wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    @anniek, nou ik hoop dat de :evil: :evil: :evil: dan inmiddels wel gearriveerd zijn hoor....... :rolleyes:
    Maar anders ga ik woensdag of donderdag wel testen denk ik.

Heb nu iig niks meer in huis en dat hou ik voorlopig zo ;)

2. Niet meer actief

@anniek: ja jij kan nu aftellen.. maar dat is soms nog het ergste haha want de laaste week duurt altijd het langst..

@lilly: idd slim om gewoon geen testen in huis te hebben.. kost alleen maar handenvol geld en als je wel zwanger bent dan ben je dat volgende week ook nog wel haha

weltrusten allemaal!

3. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    lilly
    hoop het voor je maar hoop eigenlijk ook weer van niet en dat er mooi een baby zit! ennuh heel verleidelijk dat testen he! is ook zo moeilijkkk w8te!

laura
    jah idd aftellen maar moet zeggen; ik heb de insteek ook wel van; ach we zien wel! gelukkig maar hoor!

4. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    goedemorgen dames zit even lekker te ontbijten en ga zo werken. hier nog steeds niet ongesteld, dus de tampons gaan weer in de zak mee voor de zekerheid.

5. Niet meer actief

@mandy1: echt raar dat je nog steeds niet ongi bent.. zou het dan toch ontpillen zijn of heb je wel symptonen?

6. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Ik zei nog...niet te veel kletsen :rolleyes:

@Jo
    Beterschap!

@Lilly
    Je moet nu wel heel lang wachten, arme jij :(

@All
    Fijn aan de klus.

7. Niet meer actief

ik heb vandaag mijn eisprong!

mijn klusagenda was :p :

dag 8
    dag 10
    dag 12
    dag 14 eisprong dus vanavond ook nog even

hopelijk goed ons best gedaan hihi

8. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Dames luister even: als VELOBABE aangeeft dat wij niet teveel moeten kletsen als zij er niet is vind ik wel dat we even het respect op kunnen brengen om naar haar te luisteren :) ;) Dus zie je bij haar profiel offline staan, niet schrijven dus hihi ;)

@Mandy: Wacht weer verder :(

@Lilly: en? en? enne?

@Lauraatje: ik zou het b.v over 2 dagen ook nog even doen 8) je weet maar nooit of je een late eisprong hebt. (tenzij je ovutesten hebt gebruikt natuurlijk) Verder ziet het er goed uit hoor! :)

@Anniek succes met wachten, hoop dat je ook nog zo geduldig bent als er staat 2 days until testing (dan begint het bij de meeste toch wel te kriebelen :) )

Dames wat vinden jullie? Ik ben dus op dag 28 van mijn cyclus ongi geworden maar dat was om 23.45 zouden jullie dan uitgaan van 28 of 29 dagen?

9. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Niks, nakkes, nada, niente, njet....... :( :( :(

Sorry Velobabe :oops: :oops: :oops: :)

@Mandy, en we wachten en we wachten...............

@Lauraatje, een klusagenda :) :) :) Nou kan bijna niet missen he haha ;)

@Anniek, ook op de wachtbank, succes met niet testen :rolleyes:

@Zomaar, ik zou 29 aanhouden maar wel voor beiden klussen, als je snapt wat ik bedoel. Dus pas testen op dag 30.

10. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Hahahahahahahaha Ja dat bedoelde ik inderdaad... Maar vind het nu al grappig klinken, pas testen op dag 30! zal eerder zijn dag 26/28/30 hihi nee gewoon geen testen in huis halen 8) (zegt ze nu)

Pfffff nog steeds geen BABY en geen :evil: :evil: :evil: is niet meer leuk hé? Heb het met je te doen hoor!

11. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    goedemorgen meiden...

nog steeds geen duivels voor mij...een baby is het sowieso niet maar dat komt door het ontpillen maar dit vindi k ook niet leuk meer....

niet gek worden he meiden die ook niet de duivels hebben gezien

12. Niet meer actief

@zomaar: ik voel mijn eisprong altijd dus weet 100% zeker dat ik hem nu heb.. ook bijna altijd stipt op de 14de dag haha..doe ik best netjes he!

@lilly: haha ja nou wist niet hoe ik het anders moest omschrijven

13. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    hier nog steeds twijfel pfffffff sorry meiden

14. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    @lauraatje: Heel makkelijk en super handig!

15. Knuf

Knuf Actief lid

28 aug 2006
    304
    0
    0
    Wat een gedoe voor die meiden die geen duivels hebben maar ook geen positieve test.
    Tja, geen bloed geeft moed, maar ik kan me voorstellen dat je het zo ook wel een beetje gehad hebt.

16. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    zomaar
    maaruh het staat toch stoer als ik dat zo neerzet? :oops:
    maar ben idd zelf benieuwd of ik het ga volhouden! moet wel zeggen bij kyana had ik wat vroeg gestest en dus negatief.. baalde en vond dat de :evil: maar moesten komen! mijn vriend zei; nu test je pas volgende week zaterdag weer {dus 7 dgn wachten} en dat heb ik vrij makkelijk volgehouden... wist eigenlijk bij het wachten op de uitslag van de test de uitslag al!

lilly
    argh lekker ergerlijk hoor!
    maaruh donderdag pas testen hoor, ok? donderdag heb ik vrij dan ben ik de hele dag hier ok? hahahaha

laura
    hihi noujah zeg hihi maar wel ideaal het voelen van de eisprong
    denk dat ik hem hier ook gevoeld heb... had lekker buikpijn gatsie! maja stiekum wel heel handig

layla
    argh ook lekker irri.. gewoon lekker naar de volgende ronde gaan is fijner he?

nou hier een dagje cursus gehad.. bah bah
    heb kyana nog beloofd ff met haar naar het park te gaan {hebben babycavia's} dus dat ga ik zo maar ff doen

17. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @lauraatje ik voel eigenlijk zo goed als niet ik heb alleen last van mijn darmen en veel afscheiding.
    @layla ik probeer niet gek te worden maar dat is erg moeilijk!
    @wenneke als je zo twijfelt zou ik nog even wachten totdat je het zeker weet (dat duurt vast niet lang meer :) ).

18. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    het komt puur door t trouwen,verhalen van iemand die pas bevalle is en ze de baby zouden halen maar vlgende dag er nog in zat en placenta afgescheurd is dus kindje doood is zelfde gyn as waar ik was

en over de opvang ,enz.
    zelf zou wel kindje willen

19. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    denk er rustig over na en zet alles even op een rijtje hoe of wat allemaal.

20. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Zo, die Femke heeft haar laatste prikken voorlopig gehad en weer goed gekeurd, ze had wel een klein ruisje gehoord, maar dat kon geen kwaad.
    Femke is alweer 85 cm lang en weegt 11850 gr. Hihih ik woog nog niet zoveel toen ik 2 jaar was. ( ik zat en zit altijd onder de lijn)

Hier nog geen leuk nieuws zo te lezen......ik wil mooie foto´s zien van positesten!
    Wij mogen alweer aan de klus bijna, de thermometer gaat morgen weer op het nachtkastje om te kijken wanneer ik mijn ei heb dus het gaat helemaal goed komen deze ronde, en dat moet ook wel want ik ben gependeld voor sept!

Deel Deze Pagina