wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    hier nog steeds geen duivels...maar dat kan natuurlijk door de pil komen...wachten maar even...

2. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    @Veertje, :( :( :(

Nog ff en dan doe ik weer met jullie mee hoor.......kan me niet voorstellen dat ik morgen of vrijdag opeens wel positief test.
    Heb gewoon een langere cyclus, of ik word ineens niet meer 's morgens ongesteld maar midden op de dag of zo.

(ik baal er meer van dan ik had gedacht........)

3. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Lilly
    Het is toch wat :)

@Lilly en Patje
    Ik ken het gevoel van mijn schoonvader dat ging ook zo :cry:

@Patje
    Hopelijk vinden ze bij je mams niks :)
    Wat gaat jullie ha dan al doen, ronde 2 dan doen ze toch niks of wel?
    Ik vraag het me af omdat ik nog bv geef en het daardoor wel eens moeilijk kan worden om zwanger te raken...

@Elina joan
    Wij balen mee ;)

@djezelf
    Welkom terug! Fijn dat je huwelijksreis geslaagd was!

4. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @all die ongi zijn geworden, balen maar we gaan gewoon met z'n allen voor een juni beeb!

@velobabe, het is ook niet zo dat ik naar de HA omdat ik niet zwanger wordt maar meer door dat bruinverlies.

Kom net uit het ZH en er is bij mams niks gevonden gelukkig, nu weer naar de Ha om verder te kijken waar de klachten vandaan kunnen komen.

5. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Gelukkig PAtje, wat een opluchting!

6. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Dat was het zeer zeker.

Ik dacht dat de HA nog wel een keer weer zou bellen vandaag maar nog geen oproep gemist...als ik vrijdag ng niks heb gehoord dan bel ik wel weer even en maak dan wel een afspraak voor volgende week.

7. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    @djezelf: Super dat het zo'n mooie dag en een fijne huwelijksreis is geweest! Bent zeker weer helemaal opgeladen en kunt weer flink aan de klus ;)

@Lilly:.... Pffff wat een onzekerheid hé, maar jij teste bij de eerste toch ook pas na 4 dagen posi? Dus het zou nog kunnen ik blijf duimen hoor Hoewel ik het heel leuk zou vinden als jij ook gezellie meeklust voor een juni kindje :oops: Maar goed ik GUN het je wel hoor hihi

@Patje: Wat een opluchting zal dat zijn dat alles oke was in het ZH! Hoop dat ze snel een reden (en wel een hele kleine/simpele reden) vinden voor haar klachten :)

@Velobabe: Snap je twijfel ivm de BV maar je hebt op zich wel een redelijke cyclus nu toch?

@Layla: Zal idd wel ontpillen zijn! Of het komt later vandaag, kan natuurlijk ook nog!

@Gaby: Wat een geduld kun jij opbrengen zeg :) (je bent één van de weinigen hihi)

@Jantine: Klusse alvast in de nieuwe ronde! Is nooit leuk die :evil:

Ik ben later vandaag denk ik weer :evil: VRIJ! Wat heerlijk zeg, het is in begin wel heel heftig maar na een goeie anderhalve dag nog maar minimaal en nu alweer zo goed als weg! JIPPIE! Wel een kortere ongi dan met de pil :thumup: Kunnen we weer aan de klus :D

8. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    De HA heeft gebeld, hij verwacht niks raars, maar wil me toch over 2 weken even zien. Als ik dan geen klachten heb kan ik afbellen, maar ik denk dat ik sowieso kan afbellen want volgens mij heeft hij misgerekend omdat hij me wilde zien als ik bruinverlies had en aangezien ik dan net mijn ei heb, heb ik nog geen bruinverlies.
    Nou ja, we zien wel.

9. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Goed zo zomaar, weer met frisse moed ertegen aan 8)

Ikke word er helemaal gek van.
    Heb van die krampen dat ik zeker weer dat de :evil: :evil: eraan komen dus hol ik naar de wc om maandverband in te doen, maar heb niet eens afscheiding, helemaal NIKS!

JA ik denk ook af en toe van stel dat ik een cyclus heb van 30 dagen of 32 dagen dan heb ik gewoon veel te vroeg getest, dan zou het nog kunnen.....
    Maar ik weet dat het de hoop is die deze gedachten in me op laat komen ...toch? :) :) :)

Ik kap er mee!
    Kom niet meer op het forum totdat ik of ongesteld ben, of een positieve test in handen heb :)

(steek je hand op als je gelooft dat ik het zal volhouden ;) )

10. Knuf

Knuf Actief lid

28 aug 2006
    304
    0
    0
    Oh wat herkenbaar... Ik ben een paar jaar geleden mijn vader aan longkanker verloren. Helaas kon hij net onze bruiloft niet meemaken en hij heeft Daphne dus ook nooit gezien.
    Het verdriet slijt...

Lilly, blijf moed houden. 2 dagen na mijn NOD testte ik ook negatief, maar inmiddels is het al twee weken na mijn NOD en heb ik twee positieve testen in handen gehad. Het kan dus best.

11. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Lilly... lilly JOEHOE Lilly waar ben je? JOEHOE..... Waar blijf je nou?
    LILLY HIER KOMEN NU! :) Hahaha we missen je ;)

12. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Even voor de anti-rokers in ons cluppie, ben nog steeds gestopt met roken hoor :)

13. veertje

veertje Fanatiek lid

Knap hoor dat je nog steeds gestopt bent :D volhouden hoor!

Heb net gebeld met het ziekenhuis voor de uitslagen van de uitstrijkjes en die zijn allemaal goed :D

14. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    HMMMM volens mij hou je het helemaal niet vol om niet meer te komen :(

15. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Patje
    Geen nieuws goed nieuws.
    Oh ja voor dat bloedverlies naar de ha nu snap ik het ook weer...

@Zomaar
    Ja, het is wel een mooie cyclus inderdaad, en heftig, pff.
    En volhouden hoor :)

@Veertje
    Goed nieuws dus.

@LILLLLLLY
    Yoehoeee

16. gaby22

gaby22 Lid

3 sep 2008
    35
    0
    0
    mama
    rotterdam
    @zomaar: Jaaaahaaaaa(A)... k durf niet te testen, vindt die negatieve testen niet leuk om te zien:$...
    daarom wacht ik maar eventjes af nog... je weet maar nooit met die kleine duiveltjes:(

17. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @veertje, wat fijn dat het uitstrijkje goed was! Wat gaan ze nu doen?

18. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hey meiden jullie hebben aardig bij gekletst zie ik haha! ik ben nog steeds niet ongesteld erg vervelend! ik heb wel steeds afscheiding en kramp in mijn buik, ook heb ik de hele dag al last van mijn bekken (dat is nog steeds niet over sinds mijn eerste zwangerschap) ik heb geen gevoelige borsten meer. vaag allemaal!

19. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Spannend hoor mandy!
    Ik ga voor je duimen, wanneer ging jij testen? In het weekend?

20. Niet meer actief

dag dames, wat jammer dat sommigen ongi zijn geworden!

vandaag weer een hele dag gewerkt.. danisha was op het kdv en hoorde dat ze het smorgens wel even moeilijk had.. de eerste keer dat ze kwam was mijn vriendin aan het werk en die kent ze maar vandaag was er dus een ander... maar toen de andere kindjes kwamen toen ging het gelukkig weer goed! nou gelukkig hoeft ze voorlopig alleen nog maar een ochtend heen...

nou we hebben nu maar even patat besteld dus ga even eten!

Deel Deze Pagina