WHOE HOE! KNUF gefeliciteerd hoor! Dat is toch gewoon een streep. whahaha nu mag ik dan over een paar maanden wel zeggen; "dikke knuf" pas je de lijst nog aan? He wat leuk voor je! @ sylvia, fijn dat alles weer goed was op de echo! en nog even geduld dan kun je elke seconde van de dag naar het gezichtje van je dochtertje gluren! Die kramp die ik gisterochtend had werd gistermiddag zo erg dat ik pijn tegen de vlakte ging van de pijn. Ik was heel even bang dat het een blinde darm ontstekking was (lekker zo net voor de bruiloft) Ik moest mijn vriend bellen om te zeggen dat hij METEEn thuis moest komen. Ik had zo'n pijn datik niets meer met JOnathan kon doen. Wauw wat voel je je dan machteloos, heb er zowat tien minuten over gedaan om boven te komen zodat ik onder de hete douche kon gaan zitten. Best kans dat dit toch weer zo'n pijnlijke eisprong was (hadden we het hier toch al wel eerder overgehad) Hoop alleen dat ik dit nooit meer mee ga maken. ben alleen bang dat er dus weinig bevrucht is deze maand.
Oh, wat vervelend die buikkramp, Djezelf. En ja hoor, zodra ik dik ben mag je "dikke knuf" zeggen Ben je al zenuwachtig voor de bruiloft? Ik moet nog wel erg wennen aan de nieuwe zwangerschap. Voel me niet zwanger. Maar goed, dat komt nog wel. Ja, ik zal even de lijst weer opzoeken.
KNUF, gefeliciteerd! DAt is toch echt een positieve test hoor! WAUW! Echt gaaf hoor! En wat betreft het namen verzinnen, wij zitten nu al wel eens te speculeren hoor....we vonden het bij Ruben al zo moeilijk om een naam te vinden. Dus als we iets leuks horen zeggen we tegen elkaar, wat vind je daar van? (Ja het is erg voorbarig, maar we gaan er gewoon van uit dat het gaat lukken binnen een jaar ) @Dejzelf, is dat wel normaal zoveel pijn? Zou je niet even naar de dokter gaan? Lijkt mij niet normaal dat een eisprong zoveel pijn doet hoor...... @Mandy1, leuk toch. Hier gaat het ook zo hoor. We willen allebei wel elke dag onder het mom van dat het goed is voor het zaad, en we weten natuurlijk ook nog niet echt mijn cyclus dus voor het geval dat....... Alleen zit het er nu dus ff niet in helaas.
Wauw KNUF!!!!!!!!!!!!!! Zie echt echt echt wel een 2de streep! Ik ga ook gewoon zeggen GEFELICITEERD Nou de crematie zit erop Pffff wat ben ik blij dat deze dag voorbij is . Ga nu lekker ff relaxen op de bank en blij zijn dat het woensdag namiddag is....
Hebben jullie wel een clearblue gebruikt? Heb vanmorgen getest en na de tijd dat je eigenlijk mag kijken, zag ik een lichte 2e streep? WEl eens gehad? maar toch negatief? Morgen weer eens doen, spannend!
Heb wel eens clearblue gebruikt maar dan de digitale (dat laat nooit een twijfel achter) gewoon zwanger, of Niet zwanger vind dat echt super testen.
Hoi allemaal, Morgen moet ik naar het ziekenhuis, de zenuwen beginnen nu wel heel erg te worden, ben benieuwd wat er gaat gebeuren.
Hey Veer veel succes morgen! Ik hoop dat ze snel iets voor je kunnen betekenen! @Martine, hier ook de digitale gebruikt. Maar meestal is een streep een streep toch?
@martine spannend aangezien je toch een streep hebt. @veertje succes morgen in het ziekenhuis. @mamamandy welkom en succes met zwanger raken!
@Martine: Als je bedoelt dat je juist een digi test hebt gebruikt en die aangaf niet zwanger dan mag je niet naar de streepjes op het teststaafje kijken... Ik heb namelijk ook altijd 2 streepjes gehad bij een digitale test maar was toen echt niet zwanger. @Veertje: Succes morgen in het ziekenhuis. @mamamandy: Welkom
@veertje, succes morgen in het ziekenhuis! @zomaar, veel sterkte morgen. @knuf, Ik ga jou nu echt feliciteren hoor! Dat is toch wel een echte streep, hahah. Super zeg, en dat met middagurine, met ochtend urine is ie vast nog duidelijker morgen.
