@Lauraatje Ja, als je temp omhaag gaat --->ei. Blijft je temp hoog --->zwanger (was bij Keano echt heel duidelijk zo) @Lilly Duim, duim... @Patje Mijn laatste ongi was van 2 t/m 6 september. @Patje Balen zeg, ben benieuwd wat de ha zegt. Hoeveelste ronde is dit voor jullie? @Mandy SPANNEND! Wil iemand trouwens ff bij mij Ronde 2 zetten? Thanks.
Lilly's malle gedachtenkronkels deel 2, de dag voor NOD.... ........oke dat was best heftige buikpijn, doe maar vast maandverband in want de zullen vast ieder moment arriveren.....mmmm.....ben nou al 4 keer naar het toilet geweest en niks.......en hum, het lijkt wel of de pijn minder wordt .....waren het misschien toch mijn darmen??....nee dit was echt laag in mijn buik.......heb trouwens best een opgeblazen buik......of zou ie normaal ook zo zijn? ....als die test gisteren niet negatief was geweest dan had ik nu gedahct da tik wel eens zwanger zou kunnen zijn .......maar ja, hij was wel negatief ........maar bij Ruben testte ik ook pas 4 dagen later positief toch.......he voel ik daar een steek in mijn boob??.......mmmmmmmm.......het kan allemaal nog steeds 2 dingen betekenen......of ik word morgen ongesteld of ik ben zwanger....... WHAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAA
Hahah, die lily...... DE HA had volgesn mij net gebeld toen ik net nog niet thuis was, dus misschien dat ie morgen weer belt. Wij zitten nu in ronde 4, maar ronde 1 en 2 waren een beetje verloren door de ziekte en sterfte van mijn paps, dus eigenlijk is het ronde 2.
#Veertje, 1e = Stijn, 1,6 jaar, nu in ronde 8 # Djezelf, 1e = Jonathan, 1.7 jaar, nu in ronde 6 # leonietje24, 1e = Ruben, 1.7 jaar, nu in ronde 1 # zomaar, 1e = Noah, 10 mnd, nu in ronde 2 # sunshine25, 1e = zoon, 2 jaar, nu in ronde .... # Funny, 1e = Dylan, 2.6 jaar, Zwanger in ronde ...! # patje, 1e = Femke, 15 maand, nu in ronde 4. # mandy1, 1e =Noa 1, 5jaar, nu in ronde 1 # martine, 1e = Lucille, 10 Mnd, nu in ronde 1 # Remke, 1e = Daan, 2,5 jaar, Zwanger in ronde 15 van de tweede! # MieniMe, 1e = Ons meiske, bijna 1 jaar, Zwanger in ronde 2! # Mamavyas, 1e = zoon, 2 jaar, Nu in ronde 4 # wendyvanliemde, 1e = ....., .....jaar, nu in ronde 5 # Velobabe, 1e = Keano, 1.1 jaar, nu in ronde 2 # Sylvia, 1e = Demi, 9 Mnd, Zwanger in ronde ...! # ukkie79, 1e = ....., ....jaar, nu in ronde.... # Lilly, 1e = Ruben, 1.5 jaar, nu in ronde 1 # Knuf, 1e = Daphne, 20 maanden, Zwanger in ronde 2 # Hottie, 1e =....., ....jaar, Zwanger in ronde ...! #Tanja, 1e = ....., ....jaar, Zwanger in ronde... # Klein chrisje, 1e = zoon, 1 jaar, nu in ronde 1 # Lauraatje, 1e= Danisha 1,5 jaar, nu in ronde 1 # Lothlorien, 1e is zoon 2,5 jaar, nu in ronde 1 # Kletsebets, 1e is dochter 1 jr, nu in ronde 1 # sylvia79, 1e=tibo 4.5 jaar zwanger in ronde 4 # Jo79, 1e = dochter 1 jaar, nu in ronde 1 #Layla, 1e= zoon 26 mnd, begint in januari
@patje, wilde je nog heel veel sterkte wensen met het verlies van je paps. Ik ben mijn papa verloren toen Ruben 3 maanden oud was Ik denk dat het verdriet nooit weg gaat maar je leert ermee leven.
@lilly... oow wat spannend kben benieuwd(A)... Ik had de afgelopen dagen erg trekkend gevoel in me buik... maar vandaag helemaal nix...:O en morge is me nod... zenuweeeen.... Hoe gaat t verder met de klussende dames? Groetjes gaby
@gaby, spannend, ga je morgen testen? @lily, jij dus ook al zo vroeg je paps kwijtgeraakt! Mijn vader heeft gelukkig femke's eerste verjaardag nog meegemaakt, maar daarna ging het heel hard achteruit. DE eerste tijd leef je een beetje in een roes en ben je "blij" dat hij uit zijn lijden verlost is maar het gemis wordt nu steeds groter, krijg steeds vaker van die moeilijke momenten. ( wordt nog wat als ik gauw zwanger wordt, hihih) Was jouw vader ziek?
