is het hier altijd zo spannend? bah heb al 3 dgn koppijn, is dat ook iets wat met de eisprong te maken kan hebben?
spannend he dat wachten! ik ben ook nog niet ongesteld en heb net zonder dat manlief het weet een testje gedaan. negatief natuurlijk, ik moet toch naar hem gaan luisteren haha. ik ga vanavond lekker uit eten en dacht als ik nou positief test heb ik gelijk wat te vieren maar niet dus.
ik ben hiero kyana ligt in bedje ennuh zou idd leuk zijn geweest! maar wat een shit man... grr dat wachten is zo slopend
hihi jah heerlijk soms he! alleen het weer werkt niet echt mee aan een vrolijke dag he? bah bah maja mag de pret niet drukken! ik was begonnen met boven op te ruimen {zijn tijdje geleden verhuisd en dat moet allemaal uitgezocht weggooid en naar de zolder gedaan worden} maar bah bah
Hoi Hoi dames ik was het laatste jaar hier niet zo veel actief maar ik val maar meteen met de deur in huis Ik ben marlies 29 jaar getrouwd met lieve man en heb een schat van een dochter Isa die nu ff haar middagslaapje aan het doen is. We zijn bezig voor een 2de en ik ben in augustus voor het eerst ongesteld geweest na 1 jaartje pil slikken, had die maand een positieve test van DA in handen en werd ongesteld.... verwarrend. Na ja nieuwe maand nieuwe kansen, deze maand uitgegaan van een cyclus van 27 dagen vorig jaar was dat na stoppen met de pil 26 dagen, dus gokje. Gisteren 2x positief getest met de clearbleu digitaal alleen ik geloof het nog niet met in mijn hoofd die test van vorige maand. (eerlijkheid voorop ik heb ook 4 wazig positieve kruidvat testen liggen van 10/9 jaja test verslaafd en heel onzeker) Iedereen hier heel veel succes en als iemand me kan overtuigen dan ik die CB digitaal echt moet geloven.... ik blaas je wat hcg toe als dank
ik denk toch echt dat het positief is hoor als je 2 digitale positieve testjes hebt een dikke proficiat maar je hcg hoef ik niet meer blaas ze maar naar de andere dames toe
kom maar kom maar kom maar......... ik ga ook maar eens strijken.. doe ik ooknog even wat nuttigs! even een vraagje aan iedereen; HOE hebben jullie besloten dat jullie voor een tweede gingen? wat heeft je deze keer over de streep getrokken? Bij kyana was het gewoon een gevoel en daarbij hadden we alles wat we wilde al waren we nog aan het klussen. Dit keer is het ook een gevoel maar heb eigenlijk niet echt besloten te beginnen maar meer omdat ik hem vergat en nu er eigenlijk heel blij om ben dat ik hem vergeten ben... ik wilde graag maar praktische zaken hielde me een beetje tegen, nu ben ik weer nuchter en denk; ach een baby is er niet vandaag.. als het goed is duurt het zowiezo 9 maanden! daarbij speelt dat mijn vriend al lange tijd wilde. ben benieuwd
@anniek: dat is idd een eisprong! ik voel hem wel altijd.. ik heb dan pijnlijke steken rechts of links onderin en krampen.. en idd verlies ik vaak dikke slijm.. over een tweede: ik heb zelf geen volle broer/zussen en ze zijn 6,9 en 12 jaar ouder en wou voor danisha zo graag een echt broertje/zusje waar niet al te veel tussen zit.. ik wou eerst nog wel even wachten maar mijn man begon er ineens over en toen was ik ook om haha
mamalieske gefeliciteerd met, zoveel testen dan moet het wel! kom maar op met de hcg! anniek de ene keer wou ik voor een tweede en wou mijn man nog niet en de andere keer was het andersom. nu hebben we het echtsamen besloten het is inderdaad het gevoe wat je hebt. ik wil ook niet zoveel leeftijdsverschil tussen de kids en de vorige x ben ik een jaar bezig geweest.
we wilde tamer niet als enigskind door het leven laten leven en ik wilde heel graag weer zwanger worden...
Hallo dames, @mamalieske: gefeliciteerd hoor, jij bent echt wel zwanger @Lilly en Mandy: zijn jullie nog van plan om iets te doen je weet wel OF zwanger zijn OF ongi worden (wat we niet hopen uiteraard!) Ben zo benieuwd, log elke keer in om te kijken of er al goed nieuws is @Lauraatje: Is het anders als je broers/zussen half zijn en er ook nog eens een redelijk groot leeftijdsverschil is? Hier zie ik het namelijk nu al een beetje... mijn zoontje heeft een halfbroer van alweer 6,5 jaar oud... het is het zoontje van mijn man en woont full-time bij ons (de moeder is 2 jaar geleden met haar dikke kont op aruba gaan wonen en laat haar kind hier "stikken" ) Maar Noah en hij zijn ZO verschillend, qua uiterlijk, karakter tja gewoon alles eigenlijk..... en het leeftijdverschil is ook echt groot dus ik zie ze nu en later niet echt met elkaar op trekken. Hoe heb jij dat ervaren als ik vragen mag? (wat ik altijd vervelend vind is dat mensen zien dat ze compleet niet op elkaar lijken en al snel denken dat ik 2 kinderen heb van allebei een verschillende vader Kan daar zooooooooooo moe van worden, snap dat het een redelijk uitzonderlijke situatie is dat de kind bij de vader woont maar ja het is nu eenmaal zo...) @Anniek: Bij mij dus ook de reden net zoals lauraatje, ik wil voor Noah ook een "echt" brusje (het zou namelijk zo maar kunnen dat de bio moeder het op haar heupen krijgt en haar kind weer wil je weet het niet!) en niet zoveel leeftijdsverschil... Mijn broer en zus zijn ook stukken ouder dan ik en hun trokken vroeger veel met elkaar op en ik viel daar een beetje buiten. Verder wil ik ECHT wel nog zo'n lief spruitje van mezelf Als ik een miljoen zou hebben zou ik misschien nog wel meer kinderen willen hebben, vind dat Noah mijn leven echt verrijkt heeft! Mijn ventje heeft vandaag koorts hmmm 37,9 had hij net, hij is wel gewoon hardstikke vrolijk Heb hem net maar een zetpilletje gegeven en ik laat hem een extra slaapje doen want hij was erg in zijn oogjes aan het wrijven. Hoop dat het dadelijk weer gezakt is!
@Anniek Je bent zwanger! Ik heb vorige keer ook met cb digitaal getest en het was echt waar Keano en Kyana dat klinkt wel leuk! We hebben besloten (ahum): dat we niet te veel leeftijdsverschil willen tussen onze kindjes dat het leuk is voor Keano om een brusje te hebben dat 2 kindjes op 1 kamer best kan dat we later geen spijt willen hebben dat we niet voor een tweede zijn gegaan en ik wil heel graag nog een keer een zwangerschap meemaken. ben ik wat vergeten meiden? jullie weten dat ik genoeg getwijfeld heb Als jullie nog tips hebben over het slapen... Keano slaapt wel als ik wegga bijv. in de Quinny of in de Maxi Cosi, maar hij wil niet in zijn bed slapen overdag en ook niet in de box als hij al een dutje doet dan alleen bij mij. BIJ HOGE UITZONDERING LIGT HIJ NU VOOR PAMPUS OP DE BANK zal wel niet lang meer duren maar goed... @Zomaar Beterschap voor je ventje. En een lekkere trien is dat die naar Aruba gaat en haar kind laat stikken!