wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @zomaar vervelend he die onzekerheid, wie weet toch zwanger en te vroeg getest!
    @lilly heerlijk he eens een keer zo'n avondje!
    @martine bij mij zus bleef die ook heel licht en die zit nu op 38,5 week zwangerschap het zegt niet altijd wat een licht streepje.

ik heb besloten om echt dinsdag pas te testen!

2. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    @ iedereen, denk echt dat de :evil: vandaag gaan komen hoor, denk al een dag of 2 dat ze vandaag zullen komen, dus geloof ik dat vandaag ook nog ;) Net ook zo'n flauwe buikpijn.... Had vanmorgen ook echt een hele nare droom, hij was heel vluchtig en snel en in een oogwenk flitste er een naam van iemand voorbij en een dood baby meisje :cry: Pfff droom liever over levende baby's! Weet er verder niets meer van maar werd er wel een beetje naar wakker van.

@Mandy: SPANNEND!

@Lilly: hihihi ook maar een testje gewaagd ;)

@martine: ik hoop zo dat alles goed is en je over 8mnd een mooie baby in je handen mag houden!

3. gaby22

gaby22 Lid

3 sep 2008
    35
    0
    0
    mama
    rotterdam
    dames ff een vraagje... k heb vandaag een testje gewaagd... :rolleyes: ...
    alleen dat streepje was so licht, dat je hem bijna niet zag!
    bijna net zo wit als de achtergrond :)
    ik heb over 4 dagen pas me nod... ma k kon t niet laten O:)
    heb wel een hee trekkend gevoel in me onderbuik... :confused: Pfff...

wat zal het zijn... komt die :evil: of.....

liefs gaby

4. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Hmmmmmm hier nog steeds geen :evil: :evil: ...................

@gaby: Tja dat is heel moeilijk te zeggen, het enige wat er op zit is nog even wachten en over 2 dagen nog eens te testen (of nog beter als het lukt, 4 dagen ;) ) Hoop voor je dat je dan een MOOI knallend streepje hebt! Succes

5. gaby22

gaby22 Lid

3 sep 2008
    35
    0
    0
    mama
    rotterdam
    @zomaar: jaaaa eventjes geduld nog...:$ hahaha duurd altyd so lang :)
    dan probeer ik tog maar me 4 dagen vol te houden... :p .... thx:) xx

6. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Wachten blijft moeilijk.

Ik moet nu weer afwachten of en wanneer er een eitje valt.
    En dan bedoel ik niet in de keuken...

7. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    PFFFFFFFF........ik weet ineens zeker dat het niet gelukt is. En aangezien ik dat een paar dagen terug ook had denk ik dat het toch echt zo is :(
    Nou ja, het is ook pas de 1e ronde he ;)

Dus als jij ook gelijk hebt zomaar kunnen we straks weer samen de boel op stelten zetten.

Maar ik klets toch liever met jullie verder bij de mei 2009 mama's hoor ;) ;)

@Gaby, spannend hoor, en irri die vage lijntjes he....Nog ff geduld......

8. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    gaby wie weet! over 4 daagjes weer een test dan weet je het zeker!
    @zomaar ben je het al geworden?
    @lilly ook nog even afwachten!

9. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Hahahaha Lilly jij bent me er ook ééntje hé! :D Klets liever hier dan bij de mei 2009 mama's..... hahahaha tsjonge krijg bijna buikpijn van het lachen :) Dus als je zwanger bent deze maand DURF HET DAN NIET OM JEZELF BIJ DE MEI '09 MAMA'S AAN TE MELDEN! [-( Dan moet je dus nog steeds bij ons blijven ;)

@Mandy: Nope nog steeds geen ongi te bespeuren :(:

@Velobabe: Hoop op een reuze eitje voor je, en hem dan wel vangen hé ;)

Heb net in mijn oude berichten terug zitten kijken, toen ik in 2006 ontpilde was mijn allereerste cyclus 26 dagen en de 6 cyclussen daarna gewoon 28...... Dus snap er niets van. Vanmorgen had ik een INIEMINIE stipje bruin en de rest van de dag HELEMAAL niets meer gezien.... Heb af en toe een klein beetje een "doof" gevoel onder bij mijn lies maar dat is alles, Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff ik wacht nog maar eventjes verder....

10. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Goedemorgen dames,

Nou ik zit met buikpijn op de bank hoor :( De :evil: :evil: zijn vannacht gekomen! Ik zat hem toch even te knijpen, was al bang dat ik ineens een rare cyclus zou gaan krijgen, maar nee hoor de :evil: hebben me niet in de steek gelaten ;) Denk dat ik mijn banner zo maar laat staan want 28 dagen klopt dan toch aardig (alleen moet ik mezelf aanleren dat ik pas met 1 dag overtijd test en niet wanneer de banner zegt 0 days until testing)

@Velobabe: Zie? kom je weer gezellie gezelschap houden! Enne ik hoef geen schoen/slipper te eten! :)

@Lilly, martine, gaby (en ander die ik misschien vergeet) ga voor jullie duimen hoor!

11. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @zomaar, wat balen van je ongi, maar je dacht het al. Heel veel succes in de volgende ronde!

Ik hoop dat we de eieren deze maand allemaal goed vangen!

Ik zit nog met een temp van 36.8 dus vandaag nog geen ongi. Ik verwacht 'm ook dinsdag dus ik moet nog 2 dagen geduld hebben.
    Ik heb ook het gevoel dat ik gewoon ongi ga worden dus ik test ook echt niet eerder dan woensdag denk ik.

12. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @zomaar balen zeg dat je ongesteld bent geworden, succes in de volgende ronde!

13. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Zomaar
    Op naar de volgende ronde.
    Alleen Patje nu nog in de race...of vergeet ik iemand?

14. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @Zomaar :cry: :cry: :cry: :cry:

Nou als mijn gevoel bij jou dan niet klopte dan hoop ik dat het bij mij dus ook niet klopt :) :) (dan ben ik dus wel zwanger)

Oh en ik blijf hier hoor! Veuls te gezellug hoor 8) 8)

Nou ik weet het niet meer.....
    Waarom lijken vroege tekenen van een zwangerschap dan ook zo op een naderende ongi :evil: :(

Ik heb echt geen idee.....
    En bij Ruben had ik al heel snel het idee dat het gelukt zou kunnen zijn en omdat ik dat nu dus niet heb ga ik denken dat het vast niet zo is, omdat ik he tanders wel geweten had, zoiets......

Tjeesus wat een kronkels......maar ben eigenlijk wel een nuchtere meid hoor :) 8) :)

15. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @Patje, ik duim voor jou hoor!
    (en voor mezelf)

16. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @lily, dank je wel, ik duim ook voor jou!
    Ik heb vreselijke hoofdpijn en dat heb ik wel vaker rond mijn ongi. Ik voel me ook gewoon helemaal niet zwanger!

17. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Ja klopt ik had het zelf verwacht dat mijn ongi gewoon zou komen, was ook best opgelucht toen het gisteren doorzette, was op één of andere manier echt bang dat ik ineens een rare cyclus zou krijgen maar gelukkig is alles normaal! (alles doet het nog :D )

@Patje en Lilly ZET HEM OP! :idea: :idea: :idea: Hier een paar lampjes voor jullie :)

@Lilly: Ik hoop ook voor jou dat je ALWEER ongelijk gaat krijgen hihi... ;)

Hoe gaat het met de klussende dames?

18. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Thanx voor de :thumup: en de :idea: :idea: :idea: dames.........

Ik schommel tussen hoop en geen hoop. Het ene moment weet ik zeker dat het niet zo is, het andere moment denk ik 'waarom zou het eigenlijk niet zo zijn'........

Wat vreselijk dit :confused:
    En dan ook nog het idee dat het langer kan duren bij mij aangezien ik eigenlijk niet weet wat mijn cyclus is. Dus als woensdag de :evil: :evil: niet komen kan het ook nog zo zijn dat ze pas zaterdag komen of zo.....daar ben ik zo bang voor...dat ik straks nog een week in onzekerheid zit.....

Het word met de dag spannender he ;)

En ja hoe staat het met de klussers onder ons?

19. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    hey meiden...

ik ga niet alles lezen maar ik en mijn man gaan in januari voor een 2e wonder...

ik ben al gestopt met de pil in augustus, ik wil eerst alle stoffen uit mijn lijf en ik ga november beginnen met vitamines etc slikken...

een korte verslag van mijn verleden
    na mijn miskraam in 2003 (ik was gelijk zwanger nadat ik gestopt was met de pil) ben ik na een jaar naar het ziekehuis gegaan omdat mijn cyclus heel erg onregelmatig was...ik wordt normaal niet elke maand ongesteld maar 4 per jaar...ik moest aan de clomid (hormonen) na 3 cyclussen moest ik hormonen spuiten omdat clomid niet werkte bij mij. Deze hormonen werkte wel maar te goed. Ik had te veel eicellen waar door ik een cylcus moest over gaan. Na 3 cyclussen wilde ik een kijkoperatie om te kijken of mijn eileiders verstopt waren. Dat was niet het geval. Ik ben toen naar het erasmus ziekenhuis gegaan omdat het in het zuiderziekenhuis veel te lang duurde en ze wilde me verder niet onderzoeken want ze wisten neit eens waarom ik geen eisprong had.

Ik werd helemaal binnenste buiten gehaald in het erasmus...ik kreeg onderzoeken en een echo van mijn baarmoeder en mijn eierstokken om te kijken waarom mijn hormonen niet werkte. Alles was goed alleen mijn hormonen werken te langzaam. Ze slapen zeg maar in normaal taal. Ik kreeg toen metformine en clomid. Metformine is een medcijn die normaal diabetes patienten krijgen. Las je hormonen zeg maar slapen dan moeten ze wakker gemaakt worden met dit medicijnen. Heel veel vrouwen zijn zo zwanger geraakt die het zelfde probleem hadden zonder zwanger te raken door iui, ivf of icsi. Ik geloofde er niet want clomid werkte niet bij mij. Mijn gyn geloofde er wel in dus ik moest het proberen van haar. Lukt het niet dan kijken we verder...Ik zei dat ik over een maand hier weer zit...En ja hoor een maand later zat ik er met tamer in mijn buik...Zelfs voor haar was het een verrassing want ik belde haar toen ik een dag overtijd was met een negatieve test in mijn handen...maar ik moest een week wachten en weer moest testen..

Nu maar hopen dat ik dat niet weer hoef mee te maken en dat het gewoon spontaan gaat...

20. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    jeetje heftig hoor!

ik ben net wakker en zit heel moeilijk mijn ontbijt weg te werken, ik heb zo'n ontzettende buikpijn denk dat ik mijn bed maar weer induik. vandaag is de dag dat ik ongesteld moet worden ik ben benieuwd voel nog niets, die buikpijn zijn echt mijn darmen.

Deel Deze Pagina