wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @martine, spannend! Wel naar dat je geen regelmatige cyclus hebt door de BV.

@ djezelf, jij ook 30? Wat voelt dat oud he?

2. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Djezelf Gefeliciteerd en welkom bij de club ;)

3. Niet meer actief

@djezelf: gefeliciteerd! (Mijn zus is ook jarig)

4. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    djezelf nog gefeliciteerd, mijn vader was gister ook jarig en mijn opa vandaag :) .

5. ipad

ipad Niet meer actief

Hoi...

19 aug had ik een lichte streep...maar posi test dus....
    24 aug test ik opnieuw...ook met ochtend urine...geen steep...dus nega...

heb ik nu wel een bevruchting gehad maar niet genesteld?
    of hoe zit het nu?
    ben ik toch niet zwanger....
    ik voel me in de steek gelaten door mijn lichaam...

naar cyclus kun je bij mij niet kijken....is altijd erg wisselend!

6. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik zou even een paar daagjes wachten en dan weer een test doen en anders even langs de huisarts.

7. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Hier sluit ik me bij aan!

8. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Oke.....ik word dus echt KNETTERGEK van..................MEZELF! :confused: :( :confused:
    Ik heb dat niet alleen met zwanger worden hoor, eigenlijk heb ik dat bij alles wat ik doe, dat ik me er volledig instort zeg maar.....

Ik had me zo voorgenomen het niet te doen maar ik kan het niel laten...
    Waarschijnlijk heb ik ergens rond dinsdag mijn ei en ik kan dus echt aan niks anders denken pfffffffff.

Bij alles wat ik zie en voel denk ik of het een voorbode is, of zal mijn ei niet een beetje vroeg zijn dat soort dingen.
    Zo had gisteren wat slijm (vruchbaar slijm?) env andaag heb ik het steeds maar heet en ik zweet me suf (temp omhoog ivm ovulatie?)....

Ik ben me echt veel te bewust van alles :oops: :oops:
    Ben dan ook heel erg bang voor een mega teleurstelling straks.......

GElukkig gaan we zo lekker op visite bij mensen en daarna wat klusjes in huis doen. Morgen heb ik ook al volgepland, Dinsdag en woensdag aan de klus en dan begint dat vervelende wachten voor mij.

Dan zal ik wel weer bij alles wat ik voel denken dat ik zwanger ben....
    WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

9. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Manlief is wel blij met me, heb namelijk continu zin............

10. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @lilly, hahahah, hier precies hetzelfde, ik verwacht ook maandag of dinsdag mijn ei, en gisteravond wilden we beginnen met het echte werk, maar ik was te moe........ineens was ik weer klaar wakker en lag te bedenken dat het eigenlijk wel moest want stel dat mijn ei een dag eerder zou zijn....dus toen kon ik niet meer slapen....hoezo je maakt jezelf gek.
    Vanmorgen hebben we het maar even goedgemaakt, onze dame sliep tot 8.30 dus dat kwam goed uit. :)
    Ik voel mijn ei altijd heel erg goed dus dat is wel erg fijn.
    Ik ben daar achter gekomen toen ik tempte, ineens viel die steken in mijn zij op zijn plek. Nu weet ik dus dat dat mijn ovulatie is.

@klein chrisje, ik zou ook nog even een paar dagen wachten en als je dan nog niet positief test ff naar de HA. Succes meid.

11. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    @ Lilly; :) ah geeft niets hoor, hier mag je lekker ff komen klagen hoor! het is ook zo moeilijk om te zorgen dat het hele zwanger worden niet je leven gaat beinvloeden.

op een gegeven moment word je hele maand (cyclus) gereduseerd tot +/- 27 vervelende dagen en 1 spannende.
    * eerst een aantal dagen ongesteld; om duidelijke redenen zijn deze zeer vervelend,
    * dan wat dagen dat je niets kunt omdat je zit te wachten op dat ei,
    * dan de druk van "klussen we wel genoeg op de vruchtbare dagen", "maar we moeten het klussen wel leuk houden",
    * dan de wachtdagen waar je niets kunt voelen omdat het ei 'onderweg' is,
    * dan de dagen dat je vanalles voelt wat toch heust wel een zwangerschap zou kunnen betekenen, maar je weet dat je jezelf ook toch wel voor de gek houdt,
    * en dan ....nadert je NOD, misschien een dag dat je nog hoop hebt en het leuk voelt,
    * dan de frustratie dat je WEER een negatieve test in handen hebt. :evil:

WHAAAAAAAAA

Ja leuk he dat zwanger willen worden :(

(oke heb dus meteen maar ff van de gelegenheid gebruik gemaakt om mijn frustratie hier te bot vieren :oops: )

@ klein chrisje; gewoon ff wachten, had je de 2e keer een andere test gebruikt? sterkte met wachten!

