@lilly: wel irri die onzekerheid.. volgens mij maak je jezelf helemaal gek met allerlei tegenstrijdige gedachten of niet? @wenneke20: dus eerst even het gesprek afwachten? en over kdv: als je je vroeg genoeg inschrijft dan moet het kunnen toch.. ze leren zoveel ervan en vaak vinden ze het geweldig
Speciaal voor Lauraatje Lilly's rare gedachten kronkels deel 4, dag 31 van cyclus.. .......nou, test negatief dus hoop maar laten varen......ff zeuren en dan weer verder met het leven.......maar, zegt manlief, was het bij Ruben ook niet zo??.....mmmmmmm.........ik zoek het ff op in mijn dagboek...ja zekers.....allemaal negatieve testen tot dag 32 ....das morgen......is er dant och nog hoop??.......maar had ik dan niet op z'n minst een vaag lijntje moeten hebben....geloof er niks van......maar wil het wel graag geloven....ach man ik neem lekker een wijntje, ben toch niet zwanger .....maar mocht ik het wel zijn dan kan dat ene wijntje toch geen kwaad......mmmmmm voel nu toch wel mijn borsten.....had ik bij Ruben ook....mmmm....had ik dat voor mijn ongi ook : : .......zal er morgen dan eindelijk duidelijkheid zijn.???........ of POSITIEVE test???...ben er zoooo klaar mee......... WHAAAAAAAAAAAAAAAAAA BABY (das dan weer voor ZOMAAR) waar ben je????
Scheetje (lilly natuurlijk).. adem in adem uit, adem in adem uit, adem in adem uit Meid jij hebt ZOVEEL mensen in ons cluppie die voor jou aan het duimen zijn..... als er dan nog geen BABY komt weet ik het ook niet meer! (neemt niet weg dat ik HELEMAAL begrijp dat je langzaam gek aan het worden bent van de onzekerheid!) Ik hoop zo dt je snel duidelijkheid hebt! Mijn laptop deed het vandaag niet dus heb een paar keer op mijn mannetjes laptop gezeten maar die vind ik zo irri, maar Pffffffffff gelukkig hij heeft weer verbinding met het draadloze netwerk gevonden. (vrouwen, laptop, draadloze router, probleem pfff ) en dat voor iemand die bijna jaren een eigen winkel in mobile telefonie heeft gehad en draadloze routers verkocht hihi erg hé) maar goed verstand van telefoons heb ik zeker wel! Oh heb het soms zo zo moeilijk met het stoppen met roken maar doe het niet hoor... [-( Lilly ik drink nu ook een lekker wijntje (JAM JAM!) @lauraatje: heel erg bedankt voor je antwoord, ik begrijp precies wat je bedoelt, een half broer/zus heeft ook nog eens "ander" familie die geen familie van jou is, net zoals dat mijn kindje mij later mama noemt terwijl kijn stiefzoon mij de hele dag roept bij mijn voornaam.... Dat soort dingen zijn gewoon raar (zeker omdat zijn moeder niet meer in the picture is) Er is ook een soort "kloof" tussen mij en hem omdat hij (wel te begrijpen) geen vertrouwen meer heeft in vrouwen.. Maar moelijk is het wel.
goedemorgen hoop dat het raak is voor je hahaha hier een slechte dag zo n last van me handen ze weten niet wat het is kan zelfs niet schryven maar ja ik twijfel gewoon heel veel want we trouwen in mei jurk heb ik al ,we willen een keer na 4jaar 3weken naar spanje zonder ziek te zijn van zwangerschap of dat iemand anders ziek is hahah het was elke x iets op vakantie fijne dag
@Wenneke, ja als je de jurk al hebt is zwanger worden misschien niet heel handig... ......balen van je handen zeg! @Gaby, enenenenenenenenen? Mogen we jou feliciteren?
Ja oke, maar stel dat je nu zwanger was geraakt dan was je dus in mei uitgerekend........ik weet niet of jullie al dingen vast hebben staan behalve de jurk?
@lilly: jemig wat irri steeds die negatieve testen.. dan liever nu maar ongi dan over een tijdje.. nu zit je steeds te wachten grrr ... *duimt stiekem nog* @zomaar: wat erg voor hem dat ie nu al weinig vertrouwen in vrouwen heeft ... snap zo'n moeder niet hoor! @wenneke20: waarom vervroeg je de datum dan niet? dan ben je of nog niet zwanger en kun je onbezorgd op vakantie gaan of je bent nog niet zo ver dat de jurk nog wel past... wij hebben het toen ook 1,5 maand uitgesteld dus zolang je de kaarten nog niet hebt besteld kan dat nog..
omdat veel mensen het al weten ivm met weekendjes weg ivm hemelvaart dus jah dan wachte we gewoon 3maandjes ofzo hebben we ook t gesprek bt de gyn gehad en kan de pil weer ontwenne hahah
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ja hoor... de zyn gearriveerd Op na de 2e ronde @lilly: Hmmm bij jou nog steeds nix te bekennen? ik blijf duimen [-o<
@Gaby, he balen joh! Maar stiekem ben ik jaloers. Ik heb eerlijk gezegd geen hoop meer dat ik zwanger ben, dan had ik nu toch wel iets moeten zien....? En dan zegt mijn man weer van, stel dat ik een cyclus van 34 of 35 dagen heb dan kan de test nog best negatief zijn.......kwa klussen kan het allemaal daar ligt het niet aan......lastig dit We zullen het zien.............
@lilly... ja aan de ene kant snap ik het... die negatieve testen elke x... dan ga j het tog een beetje opgeven... dan heb ik ook liever dat die duiveltjes komen.... anders blijf je maar wachten, wachten en wachten! maar we wachten netjes af bij jou(A) hihihihi