wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    zomaar@ ik heb het paar keer te vroeg gedaan, omdat ik zo nieuwsgierig ben als de pest. Ik herken je gevoel hahhah

2. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Maar ik ben helemaal niet nieuwsgierig :oops: en ook niet ongeduldig hoor ;)..... Wil het alleen graag weten, en anders lekker een wijntje drinken jam jam wat heb ik daar zin in!

3. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @zomaar ik zou nog even wachten dan weet je het zeker.
    @gaby welkom hoe oud is je zoon nu?
    @vermanen ook welkom, jullie zijn er vlot bij!

4. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Bedankt voor het welkom meiden.

Miss wel handig om te weten hoe het bij de vorige ging. Ff in het kort dan:

In sep 2006 is er Endometriose ontdekt. Dan is er baarmoederslijmvlies buiten de baarmoeder gekomen. Dus als je menstrueert doe je dat ook buiten je baarmoeder maar daar kan het niet weg en ontstaan er cystes ed. In nov 2006 is er een cyste verwijder ter grootte van een babyhoofdje. Er kwam 500 ml endo-bloed uit. Helaas heeft die cyste mijn linker eierstok bijna finaal verwoest. Ze hebben hem niet verwijderd, je weet maar nooit. Na die operatie heb ik injecties gekregen die me 4 mnd in de overgang zouden brengen. Geen cyclus betekend geen endo-groei. Die 4 mnd werden er 8. In juni 2007 was ik voor het eerst ongi. Had de ovu niet gevoeld. En in juli hebben we goed geklust. Nou ja goed, op woe. Vrij had ik ovulatie maar had manlief hoofdpijn. Ik weet nog dat ik zei als grapje: jij wilt geen kinderen he. Ik voelde me toen al anders. Ik was zwanger. Op 13 april dit jaar is Hannah geboren. Ik was de 11e uitgerekend. Maar omdat we iets hebben met de 13e, wou ze er pas die dag uit ;)

5. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    jeetje wat een verhaal! succes ermee!

6. gaby22

gaby22 Lid

3 sep 2008
    35
    0
    0
    mama
    rotterdam
    @mandy1: myn zoontje is nu 4...
    ik was nog jong:$ ma k ben er trots op O:)

7. Niet meer actief

@martine: gefeliciteerd!

@patje: nog een weekje wachten.. duurt lang he! maar wat vreemd dat je denkt ongi te worden..
    kan het geen innesteling zijn?

@lillY; dat had ik ook.. de ene keer een heel goed gevoel en andere keer weer helemaal niet..
    lastig hoor die hormonen en bang voor terleurstellingen..

@mandy1: laten we hopen dat die krampen een goed teken zijn.. het is nog wat vroeg maar
    het kan maar zo!

@vermanen&gaby22: welkom en veel plezier met klussen!

@zomaar: ach doe gewoon een test meid, met het idee dat als het negatief is er nog steeds hoop is
    en positief dat je dan al voorzichtig blij kunt zijn!

@gaby22: tuurlijk ben je trots op je zoon.. ik ben ook jong moeder en vind het heerlijk!

bah niks aan ongesteld zijn.. kan niet wachten totdat ik straks heerlijk 9 maand er van af ben.. alleen daarom zou je al zwanger willen zijn hahaha

me werk bevalt goed trouwens.. na 3 inwerkdagen voel ik me al een stuk zekerder en moet ik dan zaterdag ook al alleen maar gaat goed komen!

8. gaby22

gaby22 Lid

3 sep 2008
    35
    0
    0
    mama
    rotterdam
    @lauraatje: dank je wel :D

ja iedreen is er trots op :) heerlijk....

9. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    gaby ik vroeg me gewoon af hoeveel leefdtijd er tussen de kids komt te zitten. dat je trots bent begrijp ik heel goed :) .

10. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    zomaar nog 2 dagen dan kun je testen, voel je iets? ik heb even je foto's bekeken wat een heerlijk ventje heb je!

11. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Hoi meiden,

Heb even niks van me laten horen, zat er helemaal doorheen.
    Werd erg negatief. Niks persoonlijks naar jullie toe hoor..!

Ik heb even jullie hulp nodig (als ik dat nog mag vragen)
    Heb gisteren middag getest met kruidvat (zo'n normale)
    Hij gaf vrijwel meteen een streepje, maar wel heel vaag. Nu twijfel ik of ie wel positief is.
    Het is een blauw lijntje en wel goed zichtbaar, maar heel vaag.
    Heeft 1 van jullie hier ervaring mee.?
    Kan nog niet echt blij zijn.

12. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @joki, een streep is een streep hoor! Gefeliciteerd!
    Ik zou morgen dan nog een test doen met ochtendurine!

Ik had gister na de training echt rood verlies....nu nog niks maar denk dat dat zo wel komt.
    Raar hoor, dan heb ik ineens een cyclus van 23 dagen geloof ik.

13. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Ik ben ook van plan om morgen ochtend weer een test te doen.
    Bah ik haat onzekerheid.!

14. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Tja, vertel mij wat....mijn cyclus is ineens helemaal van slag, weet nu echt niet waar ik aan toe ben.
    Er moet gewoon een lampje ergens gaan branden als je zwanger bent, hihih.

@zomaar, heb je er een testje tegenaan gegooid?

15. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    ja haha dat zou mooi zijn.!
    De afgelopen cyclussen waren bij mij ook heel raar.
    Dan weer een aantal dagen te vroeg en de volgende x een week overtijd.
    Heel irritant..!
    Het kan toch ook een innestelingsbloeding zijn geweest.?
    Pfff, we moeten allebei geduld hebben..

16. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    mijn eerste test was ook heeel vaag dus ik denk wel dat je zwanger bent hoor proficiat alvast ;)

17. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Dankje sylvia,
    ik moet denk ik eerst 100 testen hebben gedaan voor dat ik geloof dat het echt zo is.! :)

18. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Goedemorgen dames, nope heb geen testje gedaan vanmorgen ik had zoiets, als hij weer niets aangeeft sla ik mezelf voor mijn kop dat ik alweer een testje verprutst heb... Als hij nu positief zou zijn is hij dat over 2 dagen zeker :) (en andersom natuurlijk ook :cry: ) Ben het wachten wel GOED zat...........................................................

@Joki: oh spannend, als een kruidvat test negatief is zie je ECHT NIETS blauws hoor :) Dus ik zeg GEFELICITEERD!

@Patje: Pfff Bah wat een onzekerheid hé?

@Mandy: Dank je wel :D Het is ook echt een heerlijk ventje van karakter echt altijd vrolijk, vandaar dat ik er nog wel ééntje zou willen ;)

@Lauraatje: Fijn joh dat het werk zo goed bevalt! De eerste dagen zijn altijd een beetje spannend en overweldigend maar zoals je ziet komt het altijd goed :)

19. Niet meer actief

@Zomaar: wat goed dat je niet hebt getest.. knap hoor nou nog 2 dagen en dan is je NOD! spannend..

@joki: een streep is een streep.. dus denk dat je gewoon zwanger bent!

@patje: haha ja een lampje zou wel handig zijn.. wel vervelend dat je cyclus zo irritant is

danisha is vandaag naar de dierentuin met een vriendin van me.. ik heb dus even het rijk alleen en moet vanmiddag naar een introductie dag van me nieuwe werk...

20. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    bedankt voor de felicitaties, morgen ochtend nog eens een doen, kijken of er verschil is

Deel Deze Pagina