Dat is inderdaad een heel vervelend verhaal. Ik duim voor je dat het voor jullie 2e kindje niet zoveel moeite hoeft te kosten.
@Layla: heel veel succes en hoop dat dit wondertje zich sneller aan mag dienen. @Mandy: Oh hoop zo dat ze weg blijven voor jou! Hou ons op de hoogte! @lilly: AAAAAAH het echte aftellen is begonnen hé! Ooooh jeetje meiden hebben jullie dat ook? Ik bloed bijna dood... pfff mijn ongie's zijn altijd zo zo zo erg als ik geen pil slik Ook met de nodige stolsels, sliertjes (sorry ) etc. Ben ik de enige of bloed iedereen "dood"?
Pfff..... kan me zo moelijk inhouden om te testen ben zo benieuwd of ronde 2 DE ronde is! Wat denken jullie testen of nog even wachten? Hahahaha..... ach was dat maar waar dat ik dat NU al zou weten hé!
@layla, wat een verhaal zeg! Jullie moeten dus nog even geduld hebben! @zomaar, ik bloed ook meestal bijna dood, maar heb dat eigenlijk na de zwangerschap gekregen. De eerste dag is dan het ergste, heb dan ook altijd zo'n beurs gevoel van onder, net of de kleine er net uit was zeg maar. ( en dat doet erg veel pijn en als ik die dag moet werken dan moet ik echt paracetamolletjes slikken) @lily, ik hoop voor je dat de buikpijn niet van de naderde ongi is. Hier nog steeds hetzelfde, had gister erge hoofdpijn en mijn temp was weer 36,8 vandaag, dus nog geen ongi vandaag. Al sik morgen ongi wordt dan doe ik wel ff een belletje naar de HA, want om nou eerst 12 dagen bruinverlies te hebben en dan ongi.....lijkt me niet normaal.
@Zomaar, ik zou testen hoor! 8) Ik heb dat ook. 2 dagen na het verwijderen werd ik ongesteld, voor het eerst in 5 jaar een natuurlijke mesntruatie en viel dat ff tegen....... Ik liep echt leeg. (Daarvoor spiraal, toen gelijk zwanger, toen weer spiraal). @Mandy, spannend man! Ga je testen vandaag? Je darmen kunnen ook van slag zijn he door de groeiende baarmoeder en hormonen.....ik blijf voor je duimen! @LAyla, pfffffff heftig zeg. Ik hoop echt dat jullie deze keer sneller en zonder toestanden zwanger mogen raken. Zo zie je maar weer wat een wonder het is om een kindje te mogen ontvangen. Heb vanmorgen zo'n dipstick test gedaan en helemaal niks Maar ja, dat zegt in mijn geval nog niks. Mijn NOD is maar een gok. Bij Ruben had ik ook een cyclus van 28 dagen aangehouden en toen testte ik ook pas 3 dagen na vermoedelijke NOD eindelijk positief. Maar ik voel nog steeds helemaal niks in mijn buik, en dat had ik bij Ruben zoooo duidelijk.....Het enige is dat ik af en toe pijn in mijn borsten heb, maar niks heftigs Denk echt dat ik mee ga naar de volgende ronde.....hoop maar dat die ongi snel komt dan (maar heel stiekum diep van binnen hoop ik toch nog steeds dat ik posi test eind deze week......)
Hey dames! Heb het druk gehad, moest het hele weekend werken, dus kon even niets laten weten.. Sorry! Heb vrijdagmiddag stiekem toch een testje gedaan, en daar kwam een heel licht streepje op te staan.. En die werd alleen maar duidelijker.. Maar verlies nu wel weer bloed, helder rood, maar wel minder en anders dan bij normale ongi. Dus ben nu echt aan het twijfelen, zou het dan toch..? Of ben ik ongesteld en doet de test raar..? Help! Ik weet het niet meer! En durf nu helemaal niet meer te testen... Wie heeft raad voor mij?
Oh, en aan alle dames bij wie het gelukt is: Gefeliciteerd! En aan alle klussende dames: succes! (en geniet ervan haha)
@zomaar het zijn nog maar 26 daagjes voor je kan testen, wie weet werkt de test van de etos nu al wel! ik zou gewoon testen hoor . @patje ik vind het wel vreemd dat je al zolang bruinverlies hebt, misschien inderdaad even een testje doen of even aan de huisarts vragen. @lilly misschien is het nu wel totaal anders als je vorige zwangerschap en voel je gewoon echt niets, spannend hoor! ik hoop dat dat de oorzaak is bij mij (groeiende baarmoeder) . ik ga morgen testen, want ik wordt standaard op maandagmiddag ongesteld. ik heb me ziekgemeld op mijn werk en ben net nog even mijn bed ingedoken. ik heb tot 10 uur nog heerlijk geslapen en heb net gedoucht. voor het douchen moest ik naar de wc en het koste me zoveel moeite om te poepen (sorrie voor de details ) maar nu is de pijn in mijn buik al een stuk minder. mijn man heeft noa alsnog naar de oppas gebracht zodat ik even lekker kan uitrusten.
Ja denk dat ik dat maar moet doen.. Ben echt helemaal in de twijfels! En heb je zelf al getest of ga je dat ook morgen doen? Hopelijk hebben we allebei 2 vette strepen!
@mandy, doe je het rustig aan? beterschap en misschien is het wel een goed voorteken. @mamavanbrittje, je krijgt niet zomaar een streep dus denk wel dat je zwanger bent, en dat bloedverlies....kan natuurlijk geen kwaad maar kan ook zijn dat het mis gaat. Ik hoop het eerste en dat je heerlijk zwanger bent! Alvast een kleine felicitatie van deze kant hoor. @lily, ik wil echt eerst overtijd zijn voor ik een tets ga doen en als ik ongi wordt dan klop ik wel ff bij de HA aan.
hey meiden... ik verlies over het algemeen veel bloed ook als ik aan de pil zit...ik ben meestal 5 dagen ongesteld... ik ben benieuwd hoe mijn cyclus nu is na 2 jaar de pil te hebben geslikt...
Jeetje wat hebben jullie veel bijgekletst! Ik had toch op z'n minst een paar enthousiaste positieve testen hier willen zien!
@patje: dankje, je hebt me een beetje gerustgesteld ben ook wel benieuwd hoe het bij jou gaat! Wanneer ga je testen?
Ja het was die test die je op de foto ziet... Zou het dan toch? (ben maar een heel klein beetje onzeker hoor)