Hoi meiden! Ik was even een weekendje weg, we moeten op kraamvisite aan de andere kant van het land dus hadden er meteen maar een hotelletje geboekt Hier nog weinig veranderingen, denk nog niet dat ik mijn eisprong gehad maar ja zeke weten doe ik het natuurlijk niet dus we klussen gewoon fijn verder. Donderdag moet ik voor het eerst naar het ziekenhuis dus ben erg benieuwd.
@velobabe, we houden het wel leuk hoor! Mannetje kan er toch geen genoeg van krijgen....hihihihih. @veertje, spannend!
@Martine Twijfelen, dat moet je mij niet vragen hoor, hihi. Ik ben de twijfel queen waar het gaat over wel of geen tweede kindje @Patje Dat vinden de mannen wel leuk inderdaad @Veertje Succes in het zh! @Zomaaar Wat voor schoen is het
Dames, ik schaam mij een beetje... Een paar dagen geleden had ik een hele lap tekst getypt over dat ik bang was dat het allemaal zo lang zou duren en dat ronde twee ook niks zou worden omdat ik me niet zwanger voelde en ik zeker wist dat mijn ongi eraan zat te komen. Inmiddels is het een dag na mijn NOD en er is nog geen rood te zien. En ik heb ook niet het gevoel dat ik ongi moet worden. En normaal ben ik altijd stipt op tijd. Maar nog steeds voel ik me niet zwanger. Niet misselijk, niet moe, geen opgezette wat dan ook, nada... Maar ik durf nog niet te testen. Ik denk dat ik nog even wacht tot het eind van de week als er tot dan toe niks verandert.
goeie morgen allemaal ik hoop dat jullie allemaal heel snel zwanger mogen zijn zodat jullie jezelf niet gek hoeven te maken
@Knuf: spannend hoor! Had ik bij mijn eerste zwangerschap ook, voelde helemaaaaaal niets Ik duim! @Velobabe: een lacoste sneaker jam jam jam Maar misshien kies ik destijds voor een teenslipper als je het goed vind
@knuf, dat je dat kan zeg! Als ik op de ochtend zelf al niet ongi ben dan ligt de test al klaar ! Ik zou zeggen testen maar! Als je altijd stipt bent...( ben helemaal niet nieuwsgierig hoor) We lezen het wel...........
knuf ik zou het niet kunnen volhouden ik zou al lang getest hebben ik had zelfs al voor mijn nod getest kon het niet laten ben dan ook heel ongeduldig zoals nu ik zou zo graag ons meisje al knuffelen en al verhuist zijn maar verhuizen kan ik pas in nov en in dec pas bevallen dus zal ik wel moeten wachten he
@Knuf,nog zo'n ijzeren dame in ons midden 8) 8) Knap hoor, maarre........ga nou maar gewoon testen! DOE HET VOOR ONS! NEe tuurlijk niet, als jij nog niet wil niet doen maar ik zou het niet volhouden. Ik ga heel hard voor je duimen vanuit mijn ziekboeg! Weet niet of jullie mijn topic toevallig gezien hebben maar ben dus gisteren (na het klussen ) acuut geveld door een heftige blaasontsteking. Ik had direct hevige pijn en bloed bij het plassen en heb d ehele nacht beneden gezeten Tussendoor af en toe naar zoonlief die ook niet lekker is (snotten, hoesten, niezen). Ik baal zo. Ik hoop dat het inderdaad vruchtbaar slijm was gisteren en dat het klussen al resultaat gehad heeft want eigenlijk verwacht ik dus vandaag of morgen mij ei.......... Dat kan ik dus echt vergeten of zou zo'n kuur zo goed werken dat ik morgen wel weer zin heb? Sorry maar kan wel janken op het moment.
Ach Lilly, dat is balen zeg! Ik hoop voor je dat het alsnog wel raak is. En nee, ik ga nog niet testen. Ik weet eigenlijk ook niet eens of hubbie er graag bij wil zijn of dat ik hem juist zal verrassen met een positieve test. Maar ik zal de uitslag hier snel neerzetten zodra ik die weet! Testen voor mijn NOD heb ik nog nooit gedaan en bij mijn vorige zwangerschap heb ik drie dagen na mijn NOD getest en toen kwam er een redelijk dun tweede lijntje te staan.
@knuf, wij zijn gewoon erg nieuwsgierig! @Lilly, he bah, ik hoop voor je dat je dan vandaag je ei hebt of een paar daagjes later zodat je misschien nog aan het werk kunt. Beterschap meis! Ik denk dat ik morgen mijn ei heb want ik voel vandaag nog niks dus waarschijnlijk morgen. Vanavond nog even aan het werk dus....
Lilly:beterschap met je zoontje en je blaasontsteking. Knuff:meis, wat spannend.ik voelde ook totaal niks en was ervan overtuigd dat mn zou komen, maar je weet het verhaal he owww, ik hoop het zo!testen wanneer jij wil, hoor...die nieuwsgierige aagjes ook hier hahaa
He dat is raar, ik kon nergens ons topic vinden. Heb wel drie keer de pagina's van Zwanger Worden bekeken. Nu maar via mijn berichten hem aangeklikt. Vreemd Ennieweez @ Knuf; hoe nieuwschierig ik (we ) ook ben (zijn), lekker even wachten met testen als jij dat wilt. Het heeft al vaker goed gedaan ( toch MieniMe ) @ veertje; je zal ook wel zenuwachtig zijn voor donderdag! Succes in ieder geval @ Lilly; he getver dat is balen voor je. Heb ooit een blaasontsteking gehad toen ik een jaar of tien was, dus weet niet echt meer hoe het was, hoor alleen van anderen dat het echt niet leuk is! (understatement) Beterschap! @martine; ja dat twijfelen herken ik wel hoor. Ook dat ik denk; een tweede kan toch nooit zo leuk zijn als de eerste, zal ik wel net zo veel van hem/haar houden? dat zijn van die dingen die je pas weet als je die kleine in je armen hebt denk ik! Hebben jullie al gezien wat voor weer het word vrijdag?! +/- 23 graden! Whoehoe! ben helemaal blij, dat was het enige waar ik me een inieminie beetje druk om maakte, of het weer een beetje zou mee werken op mijn bruiloft! groetjes Debby
Ja we zijn verplaatsts naar "clubs" onderin op homepagina, bij babytopics enzo. maar ik gebruik nu ook vaak "mijn berichten" of even de zoekfunctie. wow, wat krijg jij fantastisch weer op je mooiste dag! hopelijk blijft het nog vh weekend, dan vieren wij de 1e verjaardag van dochterlief
Oooh we staan in eens bij Clubs. Pffff lastig te vinden nu ineens hoor! bijna te gelijk Whahaha en weer! Oh dat is voor jullie ook een belangrijke datum!