wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik heb trouwens vandaag te horen gekregen dat ik weer tante wordt! ik vind het erg leuk. mijn schoonzus is zwanger van de tweede ze heeft er 2 jaar over gedaan mijn nichtje is nu ook al 5. mijn schoonzus heeft de ziekte van chroon vandaar dat het zo lang geduurd heeft.

2. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @mandy, wat leuk voor je schoonzus en man dat ze weer zwanger zijn. En voor jou natuurlijk ook!
    Misschien zijn jullie wel lekker samen zwanger straks.

@martine, jammer van je ongi, maar een regelmatige cyclus is ook wel weer lekker.

@zomaar, borrel ze!

Ik zit nu ook in de wacht en heb geen idee wanneer in mijn ei heb gehad, mijn vermoeden was afgelopen dinsdag/ woensdag, maar ik heb nu wat licht bruinverlies.....kan nog lang niet ongi worden dus wie weet wel een inestelingsbloeding, maar ja dat lijkt mij te vroeg....
    Kweet niet....we wachten (on)geduldig af.
    Denk dat ik ff van die dipsticks koop van matcare, daar kan ik mooi eens mee testen voor mijn NOD. ( Had ik bij Femke ook gedaan en teste toen 3 dagen voor NOD positief)
    Ik hoop zo dat het raak is, zou betekenen dat ik 20 mei uitgerekend ben. Niet zo heel handig, want ik ben 3 juni jarig en femke 12 juni, trouwdag 16 juni....dus dan hebben we veel feestjes.
    Hahah, maakt niks uit!

3. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Pfff nu dat je het zegt... de eventuele bevallingsdatum bij een zwangerschap zou bij mij zijn: 16 mei....... Hmm mijn man is 14 mei jarig en ikke 24 mei, ach slaan we elk jaar die van ons over en vieren alleen de verjaardagen van de kinderen :)

4. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    @veertje, gefeliciteerd met je nichtje! Toch wel fijn dat ze iets gaan ondernemen in het ziekenhuis, valt er misschien toch een last van je schouders...

@leonietje24, Dylan is geboren met een hartafwijking die ze tijdens mijn zwangerschap niet hebben gezien. Is nu allemaal ok hoor maar heb de eerste maanden niet echt op een roze wolk gezeten...

@zomaar, ik was deze keer een week voor m'n NOD ook al ziek, misselijk etc.... ik duim voor je!

@mandy, zou leuk zijn als je ook snel zwanger raakt... mijn schoonzusje moet in oktober bevallen dus bij ons zit er ook een half jaar tussen!

Ben nu 15 april uitgerekend en wij zijn 22 april getrouwd! Dylan is 1 dag na m'n man zn verjaardag geboren... hihi. Ach, als we maar zwanger worden en een gezond kindje op de wereld zetten! Al vind ik april wel een erg leuke maand!

5. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    zou inderdaad leuk zijn.

6. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    @Mandy, ik wacht met je mee! Wij kunnen ongeveer tegelijk testen, jij iets eerder.

@Martine, balen meis. Hopelijk volgende ronde RAAK!

@Zomaar, Hopelijk geen blaasontsteking nee! Gatverdamme. Borrelse vanaaf en sterkte met wachten....

@Patje, OH begin niet over die dipsticks, je brengt me nog op ideeen......ohhhhhhhhwwwwwwww.......haha

7. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    .........wel bestellen.........niet bestellen..........wel bestellen........niet bestellen.......wel bestellen........niet bestellen..........wel bestellen............niet bestellen.........wel bestellen........niet bestellen......wel bestellen......

8. Niet meer actief

zo was ik even

Het feest was echt super! Heel gezellige sfeer, de speelautomaten hadden ze aangezet, karaoke en allerlei muziek... mooie grote lounge ruimte met grote tafel en vanalles en nog wat..

dus duik ik nu mijn bedje in!

9. Niet meer actief

nou morgen mijn eerste werkdag dus wel vervelend dat ik dan net in mijn ongi periode zit... maar goed ik ben best zenuwachtig!

10. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @lauraatje, komt vast goed! Wat ga je voor werk doen...misschien heb ik eroverheen gelezen...

@lily, hhahaha, ik heb net via de dames van de juni mama's 2 testen aangeboden gekregen dus die gaan we eerst maar even proberen. :D
    Ik heb wel een goed gevoel...ben een beetje misselijk en het bruinverlies is weer over.
    AAArrggghhh ik wil niet wachten.....

11. Niet meer actief

@patje: ik ga aan het werk als helpende in een verzorgingshuis

12. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Wat leuk, voor hoeveel uur in de week?
    Lijkt me best wel zwaar werk tegenwoordig.

13. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Nou heelijk gegeten en gedronken gisteren! :) Pffff wil zo graag stoppen met roken... In mijn vorige zwangerschap ben ik direct gestopt met roken toen ik een positieve zwangerschapstest in handen had 9 mnd uiteraard niet gerookt en toen nog eens 5 maanden ofzo niet (ook ivm BV) Daarna HEEL stom weer begonnen :oops: Ik wil dit keer zo graag vantevoren al stoppen maar het lukt me maar niet :cry: Word dan zo chagi, echt niet te genieten gewoon, vanmorgen een nicorette pilletje ofzoiets geprobeerd maar daar word ik misselijk van... Dus nu maar weeeer een pakje gekocht en dn maar 4 sigaretten op een dag roken en dan steeds een stapje afbouwen, en dan vurig hopen dat ik niet mega chagi word op het eind, Bah waarom ben ik ook ooit weer begonnen :(
    Ik hoop dat ik over 6 dagen posi test want dan is het gewoon weer meteen over en klaar... Ga echt niet roken met een kleintje in mijn buik!
    Maar denk dat ik ook gewoon naar de volgende ronde ga.......

