wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @knuf, als je toch en heel licht streepje zag......over 2 daagjes nog maar een keer testen!
    Ik ga voor je duimen.

2. Niet meer actief

@Knuf: oke ik heb een ervaring met huismerk testen.. ik heb tot nu toe matcare en clearbleu gebruikt.. nou ik duim voor je!

3. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Mandy1
    Ja dat is waar, heb ik al gedaan, lekker een dropje genomen maar toen viel de vulling uit mijn kies en kon ik ook nog eens naar de tandarts op maandagochtend (11 augustus) :rolleyes:

@Lauraatje
    Ongeduldig ;)

@Patje
    Af en toe is het inderdaad rustig.
    Ach, het was sowieso leuk om de zwangerschap met elkaar te delen.

4. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Meiden wat zijn jullie allemaal ontzettend attent, ikke ga zo mijn bedje in dus sorry dat ik het ff kort houd.

Knuf, lees ik goed dat jij hebt getest maar dat het negatief was? MAar wel een licht 2e streepje? Ik zou overmorgen als je nog niet ongesteld bent weer ff testen. Succes hoor!

En iemand (Lauraatje?) had getest met test die 6 dagen voor Nod kon?

Bij Ruben had ik die dingen ook, ik teste me helemaal suf :oops:
    2 dagen na NOD inene vet positief. Soms weet je het gewoon niet.
    Bij een echo bleek ik namelijk nog korter zwanger, dus ik was later zwanger geraakt als ik dacht en waarschijnlijk dus evengoed heel vroeg posi getest (volgen jullie het nog? :) :) )

Heb me dan ook voorgenomen nooit meer zo vreog te testen....(mij benieuwen of ik dat volhoud als ik over 2 weken ineens zere borsten krijg, vaak moet plassen en een opgeblazen gevoel krijg haha :) )

Het gaat steeds beter verder hier. Heb goede moed dat we over een paar dagen wel weer aan de klus kunnen........of het nog zin heeft is de vraag maar je weet het nooit he ;)

5. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    @Lauraatje: Het is gewoon een verslaving om 2 streepjes op een test te mogen krijgen ;) dat krijg je ook niet 20 keer in je leven hihi. Ik ken het en dan ook de spanning als je de test uitvoerd Pfffff.........
    En wat betreft mijn ei, tja alles kan heb mijn eisprong slechts 1 keer gevoeld bij mijn zoontje (dus nee voel hem bijna nooit) Heb wel eens een ronde met OV testen gedaan weet wel dat mijn eisprong toen anders was dan bij anderen terwijl ik wel een regelmatige cyclus had van 28 dagen, maar kan me helaas niet meer herinneren of dat nou juist een late of een vroege eisprong was :( In ieder geval ben ik vandaag al weer alle klachten "kwijt" behalve een flauwe buikpijn af en toe... Goed ik snap er niets van dus!

@Leonietje24: Spannend hé en tergelijkertijd hardstikke vervelend dat afwachten... Zou het komen omdat dit iets is wat je echt niet in de hand hebt dat je het stiekem toch graag METEEN wilt :) (vrouwen pff) Hoop dat het lukt het wachten met testen als je ze in huis hebt ;)

@Djezelf: OH dat word een meerling voor jou :)

@Velobabe: Nee hoor heb beide schoenen nog gewoon aan ;)

Nou morgen de crematie van mijn oma :cry: :cry: Pfffffffffffff ik ben niet zo'n ster in dat soort dingen, zie er ook met ontzettend tegenop en wou dat het alvast donderdag was. (misschien vandaar ook wel mijn buikpijntjes ed. :( wie weet...) Verder ben ik bang dat ik me daarna ook helemaal ga STORTEN op hoe lang ik nog moet wachten op mijn NOD :( :confused: :oops: Ja ja de spanning begint al iets toe te nemen...

6. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    hier ben ik dan terug
    gisteren bij de gynicologe alles in orde hoor ons meisje stelt het nog altijd goed maar haar gezichtje wil ze ons nog niet laten zien dat blijft een verassing ! :( de echotjes die we hebben meegekregen is er niet veel op te zien haar hoofdje en een dijbeen dus zal ik ze dan ook niet echt plaatsen op het beeld ginder hebben we haar wel goed gezien hoor :D
    zo dat was het dan weer in het kort

groetjes sylvia

7. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @Sylvia, jammer dat ze haar gezicht nog niet wil verklappen maar het belangrijkste is dat alles goed is! Goed zo!

@Lauraatje........ik wou dat er een test was die een dag na je ei kon doen... :) :)

@Zomaar, sterkte morgen, is ook nooit leuk zulke dingen :cry: :cry:

Ik heb een schat van een man. Maar nou had ik me er min of meer bij neer gelegd dat het deze ronde gewoon niet ging lukken en als het dan toch nog raak zou zijn dan was het echt een cadeautje zeg maar.
    Maar manlief is er dus om de een of andere reden van overtuigd dat het gewoon al gelukt is :confused: Hij loopt ook de hele tijd erover te geinen en zegt dat ik me er niet druk om moeten maken. 8)

En ik wil hem natuurlijk heel graag geloven, dat snap je wel maar we moeten ook realistisch blijvne he ;)

Zomaar, je hebt helemaal gelijk hoor!
    ik ben ook zo'n type dat alles gelijk en nu hebben wil.
    Mijn grootste angst is dat het opeens niet meer lukt. Ik weet dat die kans klein is maar opeens hoor ik het wel overal, verhalen over vrouwen die eerst vrij snel zwanger worden van 1 of 2 kindjes en dan bij de 2e of zelfs 3e lukt het opeens niet :(

Nou ook hier is het afwachten begonnen hoor, over 2 weken zullen we het weten pfffffff..........