@Gaby, ja ik ook morgen nod whahahahaha! @Patje, ja mijn vader was nog net 59 geworden 3 juni, 10 juni is hij overleden. Mijn vader was ook erg ziek. En net wat je zegt in het begin ben je blij dat het lijden voorbij is, maar daarna...... Het leven gaat zijn normale gangetje.....de telefoon gaat en je denkt he zal dat papa zijn? Oh nee dat kan niet..... Je zoontje doet zijn eerste stapjes en je wil het zoooo graag vertellen.... Vandaag vertelde iemand me dat haar vader op sterven ligt, en ik vertelde even wat over mijn vader en dan komen de tranen weer hoor....... En als ik deze week tegen alle verwachtingen in toch zwanger blijk te zijn dan zullen er naast tranen van geluk ook tranen zijn omdat hij het niet meer mee kan maken. Wat had jouw vader? - als ik vragen mag tenminste.....
@patje... ja heel spannend.... maar nee k ga nog niet testen... je weet maar nooit.. misschien duikt het kleine rode monster van8 ineens op.... Grrr... en morgen te drukke dag myn kleine man wordt 5... dus hihihihi even gedult nog:d... Groetjes gaby
@Gaby, gefeliciteerd vast met de verjaardag van je kleine man! En laat je het wel ff weten als de gekomen zijn? Zo niet dan blijf ik intussen duimen, duimen, duimen,duimen...... Nou ik duik mijn bedje zo in........... [-o< [-o< [-o< dat er geen zijn morgen........
@lily, ik ben ook op 3 juni jarig! Mijn vader was ook nog te jong, net 62... Mijn paps had longkanker en dat was 3 jaar geleden ontedekt doordat hij na een zware griep niet meer beter werdt. Vorig najaar kwamen ze erachter dat hij uitzaaiingen had in het buikvlies en nog een half jaar te leven had. Dit klopte dus wel zo'n beetje. Je wilt het helemaal niet geloven en je leeft gewoon door. ( deed hij ook, hij heeft nog gewerkt tot 16 july en de 24ste overleden) Het is een gemene rotziekte en morgen moet mams voor darmonderzoek...ik hoop zo dat ze niks verkeerds vinden. @Gaby, een fijne dag morgen en alvast gefeliciteerd!
He hallo meiden! Hier ben ik weer, gister terug gekomen van onze huwelijksreis! Wat was het geweldig zeg, de bruiloft was helemaal super, het weer was heerlijk warm met mooie schapenwolkjes aan de lucht. Mijn Man (whahahaha daar moet ik nu zo aan wennen!) moest huilen toen hij me zag. (hij huilt NOOIT) Onze vakantie op Corfu was echt super, een geweldig appartementencomplex met een ontzettend gastvrije gastheer en vrouw! Wat heb ik genoten! Minpuntje; de dag voordat we op vakantie gingen begonnen m'n door te komen. En ja ik bloed ook dood als ik niet aan de pil ben! Dus nu alweer in ronde 7 @alle nieuwe meiden; Welkom! #Veertje, 1e = Stijn, 1,6 jaar, nu in ronde 8 # Djezelf, 1e = Jonathan, 1.7 jaar, nu in ronde 7 # leonietje24, 1e = Ruben, 1.7 jaar, nu in ronde 1 # zomaar, 1e = Noah, 10 mnd, nu in ronde 2 # sunshine25, 1e = zoon, 2 jaar, nu in ronde .... # Funny, 1e = Dylan, 2.6 jaar, Zwanger in ronde ...! # patje, 1e = Femke, 15 maand, nu in ronde 4. # mandy1, 1e =Noa 1, 5jaar, nu in ronde 1 # martine, 1e = Lucille, 10 Mnd, nu in ronde 1 # Remke, 1e = Daan, 2,5 jaar, Zwanger in ronde 15 van de tweede! # MieniMe, 1e = Ons meiske, bijna 1 jaar, Zwanger in ronde 2! # Mamavyas, 1e = zoon, 2 jaar, Nu in ronde 4 # wendyvanliemde, 1e = ....., .....jaar, nu in ronde 5 # Velobabe, 1e = Keano, 1.1 jaar, nu in ronde 2 # Sylvia, 1e = Demi, 9 Mnd, Zwanger in ronde ...! # ukkie79, 1e = ....., ....jaar, nu in ronde.... # Lilly, 1e = Ruben, 1.5 jaar, nu in ronde 1 # Knuf, 1e = Daphne, 20 maanden, Zwanger in ronde 2 # Hottie, 1e =....., ....jaar, Zwanger in ronde ...! #Tanja, 1e = ....., ....jaar, Zwanger in ronde... # Klein chrisje, 1e = zoon, 1 jaar, nu in ronde 1 # Lauraatje, 1e= Danisha 1,5 jaar, nu in ronde 1 # Lothlorien, 1e is zoon 2,5 jaar, nu in ronde 1 # Kletsebets, 1e is dochter 1 jr, nu in ronde 1 # sylvia79, 1e=tibo 4.5 jaar zwanger in ronde 4 # Jo79, 1e = dochter 1 jaar, nu in ronde 1 #Layla, 1e= zoon 26 mnd, begint in januari
Wat fijn dat je huwelijksreis geslaagd was, en lekker van genoten zo te lezen! Welkom thuis, en we gaan nu samen voor een juni beeb. ( die heb ik al maar dat maakt niet uit, hahah)
hey meiden het eerste wat ik vanmorgen deed is mijn onderbroek naar beneden trekken haha erg he?! maar goed nog geen ongi hier! @elina joan ik heb gister ochtend getest maar die was negatief, we wachten nu gewoon af. als ik het het weekend nog niet ben haal ik weer een test, hoewel ik wel menstruastiepijn heb. @lilly en zijn de monsterd vannacht al gearriveerd bij jou? @djezelf wat heerlijk he zo'n fijne dag en reis! ik ben 16 mei getrouwd mijn man huilt ook nooit maar die dag heeft hij het voor de komende jaren vast gedaan . @gaby gefeliciteerd met je zoon vandaag, fijne dag gewenst!
