Nee, maar pak dan ook maar mijn sneaker die zijn tenminste warm (zitten aan mijn voeten hihi) Hoop dat ik hem op mag eten maar denk het echt niet hoor.....
Balen... Ik dacht nou misschien is het gelukt, ik had zo'n krampen, maar die waren van de ongi. Ben ik niegt meer aangewend na al die tijd zonder ongi
Jaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaa zomaar ik hoop ook dat jij ongelijk hebt, en ik hoop dat mij kaarten kloppen en ik hoop en hoop een hele hoop!!!!!!!!!!!!!! (ik heb ook melige bui) Volgens mij heb ik prenatale nesteldrang........heb een taart gemaakt voor morgen, vlees gemarineerd voor morgen, ga zo rode kool stoven en ben alles in huis aan het wassen
Hoop idd dat het niet pré-nataal is pfffffffff, wat een toestand....... En echt ik vergeeeeeeeet alles. ipv postkantoor zei ik gisteren consultatiebureau, ipv mijn password op de pc in te toetsen tik ik mijn username van internetbankieren en manlief moet vanavond optreden dus moet om 16.45 uur de deur uit ga ik rode kool staan stoven (En dit zijn slechts enkele voorbeelden). Belt ie net, ikke helemaal verbaast van wat ben je vroeg, zegt ie dat weet je toch.......ik ga er notabene zelf heen vanavond Pre-natale dementie : : :
wat een teleurstellingen hé velobabe... denk dat ik binnekort met je mee treur hoor.... @LiLlY Gaat lekker met ons hé Maar als ik jouw "gekke" dingetjes lees dan val ik nog wel mee hihihi... Heb wel zo'n zin in een sigaret... Maar NEE ik doe het niet! [-( Nog steeds geen te zien.. Voel echt HELEMAAL niets Denk dat ze misschien morgen komen?..... MAAR IK HOOP NOG STEEDS DAT JIJ GELIJK HEBT HOOR hihihi. Enne denk dat het met jouw kaartjes wel goed zit 8)
We zullen het hopelijk binnen een week allemaal weten..........pffffffff En wie weet treur ik dan ook met je mee velobabe.......gedeelde smart is halve smart he
vanmiddag weer een test gedaan van clearblue, hmm ja ben officieel testverslaafd geloof ik. Eens kijken in de DSM voor de criteria rond verslaving..hihi en positief! maar nog steeds een niet heel erg dikke streep maar hopelijk wordt ie dat nog! heb foto gemaakt maar is denk ik moeilijk te zien zo eens proberen
mArtine leuk! Die had ik ook bij Hannah, was binnen 2 sec duidelijke streep. Maar was al 6 dg over tijd. Je kan je foto's ook op www.tinypic.com uploaden. Dan kan je ze verkleinen en krijg je een code voor berichtenforums. en zo ziet de foto er dan uit:
hey meiden, ik heb nog steeds erge kramp in mijn buik, gevoelige borsten en ook veel afscheiding lijken wel meer sliertjes (bah) wat zal het zijn menstruatie die eraan komt of een zwangerschap? ik hoop het laatste!
@martine: Ondanks het kleine fototje zie ik echt een + hoor! @Mandy: Vind dat het ERG positief klinkt bij jou... Tenminste weet niet of je normaal ook last hebt van je bortsten als je ongi moet worden? Krampjes is ook goed maar dat kan zeker van beiden zijn.... Hoop dat het raak is voor je! En ikke ik voel niks ik voel niks ik voel niks ik voel niks ik voel niks ik voel niks ik voel niks ik voel niks ik voel niks ik voel niks ik voel niks ikvoel niks ik voel HELEMAAL niks
ik zie hem hoor MARTINE!!!!!!!! (ikke wil ook) Miwsschien kunnen we samen een praatgroep beginnen voor testverslaafden? OOOOOOOhhhhhhh wat een lieve foto van hannah, die krulletjes....smelt... Ik ga zo voor het eerst in 100 jaar een avondje naar de kroeg, manlief treed op hier in het centrum 8) zal ik wel of niet een glaasje wijn nemen....... Ik voel ook bar weinig. Af en toe heb ik ff krampen maar dan toch het idee dat het mijn darmen zijn En af en toe een steek in een boob maar die gaat net zo snal als ie kwam, dus ook neit echt van betekenis. naja........geduld, geduld,geduld..........
Zeeeeeg lilly wat doet jouw man eigenlijk? In wat voor een bandje speelt hij? Ben niet nieuwsgierig maar hij komt mij een beetje bekend voor, weet alleen niet of ht is omdat iemand "op hem" lijkt of dat ik hem ooit gezien heb... In welke provincie wonen jullie? Wat betreft dat wijntje... gewoon doen hoor je hebt nog lang geen bloed band met de kleine als je zwanger bent is dat pas krap 4 weken en dan mag je nog 8 mnd zonder een wijntje, ik heb voor dadelijk ook een flesje rood gehaald. Wens je veel plezier vanavond!