Dankje dankje Misschien ga ik er nu zelf ook in geloven Ik heb die foto als avatar gezet, hij was oorspronkelijk erg groot (12mp) dus heb ik alleen het teststukje eruit geknipt met paint en toen het formaat gewijzigd tot iets van 60 bij 40 pixels, en daarna ge-upload (schrijf je dat zo : ) Hoop nu trouwens wel dat dat bloedverlies niets ernstigs is.. Zal misschien beter naar de HA kunnen gaan of niet?
@mamavanbrittje, als je naar de HA gaat zeggen ze toch dat je gewoon moet afwachten. Ik had het ook (met 6 weken) en bij mij ging het mis, maar vaak is iets bloedverlies heel gewoon. Je bent nu gewoon zwanger hoor als dit je test is! Ziet er goed uit die streep hoor! Vooral omdat ie van voor je NOD is, toch? Ik test niet eerder dan woensdag, morgen wordt ik normaal ongi maar soms op woensdag dus als mijn temp woensdag nog hoog is dan gooi ik er een testje tegenaan.
hallo meiden, Hier een mama van een lieve jongen net 1 jaar en bijna 3 weken. Wij zijn sinds de eerste verjaardag van onze jongen weer gaan "klussen". Dus hopelijk binnenkort een tweede kindje voor ons. Hoe hebben julie de beslissing gemaakt om voor een tweede kindje te gaan? Bij ons heeft het nog al wat discussie gekost namelijk. Liefs
@lenos welkom hier! bij ons ging het vanzelf we wisten dat we een tweede wilden en op een gegeven momend waren we er beiden aan toe! @patje als je je tempt moet je temperatuur dan hoger zijn als normaal als je zwanger bent?
@lenos, welkom en veel klusplezier! Tja, we hadden het erover dat we toch allebei wel een tweede zoouden willen en wij zijn nu ook sinds dat Femke 1 jaar is bezig voor een tweede, alleen doordat mijn vader ziek was en is overleden afgelopen maand zijn we er niet heel erg mee bezig geweest dus deze maand is onze eerste echt maand eigenlijk.
@mandy, na je eisprong is je temp altijd iets hoger dan voor je eisprong en hij blijft hoog als je zwanger bent en gaat naar beneden als je ongi wordt. Ik heb nog wel een voorbeeld van mijn kaart toen ik zwanger was van femke. Zal 'm eens opzoeken.
@mandy, je moet dan wel altijd geli9jk tempen als je wakker wordt en nog in bed ligt, anders is je temp alweer gezakt geloof ik.
gelukkig niet he maar ik kan er echt niet aan uit als ik dit kaartje hierboven bekijk brrr ik snap het niet
silvia gaat alles goed bij jou, is het een beetje te trekken met nog een kindje om je heen? het lijkt mij aardig zwaar, ben nu sávonds al uitgeput.
@patje: Je hebt ook gelijk, en zeker mijn huisarts.. Dat is echt een egocentrische arrogante man die me eigenlijk nooit serieus neemt. Volgens mij kan ik hem wel 10 testen onder zijn neus duwen zonder dat hij zegt dat ik echt zwanger ben! Echt vreselijk. En de rest van de huisartsen heeft lange wachtlijsten, zeker van alle mensen die bij de mijne weg willen Maar goed, die test was van vrijdagmiddag (5-9) dus 4 dagen voor mijn NOD inderdaad. Dan moet het wel goed zijn toch? Ik ga voor jou in ieder geval flink duimen dat je woensdag ook positief test! @lenos: welkom! bij ons ging het eigenlijk vanzelf, mijn vriend vroeg op een gegeven moment of het niet eens tijd was en ik was het er helemaal mee eens dus gelukkig daar geen discussie ervaring mee.
Ja ik denk dat ik ook de ha even zou bellen, kijken wat die zegt. Ik denk ook dat je zwanger bent hoor, streep = streep. En dat bloedverlies hoeft niks te betekenen maar persoonlijk zou ik wel een slag om de arm houden (sorry wil niet gemeen zijn en de pret drukken hoor ) en even afwachten. Als je morgen nog bloedverlies hebt EN een positieve test dan zou ik de verloskundige of huisarts bellen zodat ze zo snel mogelijk een echo kunnen maken! Hoeveel bloedverlies heb je?