Ik zou dan een slipper doen denk ik. Het zou mooi zijn als het een zwangerschapsverschijnsel zou zijn maar ik ga er maar niet meer vanuit, dan is de verassing groter als het wel zo is. Ik denk dat ik afgelopen weekend mijn innesteling zou moeten hebben gehad ongv. Mijn ei is iig dinsdag of woensdag gesprongen geloof ik. Mijn geheugen is ook een beetje een zeefje geworden, hahah.
@velobabe: balen zeg! succes in de volgende ronde! @zomaar&patje: spannend hoor! nou ik dacht vrijdag ongesteld te zin gworden, maar t/m maandag bleef het bij wat druppels oud bloed, gister was alles over...dus toch maar vanmorgen een testje gedaan en...positief! wel nog een licht streepje maar toch duidelijk aanwezig. maar ja ben wel wat onzeker door het bloedverlies, e de miskraam van 2 maanden geleden, dus doe over een paar dagen nog een, kijken of de streep donkerder is geworden!
AAAAAAAAH Martine SPANNEND! Ga toch al een voorzichtige GEFELICITEERD zeggen.... Ik ga voor je [-o< dat het streepje donkerder en donkerder en donkerder word! En is het alleen bij oud bloed gebleven, of heb je ook helder rood verloren :
nee alleen oud bloed, alhans dat denk ik. was iedergeval niet veel. en zeker niet zoals bij de miskraam toen
Ooooh hopen dat het dat blijft (of liever helemaal niets natuurlijk ) zoals ik al bij patje had geschreven dat had ik in mijn zwangerschap bij Noah ook... Vond het ook dood eng, maar kijk in mijn album het is toch echt een babytje geworden na 9 mnd hihi!
@zomaar, jij nog 3 dagen! Het aftellen bij jou begint nu echt! Ik weet het echt niet bij mezelf, heb vannacht gedroomd dat ik heel licht positief teste. Mooie droom was dat, hahah. Maar het bruinverlies zet weer door dus denk dat ik gewoon weer een rare cyclus heb aangezien ik het al een keer eerder gehad heb alleen was ik toen een week te laat echt ongi. Ik wil gewoon niet meer wachten.......
@Patje, ik ook niet.......wil niet meer wachten.... Mijn goede gevoel is ook ineens helemaal weg... Ben er ineens van onvertuigd dat ik NIET zwanger ben.. Ik voel dan ook echt helemaal niks Geen krampjes, heb even last van mijn (.)(.) gehad maar dat is ook weg..voel me gewoon net zoals anders.. En volgens mij had ik bij Ruben toch al wat krampen gehad, het gevoel dat ik ongi moest worden, dat soort dingen... Na ja, het is ook pas de 1e ronde dus het was ook wel erg mooi geweest he.... @Zomaar, spannend hoor nog 3 dagen..........
@martine gefeliciteerd! ik blijf rare dingen hebben buikpijn helemaal onderin het is net ofdat ik ongesteld ben maar dan zonder bloed zeg maar.
@mandy, spannend meis! @lily, Ik voel ook niks, afgelopen weeknd ff misselijk geweest en heel erg buikrampen gehad maar na die tijd helemaal niks. Ik had ook bij beide zwangerschappen ( 1 mk) gelijk al kwaaltjes, niet kunnen slapen, heel erg rommelende darmen, vaak trek en er s'ochtends niet uit zien als je uit bed komt. ( hahaah weet nog dat ik een vriend van ons tegenkwam en die vroeg om 11.45, jee ben je net uit bed? Hahah nee hoor, maar voel me niet zo goed.) Het bruinverlies wordt nu wat roder dus ik verwacht misschien overmorgen al ongi te worden....wel erg korte cyclus dan. Als het nu doorzet dan ga ik de volgende ronde FF er weer bij halen. Wil dan toch wel weten wanneer mijn ei is, want er valt dan geen peil meer op te trekken.
Hoiiiii, Heb niet alles teruggelezen, maar was benieuwd hoe het hier is en wat zie ik Martine roze GEFELICITEERD! Meiden, iedere zwangerschap is anders.Wat je bij de 1 wel hebt gehad, hoef je bij de andere niet te hebben en andersom. Bij mijn 1e zwangerschap had ik al een aantal kwaaltjes, maar bij deze totaal niet gewoon..Zelfs de ongipijnen waren anders dan ik gewend was en die heb ik tijdens de zwangerschap van ons meisje niet gehad en bij deze juist heel erg. Bij mn 1e zwangerschap ben ik ook wat bloed verloren, eerst een aantal druppels op NOD en later in wk 7 ong toch vrij veel, waarop ik de VK heb gebeld en een echo kreeg. Bloedverlies tijdens zwangerschap kan, als het maar niet heel veel is en gepaard met pijn, dan moet je aan de bel trekken. Kom op, wil nog meer roze zien hier
Hallo, hier ook een klusmama. Onze dochter is 13 april geboren. Afgelopen vrijdag 1e ovulatie gehad. Volgende week vrijdag wordt ik ws ongi. 2 weken later weer ovulatie. We gaan weer klussen! Succes allemaal.
jaaa hier nog een klusjes mama... (A) we zyn bezig voor de 2e.... spannend allemaal die verhalen... krijg er geen genoeg van! iedreen veel geluk... xxx
leuk 2 nieuwe mama's welkom en veel klets plezier ben al benieuwd naar jullie verhalen groetjes sylvia
Jaaa k moet nog even afwachten op me nod... maar k heb wel allemaal vreemde kwaaltjes of het ligt aan mij.... wordt er wel zenuwachtig van hihihihi xxx
Pffff.... zo deze dag is weer bijna voorbij... en dan staat er onder mijn banner nog 2 dagen until testing, zou ik er morgenochtend een testje aan wagen : Of zal ik het niet doen : Komop dames wat vinden jullie : Heb van sommige vernomen dat ze toch met dezelfde test ook voor nod posi teste... Heb die rare kleine krampjes toch wel wat vaker gehad vandaag Maar weet ook nog dat ik zonder pil heftiger ongesteld ben dan met, dus dat zou ook nog de reden kunnen zijn... @Gaby en vermanen Welkom! @lilly en Patje zullen we in staking gaan tegen het wachten?
dank je wel ... Hmmm ja dat wachten is het ergste van allemaal he ... Ik zou denk k niet kunnen afwachten... k zou het stiekempies al doen succes(F)