Bij mijn zoontje heb ik tot 7 maand borstvoeding kunnen geven. Ik heb daar ontzettend van genoten, maar ik ben eigenlijk moeten stoppen omdat mijn zoontje het spruw had. Hierdoor begonnen mijn tepels ontzettend pijn te doen. En op die manier is mijn melkproductie verminderd. Nu wij in ronde één zitten voor ons tweede engeltje begint mijn melkproductie terug te werken. Heeft er nog iemand hier ervaring mee? Zou dit komen omdat ik denk aan een tweede of zou dit al tekenen kunnen zijn van een eventuele zwangerschap? Het zou wel kunnen kloppen. want gisteren was mijn innesteldag als mijn cyclus klopt. Ik merkte het op toen ik vandaag in bad zat. Hopelijk heeft er iemand hier ervaring mee!
Hallo meiden! Ja ik leef nog... tussen het overgeven door... Sorry, heb niet alles kunnen lezen. Maar ben van plan het meer bij te houden, veel te gezellig hier! zomaar, je kind verliezen is volgens mij het ergste wat een moeder kan overkomen dus ik heb totaal geen begrip voor iemand die z'n kind 'opgeeft'. wenneke20, wat zal jij een moeilijke en onzekere zwangerschap hebben gehad! Ik had de eerste keer een vrij relaxte zwangerschap. Nu ben ik veel onzekerder omdat ik weet wat er kan gebeuren. Vanaf volgende week beginnen de onderzoeken en begin toch al een beetje zenuwachtig te worden. Had met Dylan zo iets van het duurt wel een half jaar dus we stoppen op de huwelijksreis met voorbehoedsmiddelen.. leuk een zomerkindje! Ik was meteen zwanger en Dylan is 1 dag na m'n man jarig, hihi. Nu maakte het me niks uit, als ik maar zwanger raakte... en het is april (als het goed is).. En Lilly? Dat wachten is het ergste.. ik heb het 10 mnd gehad maar gelukkig niet zo'n lange cyclus als jij! Succes meid! Doe maar lekker gek, knap je vaak van op . Ik ga weer rennen naar de WC...
funny das leker balen dat kotse! {hoop ik nooit te hoeve bah bah daar wordt ik zo ontzettedn beroerd van!} lilly jij gek? neuh joh je bent een vliegtuig! ennuh ik weet wel wat om de tijd te verdrijven layla brr ook al spannend... noujah zal maar zeggen; achteraf was die spanning juist leuk! {heb je nu wat aan hihi} Heb het onzettend druk gehad en nu erg last van me bekken {oberigens allang niet gehad, misschien ook wel omdat ik de pil NIET meer slik... geen idee hor maja de pil wel was ook niks dus ach}
Ik kan prima de tijd verdrijven hoor Ik vlieg zo lekker naar boven, tv kijken in mijn heerlijke bed en hoepen dat morgen de er zullen zijn......... Voel nog niks..... Truste allen!
@lily, je maakt het wel spannend hoor! Zijn ze al gearriveerd? Ik heb een druk weekend dus vandaar dat ik er weinig ben....we hebben een tennistoernooi dus ik ben veel op de tennisbaan....ik moet er nu ook weer vandoor...maar wou ff kijken hoe het hier was....nou doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
@Patje, Tennis-ze (of zoiets) het is er volgens mij heerlijk weer voor Geen idee wat wij vandaag gaan doen........ Ben net op, nog geen Mijn laatste test gedaan, cb digitaal; NIET zwanger..... Nu test ik niet meer. Ik zal nou toch wel een keer ongesteld worden?
