kijk dat is nog eens snel antwoord! daar hou ik wel van! En gaat het hier een beetje lekker met zwanger worden in dit topic... of helaas niet?
Ik geloof tot nu toe 1tje, maar verbeter me ajb als het niet helemaal klopt! Ik ga nu de kleine pakken, we gaan even bij mijn opa en oma op visite! Liefs.
Hoi Jooze gefeliciteerd! Hier zijn de klusdagen ook weer voorbij. nu wachten. Dat is de vervelendste periode. Bij alles wat ik voel, denk ik zou het raak zijn! Gelukkig geeft Milan wat afleiding en moet ik de aan komende twee weken drie dagen werken. Dat geeft ook wel afleiding. Sandra volgens mij kan je inderdaad 4 dagen voor je NOD testen. met bepaalde merken. Ik heb Mate care en volgens mij kan het met dat merk ook. Of voor de zekerheid wachten. groetjes Sabina
Ik heb het liefste testen die zeggen dat ik zwanger ben maar heb ze sinds dat ik zwanger ben geweest van Stijn niet meer gevonden Ik heb nu testen van mate care omdat ze zo lekker goedkoop zijn.
ik koop meestal de goedkoopste test van de kruitvat zelf maar ik heb nog eentje liggen van clearbleu die had me vriendin nog over en die is nu zwanger dus kijken of het bij ons ook deze maand lukt ik hoop het echt maar wel spannend om pas naar me nod te testen ik weet niet of ik zo lang geduld kan op brengen gr sandra
Die van Clearblue zijn digitaal en "zeggen" dus dat je zwanger of niet zwanger bent. Ik heb geloof ik sensitest ofzo gekocht. Zijn heel erg goedkoop, heb er alleen geen ervaring mee, maar dat komt wel! Nadeel van die van Clearblue vind ik wel dat ze behoorlijk aan de prijs zijn. Ik zal vanavond wel eens kijken waar ik de mijne gehaald heb (was ergens op internet in ieder geval). Het zijn alleen van die test-strips, zonder plastig omhulsel. Maar voor dat laatste betaal ja alleen een hoop geld.
Hallo! Ik ben weer terug van het weekendje weg! Was superleuk! Net snel even teruggelezen wat er allemaal geschreven is hier. Leuk ook weer wat nieuwe erbij, welkom! Jooze: gefeliciteerd! Trotsemama: nog gefeliciteerd met Tim. Zo te lezen heeft hij een leuke verjaardag gehad! Bij mij zijn helaas de gekomen. Op naar de nieuwe ronde!
Hier nog geen flauw idee wanneer mijn nod is, allemaal 1 groot raadsel dat is alleen maar irritant! Nou ja we moeten maar hopen dan dat we op de juiste dagen klussen. Ben vannochtend met Tim naar de tandarts(mijn werk) geweest voor een foto van zijn tandje, het ziet er tot nu toe nog rustig uit(zijn zenuw) maar hij is door de klap ook nog een slag gedraaid...kan er ook nog wel bij! Nu over een maand weer terug. Ik heb trouwens de etos huismerk testen. Groetjes trotse mama
Trotsemamma27: Was Tim gevallen ? Wat had hij gedaan? Wat vervelend zeg! Heeft hij er veel last van? Happyluna: Waar was je geweest het weekend? Jammer zeg dat de rode weer zijn gekomen... hopelijk de volgende ronde meer geluk! Vanmiddag had Stef een vriendje te spelen, heel gezellig maar ook erg druk! Morgen heb ik een vroege dinest, ben niet zo'n ochtendmens haha
Jammer Happyuna, op naar de volgende ronde. Trotsemama, vervelend zeg van Tim zn tandje. Nieuwe meiden, welkom.! Ik heb voorkeur voor de testen van kruidvat.! Deze zijn erg gevoelig en duidelijk. Voor mn nod had ik al een positieve test in de handen. Dat is helaas alweer even geleden. Ik denk dat ik nu ziek word. Voel me echt beroerd en heb erg veel last van mn rug. Alles doet zeer..
Welkom alle nieuwelingen! Happy Luna, jammer dat je ongesteld bent geworden. Op naar de volgende ronde dan maar he. Joki, niet ziek worden he. Ik ben vorige week ook zo beroerd geweest. Bah! Ik gebruik altijd clearblue digitaal. Zijn wel duurder, maar ik vind ze erg duidelijk. Geen onduidelijke streepjes. Moet erbij zeggen dat ik niet zo vaak test. Ik wacht rustig af. Pim
hoe lang zijn jullie nu bezig met zwanger worden? ik ben 1,5 jaar bezig geweest en heb toen een pauze gehad en ben nu weer voor de eerste ronde bezig
Ik ben nu in de 3de ronde. Bij Stijn hebben we er 16 rondes over gedaan, ik hoop maar dat het nu niet zolang gaat duren.
ik weet niet of de zwangerschap test die ik nog heb liggen digitaal is maar hoe zie je het eigenlijk? ik heb wel een clearblu liggen ? nog 4 dagen en dan kan ik gaan testen spannend gr sandra
Spannend Sandra. Nog heel even.... Ik kan nu al niet meer wachten, het liefst test ik vandaag...haha..! Mama van staf, wij zitten nu in ronde 3. Heb in november een mk gehad. Dat was in 1 x raak..! Heb nog even en vraagje, ik heb vrijdag draderig slijm gehad dus dacht ik toen mn eisprong te hebben. Flink geklust. Nu had ik het net weer. Weet iemand wat dat kan zijn.?
Beetje jammer: het was gisteren het moment om te klussen, we waren er helemaal klaar voor ( letterlijk net voor het moment van je weet wel ) en toen jawel: begon luca te huilen......en bleef huilen, wat een mood killer....ik me bed uit ( snel wel ff kleren aan gedaan ) en hem troosten. Na wat liedjes en muziek doosje aan gedaan te hebben weer me bed in. 2 e poging weer klaar voor ( letterlijk net als boven ) begint ie weer. Luca over zijn toeren en wilde bij mama zijn.... half uur later lag ie weer op bed maar toen maar geen 3 e poging meer gewaagd. De sfeer was er niet meer naar en het moet te gedwongen zijn. Klussen oke maar dan wel op een leuke manier. Hopelijk gaat het vanavond beter, als goed is vandaag me eisprong dus kunnen we nog een kansje wagen. Al was bij luca de dag er voor de dag dat me vriend raak schoot! We zeggen nu tegen elkaar luca wil gewoon geen brosje!
Haha.. leuk hè kinderen... Alsof ze het aanvoelen.! Hopelijk kun je nog een goed moment vinden om te klussen.