! djezelf;meid wanneer ga je trouwen?leuk hoor vrijgezellenfeestje hihi je weet misschien nu wel wanneer het is, maar niet WAT natuurlijk, of heb je dat ookal ontfutseld? haha jah, girls, morgenochtend weet ik meer, dan zal ik het zaterdag komen vertellen, ok?whahahaha, neehoor, nog wel ergsn in de ochtend, als dochterlief weer naar bed is
@mienimie ik denk haast dat wij hier nog zenuwachtiger zijn voor jouw test haha. @djezelf wat leuk je vrijgezellenfeest!
he mienime, ben je nog niet ongi? Ik word nu ook al nieuwgierig. Als je hebt getest hou je ons dan wel op de hoogte? Ben je vaker over tijd geweest? Groeten hottie
Hi hottie Nou ik moet zeggen dat dit pas ronde 2 is, maar als ik dus kijk naar mijn periodes van voor mijn zwangerschap en net met de pil was gestopt, was ik meteen keurig om de 30 dagen ongi, dus deze keer ging ik meteen weer uit van 30, maar ronde 1 was ik dan meteen "overtijd" 5 dagen, dus ineens een cyclus van 35, dus ronde 2 heb ik 35 aangehouden, maar daar zit ik nu dus op 1 dag na 1 week alweer voorbij zit nu al op mn 41e dag nu. Als ik morgen heb getest krijgen jullie zeker te horen wat de uitslag is
Mienime: spannend! Ga hard voor je duimen! Hebben we hier eigenlijk ook een nod lijst ofzo, waar je kan zien wanneer iedereen nod heeft? Ik heb 22-24 augustus mn nod...
Hoi, Syvlia! dank je wel Heb hier geen lijst gezien, weet niet of die er hier ooit was, iig issie dan al een hele tijd spoorloos Dus je zit ook alweer op het wachtbankje? Succes, hoop dat het raak is
Hoi meiden, Ik kom hier ook meekletsen. Eerst wilde ik graag een tweede kindje, hubbie wilde eerst nog alleen van ons ventje genieten, maar denkt nu toch ook hard na over een tweede wondertje. Maar nu weet ik het niet meer. Ik vind ons ventje echt fantastisch. Maar...hij heeft nu 1 grote kamer en we kunnen er 2 kamers van maken, maar dan zijn het twee kleine kamertjes. Dan kunnen we een dakkapel laten plaatsen, maar dan is onze spaarpot leeg. En wat is nou leuker? Wel of geen brusje? Hoe verdelen we onze aandacht? Bovendien willen we sowieso niet te veel leeftijdverschil Wat zouden jullie doen
Klinkt voor mij als twijfel over de onzekerheid vd toekomst hoe alles zal verlopen, iets waar we allemaal wel eens last van hebben, als je kiest voor gezinsuitbreiding, dus een heel nieuw en ander leven. Ik zou jullie wens gewoon volgen en over evntuele zorgen die later pas van pas komen, zie je dan wel weer en los je ook wel weer op.Een spaarpotje kan je altijd wel weer aanvullen, daar heb je eventueel die 9 mnd ook nog wel voor en het ligt er ook idd nog maar aan, hoe lang jullie bezig zullen zijn, dus alle tijd lijkt mij om alle onzekerheden van de baan te schuiven