wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Tanja, wat super zeg!! Van harte Gefeliciteerd!! :D

2. veertje

veertje Fanatiek lid

gefeliciteerd tanja, echt geweldig!

Hier gisterenavond de trouwkaartjes besteld, we zijn nu voor 100 kaartjes 40 euro kwijt.
    We hebben een gekke foto van ons zelf gemaakt en daar schuin doorheen gezet dat we gaan trouwen :D

3. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    GEfeliciteerd Tanja!

SUPERRRRRRRRRRRR!

4. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @Patje, wat leuk dat we gleijk op gaan! Ik weet het natuurlijk niet helemaal zeker want weet eigenlijk niet hoe lang mijn cyclus is. Het is een gok.

Wij klussen ons deze eerste ronde gewoon helemaal suf alsof ik elke dag een ei heb zeg maar :) :) :) DAt hebben we bij Ruben ook gedaan en dat werkte prima ;)

@Zomaar, lastig als de kluszin een beetje uitblijft.......... Misschien af en toe wat spannends doen?

5. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Tanja77
    Gefeliciteerd :)

@Lilly
    Helemaal suf dus :)

@Zomaar
    Onze cyclus loopt volgens mij aardig gelijk.

Zou het deze maand al raak zijn?

6. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht

7. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    tanja gefeliciteerd! en nu duimen dat er een hoop gaan volgen!

8. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    @velobabe: Ik heb mijn Nod 6 september. Jij? Als we samen zwanger zijn kunnen we ook gezellig samen gaan "piekeren" ;) hihi.

@Mamavyas: Tja ik probeer het ook gewoon spontaan te houden (lees probeer ;) ) Heb ook geen haast mijn mannetje is nog jong... Maar op één of andere manier knaagt het idee van "vruchtbare" dagen toch altijd wel een beetje in mijn achterhoofd :oops: . Maar van de vorige ben ik ook zwanger geraakt door het op de niet vruchtbare dagen te doen :( Had maar 3 keer geklust die maand, 2 keer in het begin en één keer op het eind :confused: Snap er tot op de dag van vandaag niets van!

9. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Zomaar
    Mijn laatste cyclussen en eerste ongi's sinds Keano's geboorte;
    30 mei tot en met 2 juni
    30 juni tot en met 2 juli
    03 augustus tot en met 6/7 augustus

Het zou dus best eens 6 september kunnen zijn...

10. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    tanja gefeliciteerd!

nou meiden ik heb een virusje te pakken denk ik. ben net uit mijn bed en heb net mijn eerste kopje thee met pijn en moeite op gedronken. ben vanaf gister al aan de race en aan het kotsen vannacht was vreselijk. voel me al iets beter heb vandaag nog niet gekotst maar ben zo duizelig en voel me ellendig.

11. ipad

ipad Niet meer actief

hey Trotse mama

wij zijn ook bezig voor nummertje 2...
    heb een zoontje van 1 jaar (10 augustus) en dit is ronde 1...
    moet wel zeggen dat het al veel eerder raak had kunnen zijn...omdat ik nog borstvoeding geef....maar geen anticonceptie gebruik....we ontweken gewoon die speciale dagen express....
    van de eerste duurde het 7 maand...vooreer het raak was...

ben 26 en de papa is 30...

succes meiden!

ik mag bijna testen........oeiiiii spannend!

12. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @tanja, gefeliciteerd!

@lilly, De ronde dat ik van Femke zwanger werdt hebben wij ook wel een week lang elke dag geklust. hahah ze zeggen dat het niet hoeft maar we proberen het deze ronde gewoon weer!
    We beginnen morgen dacht ik maar eens ;)
    Ik hoop dat je cyclus gelijk weer normaal is.

@ alle nieuwkomers, heel veel succes.

13. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Nou ik las laatst weer over een onderzoek waaruit bleek dat vaak klussen dus wel werkt!

Wacht ff ga kijken of ik het kan vinden dan post ik het hier ff!

14. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Ben benieuwd

15. Niet meer actief

dag dames,

Wij zouden in jan. beginnen voor een kleine.. deze maand was ik gestopt.. ik wou kijken hoe ik me voel zonder de pil en kan ik ook mooi alvast ontpillen.

nu ben ik 18 aug getrouwd en op onze huwelijksnacht de condooms vergeten.. besloten om gewoon te doen zonder want een zwangerschap zou nu ook al gewenst zijn maar is het niet zo dan is het ook goed.. nu kwam ik er gister alleen achter dat ik een eisprong had want had last van mijn buik en had slierten slijm :oops: .. (daar kwam die pijn dus vandaan tijdens onze huwelijksnacht)

dus wie weet een huwelijksnacht beebje ;)

16. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Meer seks om zwanger te raken

Koppels die moeite hebben met zwanger raken, moeten simpelweg meer seks hebben. Dit werkt minstens zo goed als de meest gebruikte behandelingen, vertellen Britse wetenschappers.
    Een publicatie in het tijdschrift British Medical Journal raadt vruchtbaarheidsklinieken aan om stelletjes eerst maar met lege handen naar huis te sturen.

Wel moeten de klinieken advies geven over hoe vaak en wanneer de koppels het beste seks kunnen hebben. Vruchtbaarheidsmedicijnen als Clomid en kunstmatige inseminatie werken namelijk niet zo goed als gedacht.

Vaak blijkt dat de stelletjes niet genoeg seks op het juiste moment hebben. De vrouw is het vruchtbaarst in het midden van haar cyclus, tussen twee menstruatieperioden in. Maar de wetenschappers zeggen daarbij dat je nooit té veel seks kan hebben, dus het mag ook buiten deze vruchtbare periode.

Mannen die een lage hoeveelheid spermacellen produceren, kunnen dit verbeteren door juist vaker seks te hebben. Dagelijks seks hebben, is dan het beste. Ook kunnen de stelletjes hun leefpatroon wat aanpassen.

Genoeg bewegen, gezond eten, stress vermijden en stoppen met roken, kan al veel schelen. Als zelfs dit niet helpt, kan tot IVF worden overgegaan. Dit is in bijna 22 procent van alle gevallen succesvol.

(c) gezondheidsnet.nl

Bron:nu.nl

17. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Ik zeg hoplakee!

Met z''n allen elke dag aan de klus!

:) :) :)

18. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Hahah, nou dan beginnen we vandaag maar vast...............

@lauraatje, dat zou wel heel erg mooi zijn als je nu zwanger bent, een mooier cadeau krijg je niet.

19. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @Lauraatje, dat zou prachtig zijn!

20. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    @veertje: gefeliciteerd!
    @sylvia: gefelciteerd!

@mamasuus: succes!
    @tanja: gefeliciteerd!
    @kleincrisje: succes!
    @lauraatje: zou heel romantisch zijn, spannend

Ik heb steeds vanaf de tweede heft van mijn cyclus buikpijn sinds ik met de pil ben gestopt, het duurt totaan mn menstruatie, heel apart
    hebben meer meiden dit?

Deel Deze Pagina