Wazig joh Lilly, ja, nu weet je helemaal niet meer waar je aan toe bent. Ik werd me gisteren toch ziek, 39,8 graden koorts, rillen, overgeven etc. Ben ik in een veel te warm bad gaan liggen, want ik werd maar niet warm, maar daardoor werd ik natuurlijk nog eens hartstikke misselijk. Vannacht ook weer koorts, paracetamol genomen en daarnet lichte verhoging, pijn in mijn onderrug en nog hoofdpijn. Blijf denk ik maar een dagje in mijn pyjama.
hey ik heb gister gemist hier en moest 5! pagina's bij lezen . hier nog geen ik wacht dus nog steeds af! @lilly wat vervelend een negatieve test! @gaby balen dat je ongesteld bent geworden! verder weet ik niet meer waar ik op reageren moet ik moest zoveel bij lezen.
@Mandy, jij in hetzelfde schuitje. Ik wil best naar de volgende ronde hoor, maar dan moet die wel een keer beginnen! En anders gewoon zo'n hele mooie positieve test @Jo79, beterschap, dat dat zo kan toeslaan zeg......hopelijk voel je je snel beter!
inderdaad er moet gewoon gelijk een posi test komen of een menstruatie en niet zo lang hoeven te wachten.
@Mandy en Lilly: Inderdaad dit is ECHT niet leuk voor jullie, die 2 weken na je eisprong dat je MOET wachten duurt al eeuwen, en nu? nu moeten jullie NOG langer wachten Hoop dat het veel een HELE goede reden is [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< @Jo: Pff beterschap! Klinkt pittig! @vvh: Ik geef al 6mnd geen bv meer maar heb nog steeds melk hoor, mijn borsten hebben NOOIT gelekt dus ook niet toen ik bv gaf maar als ik van boven naar beneden streek met mijn handen dan kwam er melk uit en dat heb ik nu nog steeds en nu dat ik met de pil gestopt ben ietsjes erger. @Funny: Denk dat wij bijna jaloers zouden zijn op jouw misselijkheid ale: Het is voor een goed doel hihihi. Maar vervelend is het wel! Is it a Plane? Is it a Bird? No it's Lilly Hier weinig bijzonders... alles zijn gangetje (mannetje is flink aan de klus en mij hoor je dus niet klagen ) Vanmiddag komen vrienden op de koffie en verder lekker rustig aan vandaag! Alvast fijne zondag als ik er vandaag niet meer ben.
@lilly: jemig nog steeds niet ongi? dit is ja ook niks zo'n lange cyclus.. hoop maar dat je gewoon nog te weinig hcg hebt! @jo79: beterschap! @mandy1: bij jou dus ook nog geen duidelijkheid! ik moet ook weleens veel bijlezen maar onthouden lukt me dan echt niet... @patje: veel plezier met het toernooi! Nou hier ook druk aan de klus hihi hoop echt dat het dit keer iets sneller raak is maar het mooiste nog tegelijk met me vriendin maar helaas heb je daar niets over te zeggen.. wij zijn zelf ook op dezelfde dag jarig dus we hopen op een wonder dat onze beebs dat ook voorelkaar krijgen hahahaha
hahah, ben erweer, we hebben idd erg mooi weer gehad dit weekend met het tennistoernooi. Het was gewoon warm, rokje aan en hemdje....heerlijk. We lagen er na 3 wedstrijden uit, maar goed, het waren allemaal net niet wedstrijden.....de laaste verl met 6-5 dus het ging allemaal gelijk op, maar ja als je op tijd tennist heb je dat. Het was gezellig en dat was het belangrijkst. Hier nog steeds geen leuke berichten.... Nog een paar dagen en dan kunnen we weer voor het eggie aan de klus.
Hier nog steeds niks. Lekker daggie gehad, t was idd warm. In de utin gezeten, kids lekker spelen 8) Nou die nog arriveren en mij dag is goed
boeh kom ook weer ff binnenwandelen heb niet veel te melden eigenlijk het wachten is hier in ieder geval begonnen! en als het lukt ga ik echt niet eerder testen dan de dag dat ik overtijd zou zijn! heb dus wel echt het vruchtbare slijmontdekt dus weet wel ongeveer wanneer me ei geweest is {2dgn geleden} lilly ik zou over 3dgn weer testen!