Hai Meiden, Heeft een paar dagen geduurd maar dat kwam voornamelijk doordat ik 's avonds vroeg in bed lig.. na een hele dag misselijk zijn ben je blij als je in bed ligt! Het goede nieuws: HET HARTJE KLOPT! Kon wel janken dat we het hoorden en op de echo zagen! Over 3 wk krijg ik weer een echo, ze willen me iets meer controleren ivm Dylan. djezelf: fijne dag vrijdag! Geniet ervan en ik duim voor je dat het mooi weer wordt! veertje: succes morgen! Spannend hoor! Knuf: [color=red]Gefeliciteerd!!!!![/color] Lilly: voel je je al iets beter? Dylan slaapt sinds het weekend in een groot bed in z'n nieuwe kamer! Het gaat echt super! Hij wordt 's nachts ook niet wakker en 's morgens (wel een beetje vroeg 06.15 uur ) roept hij eerst voordat hij naar ons toe komt (met knuffels en spenen ) Morgen een dagje met vriendinnen naar Juliannatoren, gezellig! Hopen dat ik daar niet de hele dag naar de WC moet rennen. # Veertje, 1e = Stijn, 1,6 jaar, nu in ronde 8 # Djezelf, 1e = Jonathan, 1.7 jaar, nu in ronde 6 # leonietje24, 1e = Ruben, 1.7 jaar, nu in ronde 1 # zomaar, 1e = Noah, 9 mnd, nu in ronde 1 # sunshine25, 1e = zoon, 2 jaar, nu in ronde .... # Funny, 1e = Dylan, 2.6 jaar, Zwanger in ronde 10! # patje, 1e = Femke, 14 maand, nu in ronde 3. # mandy1, 1e =Noa 1, 5jaar, nu in ronde 1 # martine, 1e = Lucille, 10 Mnd, nu in ronde 1 # Remke, 1e = Daan, 2,5 jaar, Zwanger in ronde 15 van de tweede! # MieniMe, 1e = Ons meiske, bijna 1 jaar, Zwanger in ronde 2! # Mamavyas, 1e = zoon, 2 jaar, Nu in ronde 4 # wendyvanliemde, 1e = ....., .....jaar, nu in ronde 5 # Velobabe, 1e = Keano, 1.1 jaar, nu in ronde... # Sylvia, 1e = Demi, 9 Mnd, Zwanger in ronde ...! # ukkie79, 1e = ....., ....jaar, nu in ronde.... # Lilly, 1e = Ruben, 1.5 jaar, nu in ronde 1 # Knuf, 1e = Daphne, 1.7 jaar, Zwanger in ronde 2 ! # Hottie, 1e =....., ....jaar, Zwanger in ronde ...! #Tanja, 1e = ....., ....jaar, Zwanger in ronde... # Klein chrisje, 1e = zoon, 1 jaar, nu in ronde 1 # Lauraatje, 1e= Danisha 1,5 jaar, nu in ronde 1 # Lothlorien, 1e is zoon 2,5 jaar, nu in ronde 1 # Kletsebets, 1e is dochter 1 jr, nu in ronde 1 # sylvia79, 1e=tibo 4.5 jaar zwanger in ronde 4 Heb mezelf maar weer even toegevoegd, in welke ronde ik zwanger ben geraakt... 10 maanden lijkt wel een eeuwigheid! Succes meiden! Ik hoop dat jullie snel volgen! x
hallo goeiemorgen allemaal knuf mijn eerste test was ook zo licht en zie maar naar het rezultaat ik ben wel degelijk zwanger he en heb 2 dagen later nog een test gedaan en dan was de streep wel heel duidelijk hoor een streep is een streep dus proficiat hoor hier alles ok al ben ik nog steeds doodmoe en zou ik liefste de ganse dag slapen
@ funny gefeliciteerd! het was geen digitale maar gewoon zo een waar een kruisje moet komen te staan..maar vanmorgen weer een gedaan en die bleef ook negatief binnen de tijd..helaas.maar ja ben natuurlijk ook wel weer vroeg... nou ja afwachten maar.