Bedankt voor de beterschapswensen meiden! De kuur werkt al aardig, het voelt nog niet lekker maar die vreselijke pijn is wel weg, hoera! Ach en wie weet werkt die kuur wel zo goed dat het alsnog lukt. En wie weet was het zonder die blaasontsteking ook niet raak geweest. We gaan het wel zien allemaal! @Debby, oooohhhhhh wat heerlijk mooi weer op je bruiloft! Mijn man is vrijdag jarig dus ik ben er ook wel blij mee! En ook ik moest ff zoeken waar onze 'praatgroep' gebleven was
Pfff nou ik ben zwanger hoor of gewoon ziek aan het worden (dat moet het wel zijn want heb net mijn ei gehad hihi) Ik ben MEGA moe echt de hele dag niets waard, steken in mijn rechter zij, diarree echt gewoon kl*te dus maar net niet genoeg om te zeggen dat je ECHT ziek bent... @lilly: Oh blaasonsteking VERSCHRIKKELIJK! Hoop dat het HEEL snel over is. @Patje: succes nog Nou ik ga lekker slapen, hopen dat ik morgen wat minder moe en lusteloos ben, welterusten allen.
@lilly: beterschap en mooi dat de kuur wel wat helpt! @zomaar: nou ik duim dat je zwanger bent en niet ziek wordt.. oh ik vind het wachten op je NOD echt verschrikkelijk! nou duik onder de douche en dan in bed.. truste!
Zo, ik ben klaar met werken....pppff lange avond, heb er honger van gekregen dus zo eerst maar ff een koek naar binnen werken. @ Debbie, ow wat een heerlijk weer! Ik ben ook helemaal blij met dit weer want we hebben hier dorpsfeest deze week.
hallo lilly ik hoop dat je snel van die vervelende blaasontsteking af bent en de wachtende dames ik zal duimen hoor dat jullie zwanger mogen zijn
Mannetje was gisteravond te moe om te klussen, heb mijn ei nog niet gevoeld, dus nu maar hopen dat ie dan morgen pas komt, want dan hebben we vanavond nog een kans. Ach ja, we zien het wel. Vandaag weer een lange dag voor de boeg, weer tot een uurtje of 21.30 werken, geen zin, maar ja je moet wat als je de rest van de week vrij wilt hebben. @sylvia, alles goed met de kleine frummel?
tjonge zeg heb me rot gezocht... Kon niet slapen vanacht en dat lag deze keer echt aan mezelf...ben ook misselijk af en toe, maar ja zijn mischien de zenuwen......
ja hoor met ons meisje alles tip top stampt bijna de darmen uit men lijf vannavond naar de gyn ons dochtertje gaan bewonderen
Grrrr, was ik toch ff het topic kwijt.. Eindelijk gevonden! Ik lees straks ff bij en reageer dan ff, ben al blij dat ik het weer "teruggevonden"heb!
@lauraatje.... Denk niet dat ik nu al "verschijnselen" zou kunnen hebben van een eventuele zwangerschap, zou leuk zijn maar ben bang dat het iets anders is Wel gek dat ik het in de ochtend niet zo heb, en tegen een uur of 2 raak ik helemaal opgebrand en na het eten steken pffff... Misshien een rare vorm van ontpillen? (eerder niet gehad hoor maar goed)
Nou, ik heb vanochtend toch getest. Ik was nieuwsgierig... Maar ik had toch beter nog even een paar dagen kunnen wachten. Bij mijn vorige zwangerschap had ik een paar dagen na mijn NOD een heel dun, onduidelijk streepje. Nu was er alleen de teststreep te zien. Misschien met heel veel verbeelding nog een licht streepje, maar dat zou ook heel goed een indrooglijntje kunnen zijn. Ik ga dus maar een nieuwe test halen en als ik niet ongi word, dan test ik in of na het weekend nog maar een keer. Zucht... Moet trouwens zeggen dat ik me vandaag licht misselijk voel, maar dat kan ik mezelf natuurlijk ook aanpraten.
nou na veel zoeken heb ik jullie weer gevonden en ik kom gelijk even afscheid nemen. ik weet niet voor hoelang, maar ik ben er momenteel ff te druk voor om steeds te komen schrijven, en zit ff niet zo lekker in mijn vel omtrend zwanger worden ed. dus dan heeft het even geen zin om hier te blijven als ik me weer beter voel of weer zin heb dan kom ik wel weer eens kijken. meiden ik wens jullie veel succes met zwanger worden
@Sunshine Even geen sunshine? Hopelijk zien we je snel weer. @Zomaar Ik dacht zwanger Word maar gauw beter. @Lilly Gelukkig helpen de medicijnen. @Patje Heb je de Juni mama's verteld dat je voor een tweede gaat? Zo niet dan zal ik er erg in houden om niks erover te zeggen daar. Geen fut om te klussen door het harde werken @All Ik heb last van kriebelhoest waardoor ik 's nachts steeds wakker lig. Wil de dokter codeine geven, maar dat mag niet ivm de BV. Nu dus maar gewoon 's nachts thee blijven drinken...
