@lauraatje, jij ook veel succes in de volgende ronde! @zomaar, hoe is het gegaan bij de drogist? Ik heb echt weer heel erg bruinverlies, ga steeds meer denken dat ik gewoon dit weekend ongi ga worden aan gezien ik dit een paar maand geleden ook had. Ik had echt een super cyclus, ook tot 9 maand na de bevalling, maar nu? Snap er niks meer van.
@lilly-patje.... Ze hebben bij de kruidvat nieuwe testen 2 voor 5 euro.... Dus ik dacht ach, 2,50 wil ik best verspillen om te kijken hoe mooi negatief de test dadelijk zal zijn Dus ga nog ff mijn plassie inhouden en dadelijk lekker een test "verspillen" hihi Aangezien ik al denk ik zo'n 6-7 keer heb moeten plassen vandaag ... ga ik even proberen het op te houden hihi.
@patje: alles kan hoor, ik heb bij mijn zwangerschap van Noah in de 6de week geloof ik bruinverlies gehad..... Moest zelf een inlegkruisje dragen dus soms was het ook best veel, stopte uiteindelijk vanzelf weer. Ik blijf voor je duimen!
Dank je, ik ga er maar een beetje vanuit dat ik ongi wordt...dan duurt het wachten ook niet zolang misschien. Hebben jullie deze al gezien? Femke was ook 57 cm met de geboorte....maar geen 6 kilo gelukkig. ( vond 4410 gr al genoeg) http://video.msn.com/video.aspx?mkt=nl- ... c65dd255c1
Wauw dat is echt groot! kwam mijn ventje aan met 49,5 cm en 3280 gr 8) Nou test gedaan en uiteraard nega... Maar vind het trouwens echt hele duidelijke makkelijke testen! En dat voor dat geld! De streepjes zijn niet blauw maar rood/paars achtig, dan is het veel duidelijker of er wel of geen lijntje staat, en je hebt een pipetje waarmee je altijd de juiste hoeveelheid urine erin kan druppelen! Maar bij mij was het dus duidelijk.... 1 mooi lijntje en verder BLANCO! Ach we zien wel, wacht gewoon op mijn ongi. @patje: zie dat jij ook een pendel in jouw voordeel hebt staan 8)
@zomaar, ik hoop dat de pendel uitkomt.... Ennuh, je kunt beter s'ochtends testen, hahaha ongeduldig typetje! Jouw ventje was mooi klein en prima van gewicht!
@Patje: Jazeker dat was beter geweest maar ach, had ze toch niet voor niets gkocht Heb zoiets van als ik 's ochtends iets had kunnen zien zal je nu vast ook wel iets zien 8) Ik moet vandaag gewoon ZO ontzettend veel naar de wc echt niet normaal, normaal ook al veel maar nu extreem.... Ben geloof ik al 8/9 keer wezen plassen vandaag En geen pijn dus geen blaasontsteking...
@zomaar: de testen van de kruidvat kun je niet doen voor de NOD (zo ver ik weet) dus mag je ook niet verwachten dat ie positief kan zijn.. mocht je nou één nemen die je wel 4 dagen van te voren kan doen (bijv van matcare) dan zou die eventueel positief kunnen zijn.. dus wacht nog in elk geval 2 dagen haha Oh ja en ik heb zojuist foliumzuur gehaald en vitaminepilletjes voor danisha.. wist niet dat ze die ook hadden vanaf een jaar want ze eet zo slecht fruit en groentes..
Lauraatje, je had niet de laatste lijst gekopieerd. Maar goed, ik zal mezelf weer even op rose zetten: #Veertje, 1e = Stijn, 1,6 jaar, nu in ronde 8 # Djezelf, 1e = Jonathan, 1.7 jaar, nu in ronde 6 # leonietje24, 1e = Ruben, 1.7 jaar, nu in ronde 1 # zomaar, 1e = Noah, 9 mnd, nu in ronde 1 # sunshine25, 1e = zoon, 2 jaar, nu in ronde .... # Funny, 1e = Dylan, 2.6 jaar, Zwanger in ronde ...! # patje, 1e = Femke, 14 maand, nu in ronde 3. # mandy1, 1e =Noa 1, 5jaar, nu in ronde 1 # martine, 1e = Lucille, 10 Mnd, nu in ronde 1 # Remke, 1e = Daan, 2,5 jaar, Zwanger in ronde 15 van de tweede! # MieniMe, 1e = Ons meiske, bijna 1 jaar, Zwanger in ronde 2! # Mamavyas, 1e = zoon, 2 jaar, Nu in ronde 4 # wendyvanliemde, 1e = ....., .....jaar, nu in ronde 5 # Velobabe, 1e = Keano, 1.1 jaar, nu in ronde... # Sylvia, 1e = Demi, 9 Mnd, Zwanger in ronde ...! # ukkie79, 1e = ....., ....jaar, nu in ronde.... # Lilly, 1e = Ruben, 1.5 jaar, nu in ronde 1 # Knuf, 1e = Daphne, 20 maanden, Zwanger in ronde 2 # Hottie, 1e =....., ....jaar, Zwanger in ronde ...! #Tanja, 1e = ....., ....jaar, Zwanger in ronde... # Klein chrisje, 1e = zoon, 1 jaar, nu in ronde 1 # Lauraatje, 1e= Danisha 1,5 jaar, nu in ronde 1 # Lothlorien, 1e is zoon 2,5 jaar, nu in ronde 1 # Kletsebets, 1e is dochter 1 jr, nu in ronde 1 # sylvia79, 1e=tibo 4.5 jaar zwanger in ronde 4 Met Daphne gaat het gelukkig weer helemaal goed. Ikzelf ben nog wel enorm moe. En ik begin nu toch wat misselijk te worden. Maar goed, dat hoort erbij. Ik hoop dat het niet zo erg wordt als tijdens mijn vorige zwangerschap, maar ook dat overleven we wel weer.... @Zomaar: ik heb ook die Kruidvattest gebruikt en testte pas vier dagen na mijn NOD positief. Etos-test was twee dagen na mijn NOD nog niet positief.
