wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    @MieniMe, meestal ga ik 's middags even tegelijk met Dylan slapen (kan ik nu wel gebruiken).. maar morgen check ik eerst even de computer! :) Succes hoor!

@dejezelf, trek in iedergeval geen rok aan.. had ik wel aan op m'n vrijgezellenfeest en toen kregen we een cursus paaldansen! Erg charmant met een rok! Have fun! Wanneer is ook alweer de bruiloft (sorry... dacht dat het al was geweest).

@Lilly, het lijkt wel hoe ouder je wordt hoe meer last je hebt van je menstruatie. Had vroeger nooit last en nu (op het moment natuurlijk niet..) heb ik een week voor m'n NOD al buikpijn en rugpijn! Sterkte meid!

@Velobabe, ik zou dit vooral goed met je man/vriend overleggen. Als jullie niet teveel leeftijdsverschil willen dan kan je misschien beter beginnen. Je weet niet hoelang het duurt en als het zover is dan heb je 9 mnd de tijd om eraan te wennen! En die spaarpot is over een paar maanden/jaren ook wel leeg, toch? Succes!

@Sylvia, sorry maar heb (hoop ik) geen NOD in het vooruitzicht. Misschien moet ik naar een ander Topic maar dit is gewoon vertrouwd...

2. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    En je moet ook gewoon blijven babbelen hier funny, gezellie...waarom zou je perse naar zwanger verhuizen helemaal...tuurlijk kijk je daar ook als je zwanger bent, maar denk niet dat je perse je "oude" topics hoeft te vergeten. ;)

Ow, goed van je, hoor dat je het er lekker van neemt om tussen de middag ook te slapen, dat heb je wel nodig ja : thumright:

Nou, JULLIE zijn benieuwd morgen haha

3. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @minimie today is the day! haha ben heel benieuwd!
    @velobabe welkom hier het klinkt ecjht als onzekerheid, dat heb ikzelf ook hoor! als je toch mag kiezen zal ik zeker voor een dakkapel gaan dan krijg je er zoveel ruimte bij! en inderdaad dat spaarpotje kun je weer vullen.

4. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Jullie hadden toch gelijk, meiden....Ik zag 2 streepjes, ik ben...zwanger...kan het nog maar nauwelijks bevatten, hoor...WOW! :D

5. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Jaaaaaaa! MieniMI van harte proficiat! Gaaf hoor! En dat ook zo vlot!

6. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Miemime wat geweldig!!!!!!!!!!

7. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    NIEUWE BANNER VOOR MIENIEME!

8. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Dank Leonietje en Lilly...en er staat nu toch een foto in mn album, maar misschien wat onduidelijk..
    ik ga later vandaag voor een banner kijken :D

9. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Mienime: jaaaaaa, joepieeee! Overduidelijk hoor, ook al is de foto niet zo heel groot, de 2 streepjes spatten ervan af! :D :D
    Geniet ervan!

Ik voel me vanaf gisteravond niet zo heel fit..volgens mij komt het door de appelsap ofzo....nog nooit last van gehad maarja..ben gewoon vanaf gisteravond steeds misselijk, niet aan 1 stuk door maar met vlagen. Voel me niet ziek ofzo, maar gewoon niet helemaal fit.
    Zit nog een week voor mn nod dus een kwaaltje kan het nog niet zijn denk ik zo.

Mijn temp is nog steeds mooi hoog, zoals het hoort te zijn! :D had ook zo'n temp voor ik zwanger werd van Demi dus dat geeft dan toch weer hoop he, haha :D

Liefs
    Syl

10. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Oja, mn banner staat beetje verkeerd, nod is 22 augustus maar had het ruim genomen, op 24 augustus , vandaar :D

11. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Thanks syl ennuh, klinkt hoopvol hoor, ga voor je duimen :D

12. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Gefeliciteerd meid! Super zeg! Lekker van genieten dus nu.

@velobabe, hee gezellig meid dat ik je hier tref.

13. Knuf

Knuf Actief lid

28 aug 2006
    304
    0
    0
    Mienime, gefeliciteerd! Dus toch!

Ik heb 24 aug mijn NOD. Volgens de zwangerschapskalender zou vandaag innestelingsdag zijn en gisteren had ik een tijdje een wat ongi-gevoel. Zou het?

Van de andere kant had ik bij Daphne al meteen door dat ik zwanger was en nu dus echt niet. Zal wel weer mis zijn...

14. veertje

veertje Fanatiek lid

Gefeliciteerd meid.

Hier nog steeds geen internet, er is wat fout gedaan en tele2 vertelde ons dat het pas half september werd nou mooi niet dus he! het is hun fout dus manlief is behoorlijk boos geworden en nu word het binnen 12 dagen geregeld.
    We hebben dus officieel geen internet en tv, gelukkig hebben we via de kabel wel tv dus kijken nu lekker zwart en internet via de buren omdat ze niet goed beveiligd zijn :D

Kreeg vanmorgen van mijn zusje te horen dat ze met 37 weken zwangerschap word ingeleid wegens iets in haar bloed wat niet goed zit dus ik word over 2 weekjes alweer tante van een lief klein nichtje :D

Ik begin al behoorlijk zenuwachtig te worden voor mijn eerste afspraak in het ziekenhuis.
    Ik heb namelijk veel verhalen gehoord over het feit dat als je overgewicht hebt je niet word geholpen dus ben nu heel erg druk aan het afvallen maar het duurd wel ff voordat ik weer op normaal gewicht ben :(
    Ben namelijk toen ik zwanger was van Stijn 20 kilo aangekomen en daarvoor was ik ook de lichtste niet.
    Ben benieuwd wat ze er over gaan zeggen.

Ik ben niet zoveel online omdat ik het erg druk heb maar spreek jullie snel weer.

15. ukkie79

ukkie79 Lid

15 aug 2008
    13
    0
    0
    tandartsassistente
    Heey,

Ik ben net nieuw hier. Wij willen ook gaan voor een 2e kindje. Ik moet woensdag naar de huisarts om mijn spiraaltje te laten verwijderen. Spannend! Heeft iemand hier ervaring mee? Dan kunnen we weer echt gaan klussen voor een 2e kindje.

Groetjes, kim

16. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    ik kan echt niet wachten en wil zo graag testten. ik heb 2dgn geleden ook getest en toen was het negatief.

mij is geadviseerd om tot zondagt te wachten maar ik kan het echt niet. ik denk dat ik zo maar ff ga testten.

duim voor me.

17. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @mamavanyas! Spannend! ik duim hoor!

@Ukkie, mijn spiraal is afgelopen maandag verwijderd en voor Ruben had ik ook een spiraal. Dus ja wel ervaring mee ;) Wat wil je precies weten?

18. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Thanx

Ik heb vanmiddag getest en weer negatief. Ik snap er niks van. :cry:

19. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Of ik wil het niet snappen.

20. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    WHOEHOE MIENIEME!

Dus toch he! #Heb je ons daarvoor zo lang laten wachten...
    ....
    Whahahaha
    Jeetje echt tof voor je (JULLIE!)

Dikke felicitatie knuf van mij

Deel Deze Pagina