hoi hoi, nou ben vanacht wakker geworden met krampen en een vreselijk naar gevoel, en toen ik vanochtend echt wakker werd en ja hoor het was zover the red devils. wat had ik zo gehoopt dat ik zwanger zou zijn maar goed nu weer ff afwachten. beetje teleurgesteld.... groetjes jantine
@lilly, patje en mandy... Hardstikke bedankt @mandy1: haha nee is niet erg heb k namenlijk ook gedaan ... maar ook nog niks... k hoop voor je dat ze weg blijven [-o<
@lilly... en, en, en? k hoop geen last van .... Let me know [-o< ik heb nog geen gezien bij mij [-o< Hopen dat die weg blijft ... Kusss
@Djezelf! Welcome back! En het klinkt allemaal heeeeeeeeeerlijk! Jammer alleen van de ! Een zwangershcap had he twel helemaal perfect gemaakt natuurlijk! Succes in de volgende ronde! @Elina, das balen @Gaby, ooooohhhhhhh echt spannend! TESTEN! @Allemaal, hier nog geen MAar ook net getest en negatief
@lilly: Ja das nooit leuk he zulke testen daarom wacht k nog eventjes ik durf gewoon niet...(A) Maar k ga duimeee voor je... xxx
#Veertje, 1e = Stijn, 1,6 jaar, nu in ronde 9 # Djezelf, 1e = Jonathan, 1.7 jaar, nu in ronde 7 # leonietje24, 1e = Ruben, 1.7 jaar, nu in ronde 1 # zomaar, 1e = Noah, 10 mnd, nu in ronde 2 # sunshine25, 1e = zoon, 2 jaar, nu in ronde .... # Funny, 1e = Dylan, 2.6 jaar, Zwanger in ronde ...! # patje, 1e = Femke, 15 maand, nu in ronde 4. # mandy1, 1e =Noa 1, 5jaar, nu in ronde 1 # martine, 1e = Lucille, 10 Mnd, nu in ronde 1 # Remke, 1e = Daan, 2,5 jaar, Zwanger in ronde 15 van de tweede! # MieniMe, 1e = Ons meiske, bijna 1 jaar, Zwanger in ronde 2! # Mamavyas, 1e = zoon, 2 jaar, Nu in ronde 4 # wendyvanliemde, 1e = ....., .....jaar, nu in ronde 5 # Velobabe, 1e = Keano, 1.1 jaar, nu in ronde 2 # Sylvia, 1e = Demi, 9 Mnd, Zwanger in ronde ...! # ukkie79, 1e = ....., ....jaar, nu in ronde.... # Lilly, 1e = Ruben, 1.5 jaar, nu in ronde 1 # Knuf, 1e = Daphne, 20 maanden, Zwanger in ronde 2 # Hottie, 1e =....., ....jaar, Zwanger in ronde ...! #Tanja, 1e = ....., ....jaar, Zwanger in ronde... # Klein chrisje, 1e = zoon, 1 jaar, nu in ronde 1 # Lauraatje, 1e= Danisha 1,5 jaar, nu in ronde 1 # Lothlorien, 1e is zoon 2,5 jaar, nu in ronde 1 # Kletsebets, 1e is dochter 1 jr, nu in ronde 1 # sylvia79, 1e=tibo 4.5 jaar zwanger in ronde 4 # Jo79, 1e = dochter 1 jaar, nu in ronde 1 #Layla, 1e= zoon 26 mnd, begint in januari Hier ook weer naar een nieuwe ronde