wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by trotsemama27, Jan 13, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lilly

Lilly Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    oke jullie hebben flink gekletst terwijl ik mijn stukje typte..
    dus het is nu een beetje uit zijn verband :) :) :)

2. patje

patje Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,923
    0
    0
    overijssel
    Hahah, je moet een beetje sneller typen.
    En ik moet er als een haas vandoor want moet om 12.30 bij een klant zijn....oeps te laat!

Tot laterrrrrrrrrrrrrrrrrr

3. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

Pff.. moeilijk zeg.

Mijn bloedverlies druk ik meestal uit in aantal volle tampons (sorry dames) en dat is tot nu toe 1,5 sinds gisteravond. Daarvoor af en toe wat roze/oranje.
    Maar het is wel alleen bloed, er komen geen stolsels of andere dingen die je normaal als je ongesteld bent wel ziet (ik zal niet in details treden).
    En heb wel een beetje ongi krampen, maar minder dan normaal, en steken in mijn (.)(.) en verder zo'n beetje de hele lijst aan symptomen behalve overgeven...

4. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

Sep 12, 2005
    1,245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    ja het gaat wel mijn zoontje is tijdens de dag naar school he
    tijdens de dag heb ik wel tussen de 3 en 5 onthaalkindjes(gastouder)
    en ik werk nog tot eind oktober ondertussen moet ik ook zien in te pakken omdat we half november nog naar de nieuwbouw gaan verhuizen
    dus veel rust zit er hier niet echt in maar het lukt wel hoor ;)

5. veertje

veertje Fanatiek lid

Heey meiden.

Ben al weer ffies niet geweest maar dat komt omdat ik het erg druk heb, heb nu ook niet veel tijd om terug te lezen helaas.

Moet vandaag nog 2 taarten en 4 cakes bakken want mijn mannetje is morgen jarig en wil zijn werknemers trakteren :D
    Morgen gaan we ook in ondertrouw dus een drukke dag.

Heb zelf het gevoel dat ik momenteel ongesteld ga worden, zou wel lekker zijn want dan zit ik volgens mij op 34 dagen als ik goed gerekent heb.
    Had vanmorgen iig wat bloed verlies dus afwachten maar.

Ben gisteren voor het eerst bij mijn zusje op kraamvisite geweest, ik zou vorige week gaan maar helaas werd ik toen ziek.
    De kleine ligt nog steeds in het ziekenhuis en heeft gisteren voor het eerst een bloedtransfusie gehad :(
    Ze hebben me nou goed uitgelegd wat er aan de hand is en ze heeft een te kort aan hb en ze maakt niet genoeg rode bloedlichaampjes aan.

Van de week kom ik weer even kijken en ga ik terug lezen hoe het allemaal met jullie gaat.

Groetjes

6. Lilly

Lilly Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,842
    0
    36
    Bussum
    *Potverdorrie, ik voel niks :( .........o wacht voelde ik daar kramp in mijn buik?? Jazeker, een kramp.....maar is het niet te hoog om mijn baarmoeder te kunnen zijn??? Ja denk het wel..... :( ........ik ga ff dansen met Ruben....auw voel ik daar een pijnlijke boob?? Ja lijkt het wel op.......ohw nou is het weer over.... :( .......maar ik voel wel weer buikkramp.....zou het naderende... :evil: :evil: zijn??? OF........wat voelde ik bij Ruben eigenlijk? Was het toen ook zo?? mmmmmmmmmm eignelijk weet ik het niet zo goed meer. En er zijn tenslotte genoeg vrouwen die niks voelen de eerste weken of zelfs maanden, dus het zou nog kunnen.......maar dat zal wel niet. 2x in de eerste ronde raak dat kan toch niet?? BLEH!!!!!!!*

WAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAA

Hoezo ik word gek van mezelf, van dit wachten, van he top alles letten....ik ga lekker fietsen met mijn zoon en hond.

7. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    haha lilly ik zit het lachent te lezen, het is zo herkenbaar!

8. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

Aug 13, 2007
    2,227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Hier zijn trouwens de rode duiveltjes geland. Wel een beetje vroeg. Officieus hoefde ik pas vrijdag ongi te worden. Maar ja, de 1e keer is altijd anders he. Heb ook geen ernstige ongipijnen gelukkig, maar alleen een zeurend gevoel. Ik ben zo blij, kan wel een gat in de lucht springen. Wie weet doe ik dat wel met die vleugels Ik ben vooral blij omdat ik geen pijn heb. Maar moet niet te vroeg juichen, wat niet is kan nog komen.
    Ik had het al wel zien aankomen, had natuurlijk 1,5 wk geleden mijn ovu. En getuige de puistjes was het onderweg. Pff, en nu op naar de volgende ovu en lekker klussen voor nummertje 2.

9. MamaVanBrittje

Zo, ben ik weer.. Had naar de HA gebeld en mocht meteen komen, dus ik erheen.
    Ben nu officieel zwanger, precies 4 weken, en ben 18 mei uitgerekend. Dat wil zeggen, als het allemaal goed gaat. Want heb wel 50% kans op een miskraam, met mijn bloedverlies. Heb een inwendig onderzoek gehad (met de o zo NIET geweldige eendenbek, auw!) en baarmoedermond bleek gesloten wat een GOED teken was :D

Als ik volgende week nog bloed verlies mag ik een echo laten maken voor de zekerheid.

Nu ga ik duimen voor jullie dames, hopelijk lukt het bij jullie ook allemaal snel!

10. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @vermanen succes met klussen :).
    @mamavanbrit gefeliciteerd wel fijn dat je het nu zeker weet, ik hoop voor je dat alles helemaal goed gaat!

11. Lilly

Lilly Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,842
    0
    36
    Bussum
    GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!

En gewoon gaan genieten hoor!
    Tenslotte weet niemand van tevoren of het goed gaat of niet, dus geniet er lekker van ;)

WAt heeeeeeerlijk!

12. Lilly

Lilly Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,842
    0
    36
    Bussum
    @vermanen, succes met klussen!

13. zomaar

zomaar Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,769
    0
    0
    Brabant
    @Vermanen: Ook al blij dat je een cyclus hebt hahaha, ben dus niet de enige!

@Lilly: Adem in adem uit, Adem in adem uit, Adem in adem uit, Adem in adem uit, Adem in adem uit, Adem in adem uit, Adem in adem uit, Adem in adem uit en voor de zekerheid :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: hier heb je er nog een paar.... Hoop voor je dat je echt, misselijk word, last van je (.)(.) krijgt, krampjes krijgt, moe word :) Dan weet je ZEKER dat je zwanger bent (of HEEL erg ziek, maar daar gaan we niet voor) :D Ik ben aan het [-o< hoor!

@MamaVanBrittje: Gefeliciteerd! Fijn dat de baarmoedermond gesloten is dat is in ieder geval alvast een heel mooi teken! Lekker rustig van je wolkje genieten!

@Mandy: SPANNEND! !

@Patje: Nog maar 2 dagen :confused: Schiet ook al lekker op! Voel jij nog dingen (net zoals lilly misschien ;) ) Zeg iemand die een week geleden zelf ook nog van alles voelde en dan weer niet....

Nou Dames ik heb niet zo'n vroege etos test in huis, dus begrijpt dat jullie vinden dat ik nog maar beter even kan wachten met testen! :) Pfffff haat dat wachten ;) (tot mijn ongi voor bij is ja hihi)
    Hoop dat ik morgen nog leef.... misschien ben ik tegen die tijd wel leeggebloed :confused: Bah bah bah

14. Lenos

Lenos Lid

Sep 6, 2008
    30
    0
    0
    Onder de rook van Rdam
    @MamaVanBrittje: Gefeliciteerd!

Ik lees dat de meeste van jullie tijdens het bezwangerd worden (ff gekke uitdrukking!) last hadden van krampen in de buik en pijnlijke borsten.
    Nu heb ik zelf vorige week een dag of 4 last gehad van een soort van bal, ja euh pijn in de onderbuik en jeukende borsten. En afgelopen vrijdag last van beetje bloedverlies (bruinig). Dit allemaal terwijl mijn vruchtbare periode in het weekend zou moeten zijn....mmm
    Iemand een idee, ben pas sinds 20/8 jl gestopt met de pil
    Zou wel snel raak zijn na 1e ronde, toch?!?

15. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

Aug 13, 2007
    2,227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    GEFELICITEERD mama van Britje! Het is nog pril. Maar als het prille voorbij is kunnen we je vast nóg eens feliciteren. Geniet ze!

16. martine

martine Bekend lid

Nov 23, 2006
    673
    0
    0
    Hoi Meidne

nou hier helaas sinds gister flink boedverlies, dus het gaat helaas weer mis. :( ..nou mischien 3x scheepsrecht........

17. Karagoz

Karagoz VIP lid

Apr 14, 2006
    7,984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    @MamaVanBrittje gefeliciteerd met je zwangerschap...het is een goed teken dat de baarmoedergesloten is...

tijden mijn zwangerschap van tamer heb ik tot 18 weken bloedverlies gehad, terwijl mij baarmoedermod dicht was. je kan ee gevoelige baarmoedermond hebbe waar dor je bij elke inspaig, hoesten of nieze wat kan verliezen..maar dat heeft geen effect op de baby...ik denk dat jij dat ook hebt

18. zomaar

zomaar Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,769
    0
    0
    Brabant
    Hmmmmm :cry: :cry: :cry: Martine wat erg, heb helaas ook ooit een mk gehad en weet dat het ECHT niet leuk is en zeker niet 2 keer! Bah! Leef met je mee en hoop dat het snel weer raak is en dat jij je wondertje dan mag houden!

19. MamaVanBrittje

@iedereen: dankjewel! leuk al die reacties! Ik blijf hier gewoon lekker meelezen en posten, en ik duim voor jullie allemaal dat jullie ook snel zover zijn :)

@Layla: het kan goed zijn dat je gelijk hebt! Als ik aan het werk ben en ik moet iets tillen ofzo heb ik er meer last van dan als ik niets doe. En die krampjes kunnen volgens mij ook komen doordat de baarmoeder groeit... Ik hoop het maar.
    Voor nu ga ik lekker genieten van het feit dat het eindelijk gelukt is na 8 ronden en een miskraam.

@martine: sterkte! ik weet hoe het is...

@Lilly & Mandy & patje: ik ben benieuwd naar jullie testen!

20. patje

patje Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,923
    0
    0
    overijssel
    @mamavanbrittje, wat goed van je HA dat je gelijk mocht komen.
    Ik heb nu ook wat helderrood verlies dus denk dat bij mij morgen de bom barst en weer heftig ongi ga worden hoor.
    Dus op mijn test zouden jullie nog even moeten wachten...hihih.

@martine, he bah, dat is geen leuk berichtje van je. Heb je al contact gehad met de vk of HA?

Share This Page