ja dat artikel van veel klussen had ik ook gelezen. Dus wij hebben ons voor genomen om gewoon lekker elke dag te klussen. Whahaha oke tot nu toe nog maar 1 dag overgeslagen, dus in principe nu wel meer kans toch! @ veertje; leuk dat het gelukt is, een kaartje te vinden. Krijgen we nog een voorbeeld te zien? @tanja, gefeliciteerd! ik zal je ff op de lijst zetten. (geeft de burger moed he, al dat roze!)
WIJ GAAN VOOR EEN TWEEDE # Veertje, 1e = Stijn, 1,6 jaar, nu in ronde 8 # Djezelf, 1e = Jonathan, 1.7 jaar, nu in ronde 6 # leonietje24, 1e = ........, .... jaar, nu in ronde 1 # zomaar, 1e = Noah, 9 mnd, nu in ronde 1 # sunshine25, 1e = zoon, 2 jaar, nu in ronde .... # Funny, 1e = Dylan, 2.6 jaar, Zwanger in ronde ...! # patje, 1e = Femke, 14 maand, nu in ronde 3. # mandy1, 1e =Noa 1, 5jaar, nu in ronde 1 # martine, 1e = Lucille, 10 Mnd, nu in ronde 1 # Remke, 1e = Daan, 2,5 jaar, Zwanger in ronde 15 van de tweede! # MieniMe, 1e = Ons meiske, bijna 1 jaar, Zwanger in ronde 2! # Mamavyas, 1e = zoon, 2 jaar, Nu in ronde 4 # wendyvanliemde, 1e = ....., .....jaar, nu in ronde 5 # Velobabe, 1e = Keano, 1.1 jaar, nu in ronde... # Sylvia, 1e = Demi, 9 Mnd, Zwanger in ronde ...! # ukkie79, 1e = ....., ....jaar, nu in ronde.... # Lilly, 1e = Ruben, 1.5 jaar, nu in ronde .... # Knuf, 1e = Daphne, 1.7 jaar, nu in ronde 2 # Hottie, 1e =....., ....jaar, Zwanger in ronde ...! # Tanja, 1e = ....., ....jaar, Zwanger in ronde... # Klein chrisje, 1e = zoon, 1 jaar, nu in ronde 1
Tsjah, niet iedereen is het meest vruchtbaar in de periode die in dat artikel wordt gegeven, maar wellicht helpt het idd misschien, maar ik moet bekennen dat ik echt het tegenovergestelde ben...Heb een laag libido Dus wij doen het niet eens zo vaak...We hebben in Juli misschien 3x gemeenschap gehad ik totaal en maar 1x in de periode dat ik vruchtbaar was (heb cervixslijm gespot) en tsjah, jullie weten de stand van zaken hier...(zie banner-raak in ronde 2 en van onze dochter in ronde 3)). Welkom aan alle nieuwelingen en superveel succes met zwanger worden.
nee ik niet Martine... en bedankt! Ik hoop zo dat het gelukt is... heb een collega laten pendelen, die zegt dat het heel pril is, maar dat ik zwanger zou zijn van 2 jongens! (ben zelf ook een 2ling...zitten heel veel 2 lingen in de fam!)
Oh maar mijn libido is ook niet zo hoog hoor (normaal gesproken) Maar ja.... alles voor een beebje he
Nou mijn libido is momenteel torenhoog, haha Maar ik wil jullie ff iets voorleggen, wat denken jullie hiervan: Vorige week maandag mijn spiraal laten verwijderen. Daarna totaal geen bloedverlies, ook geen beetje bruin of zo (excuus voor de details alvast). Woensdagochtend eerst wat donker bloedverlies, dit ging over in helder rood en veel bloedverlies. Dit heeft 2 dagen geduurd en donderdagavond was het bijna over. Vrijdagmorgen was het helemaal over! Vrijdag, zaterdag, zondag, maandag, dinsdag totaal geen bloedverlies gehad, geen drup meer. Sinds maandag heb ik enorm veel kluszin en ik zat me al af te vragen of ik misschien toch in mijn vruchtbare periode zou zitten...... (Hebben dan ook gisteren geklust en wat mij betreft straks ook ) En nu had ik vanmorgen ineens donker bloedverlies (niet veel) en zonet ook weer met wat donkere slierten slijm.... En ik heb een zeurderige pijn in mijn onderbuik met wat steken net boven mijn schaambot...... Ik snap er niks meer van.... Was het dan misschien toch geen mesnstruatie vorige week? Is dit een eisprong? Kan dit bloedverlies door het klussen komen (heb ik anders nooit maar goed). Wat denken jullie?
Ik heb helaas geen voorbeeld, heb hem niet opgeslagen, misschien als ik straks tijd heb dat ik hem nog ff opnieuw maak maar moet eerst verder met alle bedankjes maken dan heb ik dat maar klaar. Ga vrijdag naar de trouwjurken winkel, ben heel erg benieuwd, ze hebben me al toegezegd dat het binnen 6 weken klaar zal zijn
@lilly: hmm vreemd.. weet het eigenlijk niet.. ik heb tijdens een eisprong altijd helder slijm gehad en geen bloedverlies.. mischien is het allemaal nog wat in de war..