8. Niet meer actief

@silvia: nou mooi dat alles goed was!

@lilly: ja idd maar je hoort vaak dat als je te vroeg test dat je alsnog ongi kunt worden
    en dat is ook niet fijn.. en ja ik denk ook weleens dat stel ik raak niet meer zwanger,
    je gaat er ergens van uit dat het wel een keer weer raak is maar ja dat wil niks zeggen..

pff nog 5 dagen... ik heb steeds een opgeblazen buik, zelfs sochtends en ja nu ga je het natuurlijk aan een eventuele zwangerschap wijten maar ja wie weet heb ik er nu wel gewoon wat meer last van dan anders... het is wat!

9. Knuf

Knuf Actief lid

28 aug 2006
    304
    0
    0
    Nog steeds geen rood...
    Lilly, ik weet eigenlijk niet eens zeker of ik wel een tweede streepje zag of dat ik het me verbeeldde. Hubbie zag hem niet en toen heb ik de test maar weg gegooid.
    Mocht ik vrijdag nog niet ongi zijn, dan test ik dan wel weer.
    Ik had niet verwacht dat ik er zo mee bezig zou zijn...

10. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Hey Knuf, dat biedt toch nog hoop hoor vind ik!

Zoals ik al zei teste ik ook pas later positief bij Ruben en bij de echo bleek ik zelfs dik een week korter zwanger als dat ik zelf dacht. Dus dat kan het ook zijn.

Ik begrijp heel goed dat je er zo mee bezig bent hoor. Ik heb dat ook. En ik heb pas rust als ik zwanger ben, zo ging het bij Ruben ook. Het is gewoon een oerdrang en ik kan me ook gewoon geen ander leven voorstellen dan een met meerdere kindjes in huis. Maar helaas hebben we dit niet in de hand. Met al onze technische snufjes is dit nou een van die dingen die moeder natuur onder controle houd ;)

Het enige wat wij kunnen doen is ons helemaal suf klussen en hopen dat we geluk hebben en dan geduld, geduld, geduld (wat is dat?).

Succes allemaal met klussen en wachten!

(Vind het erg fijn hier te kunnen zeuren en kletsen).

11. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    lilly zo'n man heb ik ook hij gaat eral vanuit dat ik zwanger ben wordt deze maand. we hebben geklust op de juiste dagen bij mijn dochter deden we er een jaar over dus volgens mijn man moet het nu gelijk raak zijn. haha hij vind het wel leuk want hij wil elke dag wel seks als excuus zegt ie steeds dat het moet om een kindje te maken, ook op de dagen dat ik niet vruchtbaar ben.

zomaar succes morgen!

12. Knuf

Knuf Actief lid

28 aug 2006
    304
    0
    0
    Ik kon het niet laten....

Dames, help eens even. Zien jullie wat ik zie?

13. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik zie een heel licht streepje, ben benieuwd!
    voor mij is het afwachten.

14. Knuf

Knuf Actief lid

28 aug 2006
    304
    0
    0
    Jeetje, ik ben ineens enorm zenuwachtig. Wat raar...
    Zou toch denken dat het bij een tweede wat gewoner zou zijn.

15. veertje

veertje Fanatiek lid

Ik zie echt wel een licht spreepje :D
    Ik hoop dat je over een paar dagen een dikke vette streep hebt :D

16. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    haha het is de tweede maar wat dat betreft blijven de zenuwen hetzelfde!

17. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Nou Knuf ik zie een streep hoor! Ik feliciteer je al voorzichtig!

En met een tweede blijft het inderdaad nog net zo spannend!

Hier nog geen duiveltjes te zien maar ik denk wel dat ik ongi ga worden. Bij Ruben wist ik dat ik zwanger was maar heb deze ronde geen zwangerzijn gevoel... We zien het wel!

18. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    wow, knuf ik zie toch echt een 2e streep en idd...2e/3e/of meerdere kindje/posi test...het blijft onwerkelijk en een shakeymoment :D wat zegt je man?

19. Knuf

Knuf Actief lid

28 aug 2006
    304
    0
    0
    Mijn man is blij. Hij heeft het er al over dat we weer een naam moeten verzinnen en vroeg me wanneer ik dan uitgerekend ben (bevrijdingsdag...).

Tja, gisteren met ochtendurine getest met een Etos-test en toen was er eigenlijk niks te zien.
    Vandaag gewoon begin van de middag met een Kruidvat-test en het lijkt dus echt raak.

20. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Het lijkt niet zo...Het IS zo..Meis er staat een streep!Geweldig!Maar je voelt je nog heel onwerkelijk natuurlijk..Snap ik wel, hoor...Maar als je het niet erg vind: FELICITEER ik je TOCH :D

Namen verzinnen, pff nu al haha
    Maar je mannetje gelooft het dus wel al, super joh :) Geweldige datum :)

Deel Deze Pagina