Goedemorgen sylvia... Het is hier VERDACHT stil hé onder ons vaste clubje vandaag : Zou dat goed nieuws zijn onder ons misschien wel 2 testende dames? @Mandy: Hoe is het met jou dan? Weet je al iets? klop klop klop klop klop klop klop klop klop klop klop klop klop klop klop klop klop klop klop klop klop LILLY?
JA IK BEN OOK AL BENIEUWD ik hoop echt dat we snel wat positieve testjes hebben en dat de lijst vlug wat rozer mag worden hoor dus mijn 2 duimen omhoog voor de testende dames
ik heb voorzichtig mijn banner ook aangepast hihi waarom voorzichtig zullen jullie wel denken............. ff wat leesvoer voor jullie; Mijn dochter is nu anderhalf en nog steeds is mijn bi niet over van haar zzwangerschap. maar goed het is voor mij wel binnen de perken dus oké. Verder zijn we in juli verhuisd en er moet hier nog veel gebeuren en dat gaat als ik weer bi krijg niet zo goed natuurlijk... achjah allemaal van die bullshit.... mijn vriend wil al heel lang een tweede maar ik hield het steeds een beetje tegen maar eigenlijk wil ik het wel graag... ook hield ik het tegen omdat dit dan mijn laatste zwangerschap zal zijn! we willen er graag twee maar waarschijnlijk gaat mijn lichaam het nu zwaar genoeg hebben... vandaar maar nu ben ik vorige maand al mijn pil vergeten en toen dacht ik dat het wel eens raak zou kunnen zijn, dit was hte dus niet.... en nu moest ik weer beginnen en toen kon ik mijn pil niet meer vinden en ben dus niet begonnen maar wel meteen met zo'n gedachte van "boeie"... een aantal dagen later vond mijn vriend de pil wel maar ben niet meer begonnen en eigenlijk heb ik er wel vrede mee zo... alleen weet ik neit of ik volgende 2 maanden er ook voor ga... mij lijkt bevallen in de snik hitte juist erg heftig... ach dat was me verhaaltje voor zover nu dan hihi
jep lilly.... hihi misschien komt jou "hoop" wel uit! maar mocht dat uitkomen dan gan we afspreken hoor {zonder dat die hoop uitkomt kan dat veengoed natuurlijk hahahaha} nog geen testje gedaan?
@Anniek, lijkt me een goed plan Nou ik weet niet of ik nou blij moet zijn of niet Nog geen teken van de , alleen buikpijn die komt en gaat maar heb het idee dat het ook mijn darmen kunnen zijn Dus weet het ff niet. Heb besloten nu tot zaterdag te wachten met testen aangezien het gisteren echt negatief was (ook geen vaag streepje of zo). Zaterdag is dag 32 van de cyclus en ik hoop dan toch echt wel de te mogen verwelkomen of positief te kunnen testen. Pffffffff......had echt gehoopt al eerder duidelijkheid te hebben maar het is niet anders.........
ik hoop dat de duivels wegblijven tot na de ramadan zodat ik geen dagen hoef in te halen want ik ben zeker niet zwanger aangezien we nog steeds condooms gebruiken en volgensm ijn man is er geen condoom gescheurt... stel dat ik toch zwanger ben door een gescheurde condoom dan ben ik daar natuurlijk heel erg blij mee, hoe eerder hoe beter zodat ik niet in de zomer hoef te bevallen... gisteren had ik wel krampen dsu ik dacht nou die duivels komen er aan, niet dus..
Ja ook een goedemiddag meiden! Wat een spanning en sensatie hier, kom op Lilly, ik wil straks wel een positieve test zien hoor! (jeetje wachten tot zaterdag, hoe hou je het vol?) Als we nou gewoon even een deal sluiten met de , we worden deze maand gewoon lekker zwanger van een juni beeb. Moet eigenlijk wel, want het is hier gewoon TE gezellig, als we dan verspreid over de maanden in andere topics zitten schiet dat niet op! Dus....Aan de klus! Iedereen gewoon ook even zwanger worden, Ja veertje ook jij! Hup kan je gewoon die afspraak afbellen (overigens wel fijn dat ze alles nou zo grondig gaan onderzoeken voor je!) Hoe zat het ook alweer met "the secret"......oh ja.....Over 4 weken zijn we allemaal zwanger. punt! (stuurt positieve energietjes naar de meiden hier)
Jammer nog geen duidelijkheid dus hihi volgens mij vinden wij het allemaal spannend! Het lijkt mij juist heerlijk om een kindje in de zomer te hebben, had het mega koud in november met bevallen en je hebt leuke zwangerschapskleding, bevallen is toch nooit leuk maar een kindje dat jarig is in de zomer lijkt me heerlijk! Nee hoor ik klus elk seizoen gewoon lekker door
anniek welkom hier en succes met klussen . nou meiden hier nog geen ongi, wel krampen maar of dat nou mijn darmen zijn of dat het door een aankomende ongi komt weet ik eigenlijk niet. ik heb geen testen meer in huis ga zo morgen even halen en dan misschien zaterdag of zondag nog een test.
ik wordt trouwens wel helemaal gek je kan beter gelijk ongesteld worden of een posi test want dit is echt heel irritant ](*,) .
dacht al dat ik de enige was.... hihi hier dus komende twee maanden misschien niet klussen [zou eigenlijk niet eens nu al maar oke] lilly spannend joh! dat had ik hier toen bij kyana ook! ik had de eerste cyclus een cyclus van 24 dgn en teste de 2e dus negatief.... toen "moest" ik een week wachten van vriendjelief... maar toen was ik nog niet ongi en ik wist eigenlijk dat het niet anders kon! {ben altijd erg regelmatig ongesteld geweest en ik kan geen pil doorslikken want ik wordt toch gewoon ongi} en tja toen teste ik natuurlijk positief! dus ff volhouden