wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by trotsemama27, Jan 13, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    zomaar ik heb hetzelfde ik ben bij mijn eerste zwangerschap gelijk gestopt met roken en 3 maanden na de bevalling weer begonnen. gelukkig rook ik maar af en toe in het weekend of soms sávonds eens een sigaretje, ik kan er gewoon niet helemaal vanaf blijven maar probeer wel steeds minder te roken.

2. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    gister ben ik naar walibi world geweest, het was zo leuk! ik leek wel een klein kind zo enthausiast ik was :).

3. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

Sep 12, 2005
    1,245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    dan heb ik alweer een voordeel dat ik niet rook en het dus ook niet moest afleren :D
    want het klinkt dus wel zeer moeilijk :(

4. Niet meer actief

@patje: nee ik werk dan van 07.30 tot 11.30 dus niet savonds maar dat zal ook wel voorkomen denk ik

@mandy1: ja leuk is walibi he haha!

nou vandaag mijn eerste werkdag gehad! het was heel gezellig maar ook heel druk en hectisch.. zou niet weten hoe ik alles ga onthouden.. aangezien ik 3 inwerkochtenden heb en op 5 verdiepingen kan zitten.. maar goed komt wel!

5. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    lauraatje voor je het weet heb je het allemaal door en gaat alles vanzelf.

6. zomaar

zomaar Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,769
    0
    0
    Brabant
    Heb je al getest lauraatje?

7. Lilly

Lilly Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    @Lauraatje, ben je al ongi of ga je nog testen?
    Ik had bij Ruben ook het gevoel van ongesteld moeten worden......wil je geen valse hoop geven maar het zou volgens mij nog kunnen toch?

Fijn dat het goed ging op je werk, en ja zo'n eerste dag komt er erg veel op je af, geef jezelf de tijd dan komt het helemaal goed!

@Mandy1, lekker gevoel toch, weer ff kind zijn!

@Zomaar, succes! Het is moeilijk maar je kunt het echt !

Volgens de calculator zou rond vandaag de innesteling moeten zijn.....ben benieuwd......spannend hoor dat wachten..... :rolleyes:

8. Knuf

Knuf Actief lid

Aug 28, 2006
    304
    0
    0
    Ik ben een nogal felle niet-roker na het verliezen van mijn vader en mijn opa, beiden aan longkanker.
    Ik heb gelukkig nog nooit gerookt.

Een kennisje van me was ook na zes maanden niet gerookt te hebben zomaar weer begonnen. Ik snap dat eerlijk gezegd niet goed....
    En al helemaal niet omdat ze nooit geld ergens voor heeft en zelfs af en toe geld voor de sigaretten moet lenen...

Van de andere kant: ik ben enorm gek op chocola en zelfs wanneer ik maanden geen chocola gehad heb, kan ik een enorme choco-vreetbui krijgen.
    Dus eigenlijk kan ik het ook wel een beetje begrijpen. Zij het niet dat ik niet meerdere keren per dag een shot chocola nodig heb en rokers wel meerdere keren per dag een shot nicotine.

Sorry als ik wat aanvallend uit de hoek kom. Heb de hele nacht niet geslapen door een ziek kind en heb een beetje een kort lontje...

9. patje

patje Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,923
    0
    0
    overijssel
    @knuf, maakt niks uit joh, kan me goed voorstellen hoe je je voelt. Ik ben ook onlangs mijn vader verloren aan longkanker. ( hij was ook een stevige roker) Mijn broer is zo stom geweest om op z'n 30ste te gaan roken....en nu komt ie er niet meer vanaf.
    Hoe is het met je kleine? Al wat beter?

@lauraatje, komt allemaal goed, leuk dat de eerste dag iig geslaagd was.

10. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

Jul 11, 2006
    2,272
    0
    0
    @Lauraatje
    je weet op gegeven moment niet meer wat je nou echt denkt en wat je nou wil denken...
    Een hele goede opmerking !

@Martine
    Succes met de volgende ronde.

@Zomaar en patje
    Zijn jullie ook nog aan het wachten...

@Zomaar
    Stop met roken, je kunt het :)

@Leonietje24
    Hou vol, net als mij en de anderen die maar wachten en wachten en...

@Knuf
    Beterschap

Ik weet echt niet meer wat ik voel...
    Word ik nou ongi...
    Of ben ik zwanger...
    Jeetje wat is dat wachten :rolleyes:

11. Niet meer actief

@iedereen: ik ben nog niet ongi maar ik had vanmorgen tampon ingedaan voor het geval ik het op het werk zou worden en daar zit wel iets bruinigs op... dus kan elk moment ongi worden..

12. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

Jul 11, 2006
    2,272
    0
    0
    @Lauraatje
    Dat is balen :(
    Jij ook veel geluk in de volgende ronde!

13. zomaar

zomaar Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,769
    0
    0
    Brabant
    @velobabe: Tja nog steeds aan het wachten... nog 5 dagen. Alhoewel dit de eerste ronde is na het stoppen van de pil, maar de vorige keer toen ik stopte was het met de zelfde pil en was ik ook meteen regelmatig en 28 dagen.
    Voel sommige dagen helemaal niks en sommige dagen kleine steekjes onderin (gisteren) Dan weer moe dan weer niet, DUS IK HEB GEEN IDEE!
    Maar weer wachten met zijn allen! :rolleyes:

@Lauraatje: Pff jammer zeg, veel succes weer de volgende ronde (maar dan MET foliumzuur ;) niet vergeten hé!)

@Knuf: Geen probleem hoor, ben niet zo snel op mijn teentjes getrapt en vind het heel begrijpelijk!

14. Niet meer actief

@velobabe: hoe ver ben je nu in de ronde dan?

@zomaar: ja ik ga één deze dagen foliumzuur halen

15. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @lauraatje jammer zeg, succes in de volgende ronde!
    @knuf ik vind het geen heftige reactiehoor, het is gewoon hoe jij erover denkt en wat jouw ervaring ermee is!

mijn zus is zwanger die moet nog 2 weekjes nu legt mijn dochter iedere keer haar hoofd op de buik van mijn zus echt zo lief om te zien! maar goed vanavond bleef ze maar haar hoofd op mijn buik leggen en maar naar mijn buik wijzen! mijn man zei tegen mijn dochter: heeft mama baby in haar buik? en direct legde ze haar hoofd weer op mijn buiik en zij ze baby! kinderen zijn er gevoelig voor toch haha zou het raak zijn?

16. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

Jul 11, 2006
    2,272
    0
    0
    @Lauraatje
    Sinds Keano geboren is ben ik 3 keer ongi geweest.
    30 mei t/m 2 juni
    30 juni t/m 2 juli
    3 aug t/m 6/7 juli
    NOD :(:

@Mandy1
    Het zou best eens raak kunnen zijn als ik je verhaal zo lees ;)

17. patje

patje Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,923
    0
    0
    overijssel
    @velobabe, spannend weer he dat wachten?

@mandy, nou wie weet! Zou wel super zijn.

Femke legt de pop alleen nog maar in bed en geeft de fles dus daar heb ik weinig aan. :D

18. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    en dan moet ik nog een week wachten!

19. patje

patje Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,923
    0
    0
    overijssel
    Ik wacht met je mee!

20. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    haha en velen met ons, het wachten duurd altijd zo lang. ik hoop alleen niet dat het weer een jaar gaat duren.

Share This Page