@Lauraatje: Dat lijkt me heel dankbaar werk, alvast veel succes en plezier morgen!

@Patje: Oeh dat klinkt goed!

@lilly.... Je was gestopt bij wel bestellen ;) hihi

Gelukkig heb ik geen testen in huis liggen, maar heb ook nog geen drang om te testen, denk echt dat ik gewoon ongi ga worden, weet niet waarom. Denk dat ik me echt ingesteld heb op het feit dat het minstens even lang over langer gaat duren dan bij Noah. Denk dat de klachten toch ontpillings klachten zijn.

14. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @Zomaar, he wat zonde dat je weer begonnen bent ja :( Ik ben ook gestopt toen ik zwnager wilde worden en geukkig nooit meer begonnen. Ik heb dan ook gezien hoe het is wanneer iemand dood gaat oa door het roken :( Toen Ruben 3 maanden is mijn vader overleden, en sterven doordat je longen het begeven is geen leuke dood kan ik je vertellen (om nog maar te zwijgen van de jaren ervoor). Hij was nog net 59 geworden :( Toen heb ik stellig beloofd dat ik dat mijzelf en mijn kindje nooit aan zou doen.

Ik wil je niet aan het schrikken maken maar probeer te bedenken hoe belangrijk gezonde ouders zijn voor een kind. En nu heb je er nog geen last van maar over tig jaar wel!
    Ik weet hoe moeilijk het is hoor, ik heb 15 jaar gerookt :oops:

Maar bedenk dat als je kan stoppen over 6 dagen als je positest hebt, dan kun je het ook nu! Geloof er in en dan kun je het!

(Ik wil niet preken, hoop dat het ook niet zo over komt).

....en ja ben inderdaad gestopt bij wel bestellen............... ;) ;)

@Lauraatje, veel plezier/sterkte morgen.Hopelijk heb je een goede eerste dag! Zet hem op!
    En ben je al ongi dan?

@Patje, aaaarghh ik ook niet :p

Pffffffff........ik voel nog niks en dat kan natuurlijk ook niet 8)
    Maar ik blijf een goed gevoel houden totdat ik bloed zie haha :) :)

Nog 10 dagen.........

15. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    @lilly: Het komt niet over als een preek hoor! Als je hier iets schrijft moet je er ook bewust van zijn dat je reacties kan verwachten 8-[ Ik weet wel dat ik het kan hoor maar ik ben dan echt echt echt MEGA CHAGI.... En reageer dat nogal eens op de verkeerde mensen af :oops: :oops: Weet dat dat maar een paar dagen is maar het is niet erg makkelijk met een man die dat niet zo kan warderen en dat dan de situatie van kwaad naar erger gaat... tja dat hoef ik ook niet uit te leggen ;) (mannen) en ik heb een stiefzoon van 6 die niet altijd even makkelijk is, en tot 10 tellen is dan NET wat moeilijker 8) AAAAAAAAAAAAAH stomme "hobby" dat roken! :( [-(

16. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Sorry hoor ff ego berichtje....

Wordt gek van mijn cyclus, pffff zou nu ongesteld moeten wezen, ja niet dus!
    Afegelopen donderdag heb ik weliswaar s avonds een test gedaan maar die was natuurlijk negatief...
    Heb wel zeurende buikpijn maar hoop gewoon dat het doorzet of dat ik zwanger ben! Wordt er zo gek van... dacht dat ik met 42 dagen goed zat maar blijkbaar is mijn cyclus NOG LANGER..

Sorry voor ego message, kom later nog wel ff kijken

17. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @Leonietje, geeft niks meid! Moet kunnen af en toe!
    Is het geen idee nog ff een testje te doen? Je bent nu toch alweer 3 dagen verder sinds de laatste test......

Sterkte ermee meis kan me voorstellen dat je er van baalt hoor!

Ik baal al dat je niet gewoon een dag na je ei kunt testen :) :)

18. Niet meer actief

@patje: 64 uur per maand en dat verschilt dus per week.. de ene week 3/4 dagen en andere week 1/2 dagen dus afwisselend! vooral 4uurs diensten van half 8 tot half 12.

@lilly: nee ik ben nog niet ongesteld maar wel voortekenen daarvan dus zal morgen wel komen

@leonietje: ben je nou wel of niet ongi? als ik naar je banner kijk zou ik denken van wel. Nou gaan we samen naar de volgende ronde!

@zomaar: lastig he stoppen met roken.. ben blij dat ik niet rook hihi!

weltrusten allemaal!

19. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Nou ik heb net mijn laatste sigaret gerookt [-o< Hoop dat ik het vol ga houden.... Heb zo nu en dan kleine "spelden" prikjes onderin boven mijn lies, maar zowel aan de rechter als de linker kant. :(

@Lauraatje: Oh das fijn, kun je lekker werken als de kleine op bed ligt! :D

20. veertje

veertje Fanatiek lid

Meid je gaat het redden :D
    Ik weet hoe moeilijk het is want ik ben 2,5 jaar geleden zelf gestopt na 13 jaar gerookt te hebben.
    Elke dag dat je geen sigaret rookt word je alweer minder sjaggie :D
    Ik wil je heel erg veel succes wensen want makkelijk is het echt niet.

Deel Deze Pagina