wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Martine gefeliciteerd..!

Ik ga het echt geloven, vanmorgen een dikke plus met cb..!
    Ik hoop dat jullie snel volgen..!

2. gaby22

gaby22 Lid

3 sep 2008
    35
    0
    0
    mama
    rotterdam
    @martine Gefeliciteerd :p

Hmmm ja k heb ook last van rare gevoel in me onderbuik... en 10 sept is me nod dag... ben ook misselijk... zo by vlagen... :rolleyes:

Mja nog even gedult... dat wachten duurt idd lang :)

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.074
    3.863
    113
    Joki en Martine, gefeliciteerd, super!

4. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @lilly dat wijntje kan vast geen kwaad, je zit in je eerste ronde ik zou het gewoon nemen hoor. ik doe mee met de praatgroep haha! ik heb nu een test in huis gehaald maar wacht nog even.
    ik heb gewoon echt het gevoel dat het raak is, ik heb met mijn menstruatie nooit echt gevoelige borsten.
    ik heb de test van kruidvat gehaald, is die goed of kan ik beter clear bleu halen?

5. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    @mandy welke heb je van kruidvat die 2 voor 5 euro eigen merk of die wat duurdere?

6. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Volgens mij is kruidvat prima, alleen neit zo heel gevoelig dat je al voor nod kunt testen denk ik......

@Zomaar, wij wonen in Hoorn en manlief speelt in de band mescaline.
    Hij is drummer in de band.
    Hij heeft ook een tweelingbroer dus dat ozu ook nog kunnen en die woont in zaandam.

ben een beetje kortaf want moet de deur uit zo!

Wilde nog ff gedan zeggen.
    En ja ik ga lekker een wijntje drinken, tis nog pril als het al wat is en de kans is groot dat het niks is ;)

succes allemaal

en martine en joki nog gefeliciteerd!

doei

7. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    die wat duurdere 1 voor 6 nog wat.

8. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    @Lilly.... nope dan heb ik waarschijnlijk iemand gezien die enigzins op hem lijkt... Je woont namelijk een "beetje" bij mij uit de buurt :) woon nu sinds bijna 3 jr in nijmegen maar daarvoor altijd in brabant gewoond! Ben 5jr manager geweest van een winkel (en dan zie je nogal wat gezichten voorbij komen ;) ) Heel verstandig dat wijntje ik heb ook lekker een glaasje naast me staan! hihi

@mandy: ik heb in ieder geval in mijn vorige zwangerschap getest met die "duurdere" van kruidvat en nu met die 2 voor 5 euro je moet ze inderdaad allebei pas gebruiken vanaf NOD (had ik ezelf daar ook maar aan gehouden :) ) ze zijn niet Mega gevoelig maar wel gewoon prima! Ik deed bij twijfel altijd een digi van clearblue naderhand.... (of gewoon nog 7 testen want dan weet je het ECHT zeker :oops: maarja dat deed ik :oops: )

9. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Die is prima alleen bij een vaag lijntje kun je snel gaan twijfelen omdat het blauw op wit is... Maar goed streep=streep en ik hoop op een STREEP voor jou!

10. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hmm ik kom zo in de verleiding om morgenochtend al te testen, maar ik doe het maandag of dinsdag gewoon. haha en daarna volgen er vast nog een paar ja(mits er een streepje komt).

11. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Ieder lichaam is anders natuurlijk, kan goed zijn dat jij meer hcg aanmaakt dan een ander... Toen ik vorige keer zwanger was toen tetse ik met 2 dagen overtijd nog maar een vaag lijntje, ik heb nu 2 testen gedaan van 2 voor 5 euro en beide negatief denk dat ik absoluut niet zwanger ben hoor maar als ik maandag of dinsdag nog geen bloed zie krab ik toch nog een keer achter mijn oren... Ik heb dus testjes "verspilt" maar goed als jij wil tetsen kan dat en het KAN dat jij wel al een mooi streepje krijgt ;) Let us know anyway! tot toy toy

12. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Martine en Joki
    Gefeliciteerd!

Ik heb voor Keano 2x getest met cb digitaal, 1x niet raak, tweede keer raak. De derde test heb ik verkocht op zwangerschapspagina en degene die hem kocht testte positief (kreeg later helaas wel een miskraam) en is nu weer zwanger! Ik zou nu weer testen met cb digitaal.

Inderdaad gedeelde smart is halve smart, maar ik gun het iedereen dat het wel raak is hoor!

13. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.074
    3.863
    113
    Toen ik van Robin zwanger was had ik ook met die iets duurdere van Kruidvat eigen merk getest, was een week na NOD en had een licht, maar toch duidelijk lijntje.

14. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Ik had geen zin in onduidelijkheid, de eerste keer gelijk niet zwanger op de test. En de tweede keer bijna direct Zwanger!

15. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Ik heb een predictor in huis gehaald zodra ik mijn ovu had. We hebben niet geklust toen omdat ik me beroerd voelde. Maar die test kopen voelde wel goed zo van: we gaan er voor!

16. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Goedemorgen allemaal,

Wat is mijn banner leuk vandaag bij mijn ventje staat precies 10 maanden :) Pffff nog maar 2 mnd en hij is alweer een dreumes en dan is het dag dag kleine baby snik snik. Het is echt zo, wat gaat de tijd snel!

Ik zou vandaag hebben kunnen testen ;) Maar ik heb er heerlijk geen in huis (lees ik heb ze allemaal al op gemaakt :oops: ) hihi. Ik ben nog nooit overtijd geweest, euhm ja 9mnd toen ik zwanger was..... Maar verder heb ik altijd een regelmatige cyclus gehad, nou ja het zal vandaag wel komen :evil: ?! Anders snap ik er niks van, ineens een rare cyclus of zo want heb tenslotte gisteren nega getest dus zwanger ben ik niet...

Pfffffffff 5 dagen geleden had ik verwacht nu wel duidelijkheid te hebben, nou mooi niet dus!

@Lilly was het gezellie gisteren in de kroeg? 8)

@Patje hoe voel jij je? Al kwaaltjes of spannende dingen?

17. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Goeie morgen dames,

ff snel want ik moet over 15 min in het zwembad zijn omdat mijn neefje moet afzwemmen.

Mijn temp was vanmorgen 36.9 dus nog geen ongi vandaag. ( dus toch geen korte cyclus)
    Ik was gisteravond een beetje misselijk.....tja...wat moet ik daar van zeggen.....
    Misschien morgen maar een testje eraan wagen..

18. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    @joke: mooie foto!

@mandy: ik hoop ook het laatste voor je, maar zou het zo ook niet weten..

@joki: dank je, en ook gefeliciteerd!

@zomaaren patje: spannend!

19. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    ik snap er niks van, mn eerstepositieve test was dinsdag, je zou dan toch denken dat er nu een dikkere streep zou moeten staan...is nog steeds zon vaag lijntje.......... :cry: ben bang dat het toch weer mis gaat

20. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Heb vanmorgen getest met zo'n dipstick die 4 dagen voor nod kan, nou nog geen vaag lijntje hoor... :(

Zegt natuurlijk nog niks maar wel jammer....

Het was super gisteravond!
    De band speelde lekker en erg gelachen met mijn vriendinnetje, heerlijk gewoon.

@zomaar ik denk nog steeds dat je zwanger kunt zijn ;)

@PAtje, spannend hoor! JA Testen!

Nou ik moet aan de slag, zit in mijn kloffie, tis een puinzooi en mijn schoonouders komen straks!

Fijne dag allemaal.

Deel Deze Pagina