wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knuf

Knuf Actief lid

28 aug 2006
    304
    0
    0
    Djezelf: hele fijne dag morgen! Geniet ervan en laat het lekker allemaal over je heen komen. Ontspan en geniet!

Velobabe, gefeliciteerd met je 2-jarige jubileum :D

Wij zijn komende maand alweer drie jaar getrouwd. Wat gaat dat snel...

2. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    djezelf hele fijne dag toegewenst voor jou en je mannetje!

3. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    djezelf een fine dag en proficiat met jullie huwelijk maak er een leuke reis van en geniet ervan

dames ik hoop ook dat we hier binnen kort veeeeeel roze mogen zien hoor! ;)

4. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    @djezelf: Denk niet dat je het nog leest hoor maar ik hoop dat je een super dag zult hebben! En een heerlijke vakantie.

@Velobabe: Nog Gefeliciteerd!

@Veertje: Wat fijn dat je een prettige arts had en alles zo mee is gevallen, hoop dat de 2 weken wachten op uitslag snel voor je zullen gaan.

@lauraatje: nog maar 3 dagen! ;)

Wauw zeg... Wat is er aan de hand met mij? Eerst van de week zo'n vage klachten maar toch niet "echt" ziek geworden en nu... Pffff als ik opsta dan heb ik echt het gevoel dronken te zijn (wat uiteraard niet zo is :) ) heel erg draaierig en zwaar in mijn hoofd en wederom mega moe Bah bah bah... geen leuk begin van de dag, ga zo nog lekker even terug mijn bedje in als mijn mannetje een slaapje gaat doen, kijken of ik me daarna wat beter voel. (het kan toch niet van het foliumzuur komen? Vorige keer ook geen last van gehad, had toen wel een ander merk maar foliumzuur lijkt me foliumzuur toch?)

5. Niet meer actief

@zomaar: goed dat je het zegt.. ik zal ook foliumzuur gaan halen *dom dom* Balen dat je je niet lekker voelt... beterschap!

6. Niet meer actief

ik ben echt een raar mens..

hoe dichter ik bij me NOD kom hoe minder mijn drang wordt om te testen ineens.. ik heb me er volgens mij al bij neer gelegd en heb er helemaal geen problemen mee haha.. gister werd ik nog helemaal gek en nu denk ik van: relaxxx :p

7. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    @djezelf: hele fijne en mooie dag gewenst!

hier weer negatieve test, maar ook geen ongi dus afwachten maar...kan ook best dat mn cyclus stuk langer duurt ivm met de borstvoeding heb geen idee eigenlijk

8. Niet meer actief

@martine: jammer zeg! maar wie weet is het wel raak!

Ik heb bij danisha ook positief getest voor mijn NOD dus denk daarom dat het nu gewoon niet raak is.. mischien maar beter aangezien ik ook nog geen foliumzuur heb..

9. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    @Velobabe, gefeliciteerd!
    Ja de tijd gaat heel hard! :)

Ik zal wel heel teleurgesteld zijn als ik over 1,5 week gewoon ongi word maar ik heb er op de een of andere manier wel een goed gevoel over..... :oops: ....stom he. Basseer het nergens op want als het al zo is dan is 'het' nog niet eens ingenesteld maar heb gewoon dat gevoel 8)

10. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Het zal wel mijn hoop zijn die spreekt.........

11. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Maar dat hoop ik natuurlijk niet.......

12. Niet meer actief

ja dat gevoel had/heb ik ook hoor

13. Knuf

Knuf Actief lid

28 aug 2006
    304
    0
    0
    Hoop doet leven, dus misschien heb je wel gewoon gelijk~!

14. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Martine
    Hoelang heb je alweer een cyclus?
    Ik heb eer pas 3 sinds Keano geboren is.

@Lilly
    Thanks en wie weet zit je gevoel goed!
    Hoop, met z'n allen hopen we wat af...

15. Niet meer actief

echt raar maar heb echt het gevoel helemaal niet meer ongi te worden.. vreemd hoor.. of ik praat mezelf dat gewoon aan of ik heb gewoon een voorgevoel..

je weet op gegeven moment niet meer wat je nou echt denkt en wat je nou wil denken..

16. Niet meer actief

nou ondanks mijn gevoel blijven de testen wel negatief.. ik heb vanmorgen één gedaan omdat ik vanavond een feest heb (ons trouwdag vieren) dus als ik wil kan ik dus een drankje nemen..want ik heb bij danisha ook voor mijn NOD positief getest met dezelfde testen dus ik ga op naar volgende maand!

Ik ben er vandaag dus niet zo veel want ga straks naar de kaper dan vanmmidag met danisha naar nienoord speelpark en daarna savonds dus feestje..

Iedereen een fijne dag! :D

17. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    Ig ga helaas door naar de volgende ronde, maar heb geen haast dus is niet heel erg, wel jammer altijd natuurlijk..

maar ben wel blij dat mn cyclus blijkbaar toch weer de oude is nu.

18. Niet meer actief

@martine: jammer dat je ongi bent geworden maar idd het scheelt wel als het weer regelmatig wordt.. ik heb wel af en toe ongikrampen maar hoef het pas over 2 dagen te worden.. dus ben benieuwd wanneer ik het word..

19. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    ik wacht en wacht en wacht nog even..... Ik heb vandaag helemaal geen gekke dingen/gevoelens/kwaaltjes, behalve dat ik erg vaak naar de wc moet (maar dat is voor mij niets nieuws) ik had het wel ook onder het klussen, was net naar de wc geweest maar kreeg erg het gevoel dat ik alweeeeer moest :( Als het maar geen blaasontsteking word!

@Martine: Jammer hoor, nieuwe ronde nieuwe kansen maar met een mooie cyclus :)

@Lauraatje... Het kan nog ;) En veel plezier vandaag! Zo te hoen ga je een leuke dag tegemoed.

@Lilly: Hoop doet leven! Ik hoop voor je mee!

Zo vanmiddag komen mijn ouders, mijn broer en schoonzus en dan gaan we heerlijk bbq-en, dit omdat mijn ouders zondag voor 5 weken naar Australie gaan :cry: Wel leuk voor hun hoor! Dus dadelijk lekker boodschappen doen en vanavond heerlijk borrelen en eten! Fijn weekend dames.

20. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    martine wat jammer op naar de volgende ronde.

ik zit in de wacht! ik ben vandaag chagerijnig hen hoofdpijn gevoelige borsten en krampen in mijn buik, het lijkt wel of ik ongesteld moet worden terwijl dat nog dik een week moet duren.

Deel Deze Pagina