Trotsemama; jaa, Ron Link is inderdaad een lekkere Tarzan Wij hadden de mazzel dat hij er was, en Brigit Heitzer was Jane. Op dat moment baalde ik dat Chantal niet Jane was, maar wauw, wat is Brigit ook onwijs goed zeg. Zij was absoluut mijn voorkeur voor Evita, en dat is ze nu ook geworden, superleuk. Daar willen we binnenkort ook naartoe gaan. Ik vind de nummers uit Tarzan; 'Jij woont in mijn hart', en 'Bij mij moet je zijn' erg mooi. Groetjes!
Oh ja, en dat hij met Jamai is, dat had ik inderdaad gehoord. Leuk stel hoor! Morgenochtend ga ik weer een testje wagen, kan niet wachten... [-o< We gaan een weekendje weg, heb er veel zin in. Zal morgenochtend voordat we weggaan nog even laten weten wat uitslag van de test was. Ik zal proberen een foto te maken. Heb ik nog niet eerder gedaan, dus dat wordt nog even puzzelen hoe dat moet. Duimen jullie voor me? Dag!
Poeh, wat een leeskarwei. Ben net ziek geweest. heb me om 5u 'smorgens op eht werk laten vervangen door mn baas omdat ik meer boven het toilet hing dan wat adners. Ondertussen opgeknapt en alweer op het werk voor een nachtdienst. Trotsemama: ik kreeg kippevel toen ik las hoe je kleintje was gevallen. hopelijk komt het goed. Ik dacht meteen aan Myrthe's konijn-achtige tandjes die nu wel leuk staan, maar binnen 2 jaar misschien neit meer! ik vertrek morgen voor een weekendje zee en hoop eerlijk gezegd dat onze start beter loopt. We zijn alvast ook van plan te gaan zwemmen; heerlijk toch met die peuters! Als ik zo de verhalen lees over de bevallingen ben ik best tevreden over de mijne. Was lam en voelde niets. Ik weet dus neit zozeer hoe een bevalling voelt, enkel de weeën. Denken jullie dat je de tweede keer ongeveer hetzelfde bevalt? Wat de cyclus na spiraal betreft. Ik had de mirena. Na vijf dagen kreeg ik een bloeding die enkele dagen duurde. Dit was niet zo zeker van een zisprong. Pas 5 weken later kreeg ik mijn eerste echt ognesteldheid. Vanaf dan ben ik beginnen tellen. Ik denk dat je met een spiraal de eerste ronde gewoon neit veel kan weten. Of je moet ovulatietests gebruiken. Volia, ik ben weer mee. och gezellig allen samen met dezelfde wens: DAT TWEEDE HOOPJE GELUK Liefs Kitty
Voegt er iemand dit toe? Kitty/25/Myrthe28september2006/ronde4nummer2 Wat ik me afvroeg. Moeten we na elke ronde weer gaan aanpassen. Zetten we dan niet beter de beginmaand van ons 'proberen'? Is maar n voorstel. (luie aard komt af en toe boven Liefs Kitty
HappyLuna en Kitty, fijn weekend. Geniet ervan! Jammer dat je negatief hebt getest HappyLuna. Op naar de volgende ronde! Ik had nadat ik m'n mirena heb laten verwijderen een paar dagen gebloed. Je weet de 1e ronde dan idd niet hoe je cyclus in elkaar steekt. Ik ben nu weer heel regelmatig, steeds tussen de 26 -28 dagen. Nog een dagje werken en dan weekend! Voor ons komt de klusperiode er weer aan . Pim
he pim, balen dat emme ziek was. maar gelukkig weer op de been. en veel plezier met klussen. het lijtk al weer zo lang geleden de bevalling. en voor degenen bij wie dat allemaal niet zo super ging: raar hoe je er dan toch weer naar kan uitkijken naar een zwangerschap. je bent het dan toch weer een beetje vergeten hoe erg het pijn deed. ik mag helemaal niet klagen over mijn bevalling en na een dag wilde ik wel weer zwanger zijn. maar tijdens de bevalling dacht ik letterlijk van wat nog een kind. wij adopteren er wel één. erg he?!
Hier is de bevalling al ruim 2 jaar geleden, maar het idee dat ik ooit nog een keer zal moeten ( schijnt er echt bij te horen na max 42 weken zwangerschap ) trek ik een gezicht alsof ik een in citroen heb gebeten.....zwanger zijn vond ik geweldig dat zou ik nog wel tig keer willen zijn maar dat &^%$ bevallen, nee dat ga ik maar overslaan En dan toch een 2 e kindje willen......
