hoor ook niet ennuh velobabe zou willen dat je gelijk had maar ben echt niet zwanger... hih dat was iemand anders
@Velobabe: Tja trien is nog een net woord Vertrokken hier en een nieuw gezin gesticht daar... 2 kinderen " genomen"! En die hier voor het gemak vergeten, in alle opzichten (financieel, zorg, noem maar op) Maar zij vind niet dat ik daar wat van mag zeggen ik ben wel goed genoeg om voor haar kind te mogen zorgen/betalen maar ze vind niet dat ze mij een uitleg schuldig is over WAAROM ze haar kind hier achterlaat en zich niet verplicht voelt op wat voor een manier dan ook voor het levensonderhoud van haar eigen kind.... Hij woonde al hier maar vroeger was hij in de weekenden daar (totdat mevrouw vertrok dus) Dat kun je als zelf moeder zijnde toch niet begrijpen?! HOE kun je nou je kind achterlaten en compleet niets meer doen/betekenen voor je eigen kind? Een nieuw gezin starten en " vrolijk" verder gaan.............. Ik denk daar dus best wel eens over na, maar kan me daar NIETS bij voorstellen IK KRUIP DOOR HET STOF VOOR MIJN KIND! Ik zou mijn leven geven voor hem als het er op aan zou komen... Hoe denken jullie daarover dames? Zouden jullie je kind gewoon weg kunnen geven en vervolgens nieuwe kinderen "nemen" : @Lilly: roep nou BABY
ik zou echt never nooit mijn kind weg gegeven of wat dan ook, ik steek mijn hand in het vuur voor mijn kind...wie aan mijn kind komt komt aan mij. nog steeds geen duivels, en wat zijn we eigenlijk wanhopig om zwanger te worden
Nou dames zoals belooft :ik blaas wat jullie richting op en ga het langzaam aan dan toch maar geloven, al durf ik de banner nog niet aan te passen. @Zomaar, ik begrijp er ook niets van hoor ik zou nooit mijn kind laten stikken die gaat voor mij en mijn partner qua zorg en aandacht. Haar welzijn staat voorop, en zo hoort het ook te zijn, al moet je jezelf niet vergeten af en toe De keuze voor een tweede kindje was hier van uit gevoel, ik wilde nog een keer zwanger zijn omdat de eerste zwangerschap door veel dingen "verpest" werd. Scheiding van mijn ouders, werkgever die moeilijk deed, heeeeel veel kwaaltjes enz enz ik kon pas gaan genieten toe Isa er was en toen werd ik wederom ziek direct na de geboorte. Het was dus een weg vol hobbels. Ik hoop dat dat deze keer beter gaat. Mijn man wil niet dat er veel leeftijdsverschil is zodat ze straks wat aan elkaar hebben, beide een andere reden maar wel goede redenen en samen hebben we dan ook besloten te stoppen met de pil toen Isa een jaar was geworden dat was 22 juli 2008, toen de strip op was gingen we er weer voor.
Wanhopig niet maar 't was hier afgelopen maand wel zoete inval in huis, de ene na de ander kwam melden hun eerste of tweede kindje te verwachten. En nu hobbelen wij daar straks ook nog achter aan
@lilly... dit is mijn eerste ronde ... haha en k hoop gelijk goed... nog steeds nix te zien bij mij... en bij jou?! Jaaa k ga morgen testje kopen [-o< hahahhaha xxx
reageer eerst ff op zomaar en kom later terug @zomaar: ik heb het niet als vervelend ervaren.. wat ik me nog kan herinneren is dat ik het wel altijd jammer vond dat ze nooit wouden spelen/knutselen/spelletje doen omdat ze het of te kinderachtig vonden of gewoon huiswerk moesten doen enz.. nu ik ouder ben vind ik het opzich wel leuk want ben jong tante geworden en ze woonden natuurlijk vrij snel op hun zelf en kon ik langs komen en logeren toen ik jonger was... wat ik wel vervelend vind/vond dat ze het vaak over hun opa en oma hebben en dat ze daarmee dingen gaan doen of over hun vader.. daar val ik dan steeds wel buiten.. hun 3 hebben elkaar en daarnaast mij.. en ik heb alleen mezelf en daarnaast hun... ik vind het gewoon jammer dat ik niet een echt broertje of zusje had waar ik echt bij hoorde en dat we het samen over onze vader konden hebben ipv alleen een gedeelde moeder..