Oh het is dus niet zo'n gevoelige test ach kon mezelf echt niet inhouden... Ga nu "gewoon" netjes wachten tot NOD waarin ik waarschijnlijk mijn krijg... Heb namelijk al altijd verwacht dat ik niet zo'n mega vruchtbaar persoon ben, Noah was in de 7de ronde dus denk heb niet echt het gevoel dat ht nu sneller zou gaan... @lauraatje: goed bezig met je foliumzuur @Knuf: voelde bij mijn vorige zwangerschap echt helemaal niets de eerste maanden en dat maakte mij mega onzeker, bekijk het zo, jij voelt je tenminste zwanger
@knuf: wat is het verschil met jouwn lijstje en die ik had? ik tel gelijk aantal personen.. was wel ff zoeken dus dacht dat ik hem had maar maakt ook niet uit want 3kwart praat al niet meer mee dus mischien een nieuw lijstje maken?
Hoi meiden. Ben al een paar dagen niet geweest want ben behoorlijk ziek geweest maar gelukkig nu weer beter. Hier gaat eigenlijk alles zijn gangetje. Helaas liggen mijn zusje en de kleine nog steeds in het ziekenhuis en ze weten nog niet wanneer ze precies naar huis mogen, de kleine haar bloedwaardes waren weer een beetje gestegen. Heb vanmiddag voor Stijn een 3 delig pak besteld voor op de trouwerij, ben benieuwd hoe het zal staan
goeie morgen dames hoe gaat het met jullie vandaag ? hier alles goed hoor enkel heb ik zo een last van mijn bekken vooal als ik ga zitten liggen of opsta om te stappen eens ik aan het stappen ben gaat het wel hoor nog 2 maandjes en dan heb ik verlof wat kijk ik daar naar uit! groetjes sylvia
@veertje: Gelukkig dat je weer opgeknapt bent! En een klein mannetje in pak... Ohhh wat zal dat een schattig gezicht zijn! Hier weer allemaal rare dingen, zoals ik al zei, de ene dag voel ik helemaal niets en de andere dag ... Ben flink aan de di*rree , heb ook buikpijn/krampjes, moest vanmorgen kokhalsen bij het tandenpoetsen (had ik in het begin van mijn vorige zwangerschap ook) maar kan natuurlijk ook zijn omdat alles blijkbaar toch gewoon een beetje van streek is. En je gaat nu natuurlijk echt op alles zitten letten! Heb nog steeds aan Velobabe beloofd dat als ik zwanger zou zijn ik mijn schoen op zou eten, ik geloof niet dat ik bij de personen kan horen waar het in één keer raak zou zijn. (gek misschien maar dat denk ik echt) Ben blij als mijn NOD is en er meer duidelijkheid is want ben ook benieuwd hoe mijn cyclus gaat lopen dit keer. IK HAAT DIE LAATSTE PAAR DAGEN
@zomaar, zou toch helemaal super zijn als het gelijk raak zou zijn! Hahah, welke schoen ging je opeten? Hier nog geen kwaaltjes, dus...........? Het bruinverlies houdt nog steeds aan, gggrrrr.
@patje: Een sneaker maar mocht ook een slipper zijn van Velobabe Ik vind het gewoon irritant dat ik niet meer weet hoe ik me vorige keer voelde bij het stoppen van de pil, of ik last van ontpillen had oid. Na mijn zwangerschap is mijn geheugen niet meer wat het geweest is hihi. Raar hé dat lange bruinverlies, wie weet hoor, misschien is het wel een "verschijnsel" bij jou voor een zwangerschap... Zou leuk zijn! Wanneer is jouw innestelling geweest? Kan het misshien "oud" bloed daarvan zijn? Ik verloor oud bloed wat verderop in mijn zwangerschap was ook daarvan zei de VK.