@ sunshine: jammer dat je even weg gaat, Zorg ff lekker goed voor jezelf en we hopen je hier snel zwanger en al weer terug te zien! @ Knuf: dat is ook K...! maar zoals ze zeggen; geen bloed geeft moed he! hopelijk heb je inderdaad te vroeg getest! Ik duim voor je mee @lauraatje; ik zie in je onderschrift dat jij afgelopen week getrouwd bent! Heb ik daar overheen gelezen of had je het hier niet geschreven? Gefeliciteerd in ieder geval, was het een leuke dag? groots gevierd of lekker klein gehouden? @zomaar; gek dat je je zo voelt, misschien toch wat onder de leden? Anders toch even de dokter checken? @Sylvia79; oh wat leuk! veel plezier vanavond, laat je horen hoe het geweest is? @patje; veel plezier met je dorpsfeest, jullie hebben dan ook een mazzel met het weer he! @lilly; fijn dat je kuurtje werkt! best snel dan nog he! ennuh alvast gefeliciteerd met je man! Ik voel hier sinds vanochtend steken in mijn linker lies, het voelt als een soort eisprong Hoe veel eisprongen heeft een mens in een week? vreemd hoor!
@Sunshine: doe het rustig aan en als je eraan toe bent zien we je wel weer verschijnen op het forum @Knuf: jammer dat de test negatief was.. Misschien nog te vroeg? Ik ben daar ook goed in, jezelf wat aanpraten hahaha, komt omdat je het zo graag wil! @Lilly: fijn dat de kuur aanslaat! @Sylvia: fijn dat alles zo voorspoedig gaat! Geniet er lekker van! @Zomaar: beterschap meid! Hier is alles ok! Zit ook op de wachtbank en ben gewoon zenuwachtig, stom he! We hebben helemaal geen haast met een tweede maar toch wil je dat het direct raak is... Heb net wel 3 testen besteld maar probeer toch nog ff te wachten met testen, zo'n dure aangelegenheid telkens Voel af en toe wel dingen die kunnen duiden op een zwangerschap maar ik probeer niet al mijn hoop daarop te vestigen.
ik laat jullie morgen weten hoe het is geweest want deze avond mùag ik pas om 18.50 naar de gyn en dan naar mijn schoonouders want die zijn ook altijd heel benieuwd mijn ouders opbellen want die wonen een uur rijden van ons iets te ver en tegen dat dit alles is gebeurs ben ik te moe om achter de computer te kruipen dus morgen laat ik zeker iets weten
@zomaar ik hoop voor je dat je zwnager bent maar de griep heerst weer. @knuf wat vervelend dat de test negatief was misschien toch te vroeg? @sunshine rustig aan meid en heel veel sterkte! @velobabe goed excuus om lekker aan de drop te gaan! @leonietje nog eventjes dan kun je rtesten is inderdaad zonde van je geld om steeds te vroeg te testen. @silvia veel plezier vanavond! ik heb al 2 dagen gevoelige borsten zal wel door mijn eisprong komen.
@zomaar: nou ja alles kan.. wie weet een vroege eisprong of voel je die altijd? @knuf: wat voor test had je? meestal zie je echt geen extra lijntje hoor! @sunshine: rustig aan meid! @djezelf: dank je! ik schreef toen nog niet mee hier dus vandaar dat er niks over stond. Maar het was een mooie dag met in totaal 28 man. Eerst trouwen - foto's - zaaltje met buffet @silvia: veel plezier! Ben de dagen echt aan het aftellen! heb vandaag stiekem zo'n test gedaan die je 6 dagen van te voren kan doen. Nega natuurlijk maar las dat wel meer mensen zeggen dat het niet zo goed werkt als dat ze zeggen. Ik vind testen echt een verslaving/dwangmatig iets, ook al weet je dat ie toch niet positief kan zijn op één of andere manier doe ik het toch.. dom he!
@lauraatje , dat herken ik, het is zooo verslavend, je kunt er beter geen in huis hebben. ( ik bedoel geen één, zou wel dialect zijn...) hihih. @velobabe, daar weten ze ook wel dat we voor een tweede gaan hoor, alleen is het daar zo rustig. Mannetje was gisteravond gewoon erg moe, maar ja ik was pas om 22.30 klaar met werken dus toen ik in bed kwam sliep ie al half.... Vanavond nieuwe kansen, ben dan rond 21.30 klaar en ik voel nog steeds geen naderend ei dus wie weet weer een wat langere cyclus.
Lauraatje, dit was een Etos-test. Ik heb nu wel twee kruidvat-testen voor 5 euro in huis gehaald, maar durf niet te testen. Eigenlijk begin ik het gevoel te krijgen dat ik toch ongi word.... Afwachten maar weer.