hoi meiden ik zit in 2 strijd omdat nu me schoonma oppast en as er een 2e is dan moeten we denk kinderdagverblijf regelen daarom twijfel ik en ook doordat in me zwangerschap vorig jaar elke week in t ziekenhuis zxat. toen heeft de gyn gezegd as er 2e komt nemen we andere maatregelen dus heb de 30e een gesprek met die gyn wat ie daarmee bedoelde
Mamameliske: GEFELICITEERD! Ik wil graag een 2e kindje omdat: - toen ik moeder werd alles voor mij op zijn plek viel - ik dolgraag nog een keer zwanger wil zijn (en nog een keer, en nog een keer) - ik zelf enig kind ben en dus ben opgegroeid met volwassenen. Vooral toen mijn vader overleed voelde ik me eenzaam, niemand om het verdriet en herinneringen mee te delen (ouders al lang gescheiden en geen goede band met vriendin vader). - ik gewoon dol op kinderen ben, het liefste heb ik een huis vol kinderlachjes - ikzelf nooit een echt 'gezin' heb gehad waar ik bij hoorde en het heerlijk vind dat ik dat nu wel heb met mijn man, kindje en hondjes, nog een kindje zou het geluk compleet maken. Nou wat moet ik zeggen. Geen nog hier. Kon me niet beheersen en heb vanmiddag getest: NEGATIEF. Das jammer maar prima als mijn mesntruatie nou maar eens op gang kwam. Maar ik heb even mijn dagboek erop nageslagen en bij Ruben teste ik pas op dag 32 positief. Dus denk dat ik een langere cyclus heb dan 28 dagen. Als ik zondag nog niet ongi ben dan maar weer testen, maar verwacht toch dat ze er morgen wel zullen zijn. Ik hoop het in ieder geval, ben het helemaal zat.......... Zo dat moest er ff uit. Nu hou ik op want ik weet dat ik nog absoluut niet mag klagen hoor. @Gaby, nou het lijkt wel goed te gaan zo! Succes morgen! Hoop op een feessie bij jullie thuis @Wenneke, spannend. Waarom moest je steeds naar de gyn? En ik zou me door praktische zaken niet snel laten tegenhouden in mijn kinderwens hoor. Er is overal een oplossing voor en met een goed kdv is ook niks mis.
nee da klopt maar niels gaat nu alleen naar oma hahah verder nergens heen het was altyd iets in zwangerschap bloedverlies,veelvruchtwater,geen leven voelen,baarmoeder te hard groeide en zo n dinge
@lilly.. oow negatief... nee das nieeet leuk so test! :thumbdown: Ik hoop het beste bij jullie [-o< .... ja k ben benieuwd morgen ....
Ach, het is pas de 1e ronde dus heb er heus vrede mee als de komen (gelijk raak is ook leuk natuurlijk) alleen kwamen ze maar........
ja das het leukste gelijk raak bij mijn boeffie was het ook gelijk raak eerste ronde... hihihi ma k ben benieuwd... hou me op de hoogte ik ben nieuwschierig
Bij onze eerste was het ook gelijk raak, dus ergens heb je daardoor weer die hoop he, terwijl je al blij mag zijn dat je 1x die mazzel gehad hebt
hahahha ja dat is waar.... maja wie weet... you never know! er kan nog van alles gebeuren we blijven hopen!(A)