Hi Meiden! Tanja, GEFELICITEERD! Mandy, voel je je al iets beter? Beterschap. Ik hang weer regelmatig boven de WC en heb er ook nog een flinke verkoudheid bij... bah (maakt allemaal niet uit hoor... als het maar goed gaat). Lauraatje, Dylan is bij ons ook verwekt tijdens onze huwelijksreis! Is wel heel bijzonder! Succes! Klein Chrisje, heb je nu een zoon of een dochter? Spannend hoor! Zou je zelf graag een 2ling willen? Wij hebben de afgelopen maanden alles geprobeerd: elke dag, om de dag etc etc. De laatste maand hebben we het maar 2 x gedaan en die was raak! Maar je hebt er inderdaad alles voor over! Ik denk alleen wel dat de spontaniteit helpt. Bij mij speelde echt wel in m'n hoofd dat ik in m'n vruchtbare periode zat maar het was geen 'moetje'. Het is allemaal makkelijk gezegd dan gedaan! Succes meiden! Djezelf, zou wel leuk zijn op jullie huwelijksreis te kunnen testen. Waar gaan jullie heen? Welkom nieuwe meiden, succes met zwanger worden!
Vandaag is mijn spiraaltje eruit gegaan . Nu kunnen we echt gaan beginnen voor een 2e spruit. Vind het zo spannend . Kan niet wachten dat het zover is. Liefs ukkie
@veertje; oh de jurk uitzoeken is ook zo leuk! op het internet kun je superveel jurken vinden zodat je al een beetje een idee heb voor dat je winkel in gaat! Spannend hoor @Funny; we gaan een weekje naar Corfu, van maandag tot maandag pfoeh heb er echt zin in. @lilly; goh zou ik ook niet weten, misschien is je lijf nog even vanslag omdat je spiraaltje verwijdert is ofzo. Anders toch ff de dokter bellen? @ukkie79; veel succes en plezier nu dan he!
@funny bedankt het gaat al een stuk beter ik heb nu 1 broodje kunnen eten en een kopje thee op ik ga zo ook gewoon werken. jij ook veel beterschap ik denk trouwens dat het heerst want mijn ouders hadden het ook en helaas krijgt mijn man het nu ook. ukkie mooi dat hij eruit is nu kunnen jullie ervoor gaan, succes ermee hoop voor jullie dat het snel raak mag zijn (voor de rest hier ook natuurlijk ).
@Lily: Was bij mij ook ongeveer zo (heb hem in juni laten verwijderen). Eerst iets wat leek op een korte menstruatie en toen een dag of 10 na het verwijderen een hele heftige. Mijn huisarts zei na het verwijderen dat ik na een dag of 10 een eisprong zou krijgen, maar dat klopte dus suidelijk niet. Allemaal bedankt voor de felicitaties! Tanja
@Ukkie, en is het je meegevallen? Hoop dat het snel raak mag zijn! @Mandy, werkze! Hopelijk ga je je nog beter voelen. @Tanja, hoe wist die arts dat je na 10 dagen een eisprong zou hebben? Voor het geval dat die menstruatie geen echte was en deze korte bloeding een teken van een eisprong was hebben we toch maar geklst haha! Ach, al word ik niet zwanger van, we hebben het wel leuk gehad @Djezelf, heeeeeeeeeeeeeerlijk (beetje jaloers )!
PFFFFFFFFF Moet ff spuien hoor; we hebben een hele rare overbuurvrouw (niet helemaal lekker in d'r hoofd) die komt te pas en te onpas hier binnen sjouwen met d'r kinderen, en vandaag dus weer. (ik woon in een buitengebied en het is hier heel normaal dat mensen via je schuur naar binnen komen) Nu kwam ze weer met een of ander verhaal dat ze net een ongeluk had gehad, dat ze naar de dokter moet want haar dochtertje van 11 maanden heeft een brandwond van het douchen (of ze dus ff mijn auto mocht lenen) en ze weet zeker dat ze zwanger is (geen test gedaan ofzo) en verteld daarbij dan alle ranzige details (over slijm etc...BLECH!) Die vrouw is zo grenzeloos! Heb helemaal niets met haar, de hele buurt stoort zich ook aan dit gezin en ik probeer haar echt wel buiten de deur te houden. Maar jah nu kwam ze huilend binnen, dus wat moet je dan he! Nu moet ik haar vanmiddag dus ook nog naar de dokter brengen. Ik kon gewoon geen Nee zeggen, (maak me erg zorgen om haar 2 kinderen.) Getverdemme! zo dat moest ff hoor, sorry
@djezelf Daar ben je lekker mee. Daar heb ik hier gelukkig geen last van Ben benieuwd hoe het afloopt. Is ze helderziend ofzo dat ze weet dat ze zwanger is
@djezelf: nou fijn is dat.. heb zelf ook echt een hekel aan als mensen zomaar binnenkomen.. maar hoe is het met de kleine dan? erge brandwonden?