Nog 2 uurtjes en dan ons lieve mannetje alweer 1 jaar oud! Kan haast niet wachten maar tegelijkertijd vind ik het ook wel weer spannend hij is geen baby meer wat gaat de tijd toch hard...zucht! Net alles versierd en morgen middag groot feest! Heeft iemand nog nagevraagd of het mag een msn groepje maken? Happyluna...jamer van de test maar misschien was je inderdaad wel te vroeg je bent ook nog niet ongi dus wie weet.... Nou meiden misschien spreek ik jullie morgen avond nog om te vertellen hoe het was en anders zondag! Groetjes trotse mama van de bijna 1 jarige Tim!
Trotse mama gefeliciteerd met Tim.! Heel veel plezier vandaag.! Hier gaat het weer een beetje beter. Wat een week.! pfff... Ze knapt alweer aardig op. Ik maakte me wel erg zorgen hoor. Ze bleef maar overgeven en diaree houden. zo zielig. Volgens mij is ze wel aardig afgevallen. Gelukkig zat ze boven gemiddeld met haar gewicht. Happyluna jammer dat de test nega was. Misschien toch te vroeg getest. Welke heb je gebruikt.? Pim veel plezier met klussen..! Wij hadden de klusperiode afgelopen week. Lekker met een doodziek kind. haha..
Hi dames, Thuis begonnen, maar kreeg mega been ween uiteindelijk naar het ziekenhuis gegaan en daar beenprik gekregen (betadine geloof ik). Na 14 uur ween kreeg ik persween. Uiteindelijk na 15,5 werd de gynacoloog erbij gehaald en Tycho is met een vacuum geboren.. Meerdere hechtingen dacht dat ik daar veel last van te hebben, maar later bleek dit bekkeninstabiliteit. Bij de vorige (mk) kreeg ik al met 3 weken zwangerschap bekkeninstabiliteit en was ik met 7 weken ziek thuis. Na 3 maanden is het misgegaan (kindje bleek bij de echo overleden). Nu heb ik 4 maanden later weer veel last van mijn bekken, veel meer dan normaal (dan heb ik alleen last 2 dagen voor ik ongesteld moet worden). Dus ik heb goede hoop dat ik nu zwanger ben (mag morgen testen ) . Maar slechte vooruitzichten wat bekkeninstabiliteit betreft.... Jooze
Jooze spannend ik duim voor je dat de test positief is. Ik hoop dat je niet zo snel last van je bekken krijgt. Mijn bevalling was geen pretje. Heb gesmeekt om een ruggeprik, ook gekregen. Zelfs nog een spuit in mn been, omdat de pijn na een paar uurtjes er dwars doorheen kwam. Ik zei echt NOOIT meer.. haha.. Nu kijk ik er weer naar uit om weer zwanger te zijn. Stom hè.?
Heej, gefeliciteerd met Tim. Maak er een mooie dag van. Hier een kl*te zwangerschap en net zo'n bevalling, dus tsja... maar het moet he, als je er nog 1 wil. Helaas.
Een vordeel oke je weet hoe het is om te bevallen (het nadeel) maar je weet ook waar je het voor doet en dat maakt veel goed! Gefeliciteerd met Tim
Jooze dat is echt waar. Je hebt echt even helse pijn ( zo voelde ik dat), nu weet je echt wat je ervoor terug krijgt..!
Nou Tim zijn 1e verjaardag is een feit! Bedankt voor jullie felicitaties. Het was een leuke/drukke dag! Tim is goed verwend. Hij was om 19 uur wel helemaal op hoor dus een middag is wel lang genoeg voor zo'n 1e verjaardag. Van ons heeft hij 2 duplo pakketten gehad 1 van Bod de Bouwer en 1 van een kinderboerderij. Ik ga er weer vandoor. Groetjes trotse mama
@Trotsemama, Een jaar al weer! Nog gefeliciteerd! De tijd gaat zo snel he! @Jooze, Wat een spannende dag voor jou vandaag, laat je ons weten hoe het gegaan is! Hier een minder leuk weekend, tenminste behoorlijke buikkrampen allemaal gehad. Vrijdag voor de eerste keer sinds lange tijd weer op de fiets gestapt om de kleine van het KDV op te halen. Van te voren lekker geklust. Krijg ik ineens heftige steken in mijn buik bij ieder drempeltje/bobbeltje in het wegdek. Dan lijkt het of ik in mijn broek plas. Snel neem ik de kleine mee de fiets op en fiets naar huis terug. Onderweg bel ik mijn man die zegt me tegemoed te rijden met de auto. We wisselen van voertuig. Thuis ga ik gelijk naar de wc en daar blijk ik inderdaad het een en ander aan vocht (slijm?) en heel licht bloed verloren te hebben. De kramp blijft en een test wijst uit dat ik niet zwanger ben. Maar eigenlijk is het nog veels te vroeg om te testen omdat ik mijn NOD pas 1 of 4 februari zou hebben.