@lauraatje en Mandy1; jullie ook nog gefeliciteerd dan he

Alle andere bedankt voor de felicitaties he!

12. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Ik zit ook op het wachtbankje :( Ach heb er niet zo heel veel voor gedaan deze maand maar het zou absoluut wel kunnen... Ben niet zo van het elke dag klussen, geloof dat ik het 3 keer heb gedaan tijdens de redelijke vruchtbare periode tot vruchtbaar. We zien het wel (kan helaas toch niets anders doen dan nu "gewoon" af te wachten en te wachten en te wachten)
    Heb me er tot nu toe deze ronde niet zo veel mee bezig gehouden (heb ook afscheid moeten nemen van mijn oma en zij word woensdag gecremeerd) dus of het in de volgende ronde anders zal zijn... vast wel maar hoop het niet :oops: Vind deze redelijk relaxte houding nog wel ff prettig. Dat had ik bij mijn zoontje ook helemaal niet toen was ik er echt NON STOP mee bezig... pfff gek kan je daar van worden inderdaad.

13. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Zomaar
    Het zou toch wat zijn als het raak is bij ons :p
    De andere meiden is het ook heel erg gegund hoor begrijo me aub niet verkeerd ;)

@Patje
    Je moet er geen moeten van maken hoor 8)

14. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    @velobabe: Nou dan eet ik mijn schoen op :) hihi... Ben ervan overtuigd dat het minstens even lang gaat duren (of langer) dan bij mijn zoontje dat was in de 6de ronde raak.... Kan me ook nergens aan vasthouden (gelukkig) wat betreft of ik me zwanger voel want bij mijn eerste zwangerschap voelde ik me de eerste 18 weken HELEMAAL niet zwanger... Merkte er niets van, behalve dat ik rond de 10de week erg moe was tot het eind maar dat was alles.

15. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Lekker he Djezelf! DAt lucht ff op!

Hier lekker op visite geweest en een paar uurtjes niet aan zwanger worden gedacht......

Voor de rest.......voel ik me vruchtbaar haha!

Maar mag ik ff een ranzige vraag stellen?

Wie daar niet van houdt, nu stoppen met lezen ;)

Hoe ziet dat vruchtbare slijm eruit?
    En heb je dat 1x of meerdere keren, of de hele dag door.

Ik had namelijk zoiets vandaag maar ik twijfel of het niet eh.....iets anders was (van het klussen van gisteren ;) :oops: )

Maar aangezien ik normaal nooit kijk hoe het eruit ziet, als ik iets heb van afscheiding of zo, maar het gewoon afveeg en weggooi heb ik dus geen idee...... :oops:

Sorry voor de vieze praat :oops:

16. Niet meer actief

@lilly: ik herken het ook.. je zit je zelf gewoon zwanger te praten.. zo heb ik nu steeds last van me rug (heb ik anders ook weleens) en last van opgezette buiken (heb ik zo vaak) en af en toe ongi krampen (anders nooit eigenlijk) en elke keer denk je van: zou het? zou het?

over dat vruchtbaar slijm: ik heb altijd van die lange dunne doorzichtige slierten (fijn om te weten he)

nou vandaag lange dag op de camping gehad en danisha heeft heerlijk genoten van het strand en lekker dollen met opa en oma maar ik ben nu moe dus duik mijn bedje in!

17. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    lilly ik weet niet hoe dat eruit ziet maar als je sex hebt gehad kun je de volgende dag ook nog wat lekken. ik weet precies hoe jeje voelt ik had gister mijn meest vruchtbare dag en vandaag heb ik mijn eisprong ik denk al 3 dagen mijn eisprong te voelen haha zit echt tussen mijn oren!
    ik heb gister geklust ben heel benieuwd zou het raak kunnen zijn in de eerste ronde bij noa duurde het een jaar. ik ben nu wel wakker geworden met gevoelige borsten maar dat zal wel door mijn eisprong komen.

18. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    hoi Meiden

wat vreselijk he dat wachten, we "goed"" om te hiren dat ik niet de enigste ben die zichzelf gek zit te maken....soms is het haast grappig... ;)

Hier al weer eens ene gebroken nacht gehad, lucille wil op het moment echt niet in haar bed slapen...wortd er gek van. Na zon nacht ga ik eerlijk gezegd wel eens twijfelen of het wel zo verstandig is een tweede.....zucht...
    Hebben jullie dat nou ook wel eens?

19. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    oh jeeee wat een typfouten... :oops:

20. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    @lilly: Vruchtbaar slijm daar zou je draden mee moeten kunnen trekken :oops: :pale: en met de rest van de afscheiding kan dat niet (of bijna niet) Dat is wat ik weet van vruchtbaar slijm. (jam jam jam hihi)

Deel Deze Pagina