Hadden wij ook... We hadden nog maar koud 2 namen verzonnen. Kwam ik er via hyves achter dat een nicht van mij (die ik niet zo mag en amper zie) haar zoon precies die naam gegeven had die wij ook wilden... Nu is het bij ons een meid geworden en de betekenis is hetzelfde. Toch vind ik de jongensnaam wel mooi. Maar wie weet wordt de volgende weer een meid, geen hoofdbrekens voor het nodig is he...
@Zomaar, @LAuraatje, dat heb ik nog nooit gedaan. Dus daar zou ik me dan eerst ff in moeten verdiepen. Eerst maar eens afwachten of het klopt Dan zou ik dus wel redelijk snel zwanger moeten worden....
@lilly: ik was niet degene die vroeg of jij ook kaarten voor anderen legt maar was er wel nieuwsgierig naar hoor haha @zomaar: grappig om te lezen hoe ongeduldig je bent en dan onder je naam te lezen: rustig op zoek naar een brusje haha welkom aan de nieuwen!
@funny, maakt niks uit hoor, kan me voorstellen dat als je zo misselijk bent je geen zin hebt om te forummen. Hier nog geen verandering, heb vanmorgen ff getempt zodat ik nu weet welke dag ik ongi ga worden ( hoop van niet natuurlijk). Ik had vanmorgen 36,8, en ik weet nog van de vorige keren dat ik tempte mijn temp op 36,5 was als ik ongi werdt die dag dus ik doe nu niet eerder een test dan dat ik overtijd ben. Verkwis dan ook niet onnodig een test.
@lauraatje er staat ook een achter hihi, wist al toen ik het schreef pffff das niks voor mij! Maarja goed ik heb geen haast qua leeftijdsverschillen omdat Noah nog maar 10 mnd is, maar als een vrouw iets wil dan wil ze het..... 8) Lijkt me gewoon heerlijk om weer zwanger te zijn. @Lilly Had begrepen dat het voor mij was hoor Hoop dat hij bij jou klopt! Verder heb ik alle hoop opgegeven die ik nog had deze ronde, vanaf gisterenavond weet ik ineens zeker dat ik gewoon ongi ga worden Heb ook het gevoel dat deze cyclus iets langer gaat worden, dat hoop ik niet want dat heb ik nog nooooit gehad! Ik hoop dat de vandaag komen en dan kan ik gewoon door naar ronde 2.
Dat vind ik erg lief uiteraard, weet niet waarom maar weet ineens ZEKER dat het deze ronde niet raak is.... (is ook geen ramp maar wel jammer)
Jij hebt zeker ook geen andere kwaaltjes dan anders? Ik nl niet en ga er nu maar een beetje vanuit dat ik niet zwanger ben.
Nee geen kwaaltjes, gisteren avond in bed kreeg ik wel buikpijn echt zo'n ongi buikpijn maar die is nu weer over. Maar echt hoor ik voelde bij mijn vorige zwangerschap ook niets dus dat wil niet altijd iets zeggen! Ik kan ook niet uitleggen waarom ik weet dat het niets is deze ronde, ben er gewoon ineens heilig van overtuigd. Heb net ook een testje gedaan om mijn gevoel te bevestigen en daarop was ook echt geen streepje NIETS te bekennen. Nu even afwachten wanneer de komen. Als ik zwanger zou zijn zou je nu wel een vaag lijntje moeten kunnen zien dacht ik zo... Misschien ga ik dadelijk een lekker wijntje kopen voor vanavond
Jeetje ik ben er even niet en jullie kletsen gewoon door Welkom aan alle nieuwe klusmama's. Ik baalde dus als een stekker dat ik ongi ben geworden. Wel raar de laatste ongi voor ik zwanger raakte van Keano was ook precies van 02 t/m 06 septmber 2006. Nu is het van 02 t/m 06 september 2008. Op naar Ronde 2 Mijn ongi is trouqwens wel enorm heftig maar ja, moest denk ik nog echt op gang komen, pff. Heb wel alvast een ledikantje besteld wat bijna hetzelfde is als het ledikantje van Keano omdat ze de kamer mogen gaan delen
Aan alle andere klussende dames ook veel succes toegewenst! Ik zit een beetje in spanning, heb wat bloedverlies maar heb woensdag pas NOD/testdag.. Dus zit nu met het kruidvat testje in mijn hand, te twijfelen of ik wel of niet alvast zal testen.. Wat vinden jullie?
Hoi ik mag ook woensdag testen! Nog 5 dagen spannend hoor! WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA............moest er ff uit! Ik zou nog niet testen met kruidvattest, denk dat de kand heel groot id dat hij negatief geeft nu. Maar je kunt het altijd proberen natuurlijk...wie weet heb je geluk. Maar als ie negatief is weet je nog niks natuurlijk MAar ik begrijp je gevoel heel goed hoor! Zou he tliefste ook elke dag testen.......
@zomaar, ik weet niet waarom maar ik heb juist een heel goed gevoel over jou.....dat je zwanger bent zeg maar Ik weet het klinkt gek, kan het ook niet plaatsen maar heb gewoon zo'n idee. LAten we hopen dat ik gelijk heb 8)
AAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH Lilly Ik hoop ook dat JIJ dan gelijk hebt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dan hou ik er spontaan van om eens niet gelijk te hebben
Whahaha. Ik heb net maar een beetje afleiding gezocht en onze voordeur in de grondverf gezet Femke slaapt nog lekker dus ben ff een boterhammetje aan het eten. Vanavond op kraamvisite bij een vriendin.....ooohhh dan begint het helemaal weer te kriebelen.
Hahahahahahahahaha Ben best wel in een melige bui (en dat voor iemand die gestopt is met roken ) Zit ik in jouw album te kijken patje en dan zie ik 2 geweldige mensen in trouwpak/jurk met afgekapte koppies hihihihi overal heb jij geen koppie... Maar in het echt toch wel hé? (chagi bui volgt meestal later na melige bui)