Nou Patje, veel succes @Anniek, zekers heul stoer, als je het volhoud is het helemaal mega stoer Is goed ik zal donerdag testen, voor jou ik het wel een dagje langer vol haha (tuuuuuuuuuuurlijk.... 8) ) @allemaal, vind het echt heel lief dat jullie zo meeleven, thanx! En eigenlijk gaat het nu wel, heb er alle vertrouwen in dat het wel goed komt. Deze week heb ik of die posi test of dat MOET gewoon, O ZO!
@Zomaar Thanks, maar ik sta ook offline als ik online ben geloof ik @Patje Hoop dat Femke niet ziek wordt van de prikjes. 85 cm lang en 11850 gr. Wat is Keano een muisje vergeleken bij haar zeg @Lilly Pfff. Wat kan ik nog zeggen : @All Zou het deze ronde raak zijn? Krijgen we weer een juni beebje? Over het testen, ik heb geen testen in huis en ga ze ook niet halen! Blijf wel gewoon tempen en dan zullen we wel zien
@velobabe, ja femke is echt mega groot! Maar ja dat was ze met de geboorte al. De tweede wordt meestal groter dus ik wil gewoon bij een tweede een maand te vroeg bevallen, hihihiihh. Keano is idd echt een kleintje vergeleken bij femke. Ik ga ook tempen en dan hoef ik geen testen te verspillen, want ik weet gewoon dat als mijn temp zakt ik ongi wordt dus dat is wel handig. Tempte jij eerder ook? ( voor keano)
@Patje Keano was 52 cm en woog 4060 en Femke dan? Weet het niet meer, volgens mij was ze toen al lang toch? Dat de tweede meestal groter wordt heb ik ook gehoord is dat echt waar? Dan wil ik ook te vroeg bevallen en niet net als bij Keano met 41 weken en 6 dagen. Voor mijn gevoel is Keano helemaal niet meer zo klein. Ik heb de vorige keer in de derde ronde voor het eerst getempt en toen was het gelijk raak ---> Keano Dus ik ben benieuwd.
Femke was 4410 gr en 57cm lang. Ik ben ook bevallen met 41 weken en 6 dagen. Een evt. tweede zullen ze bij mij misschien gaan inleiden. Ik krijg dan waarschijnlijk een groeiecho en als ze denken dat het weer een reusje wordt dan wordt ik ingeleid, maar daar denken we nog maar niet aan, eerst maar zwanger worden.
@Patje Dat is waar ook. Was jij nog wel 'heel' na de bevalling? Ik had toch wel een paar hechtingen nodig (drie kwartier met zijn tweetjes hechten...) Keano had zijn armpje naast zijn hoofd als suoer grover Hoe lang ben jij eigenlijk? Ik ben 1.62. Ik snap echt niet dat ze ons overtijd laten lopen en als het dan echt niet meer past als je 2 weken overtijd bent dan zeggen ze ja dat komt doordat de kleine gewoon lekker doorgroeit in de laatste 2 weken
zo fiets ook weer ff binnen Kyana wil neit slapen en ligt wat te gillen dus ik doe net of ik haar niet hoor! maar wel moeilijk kyana was bij de geboorte 3420gram en 49 cm eni k ben met 38.5 bevallen. lilly en mandy... spannend hoor! ik blijf duimen voor jullie! mandy ga jij ook donderdag testen?
als ik weer zwanger zou worden dan wil ik wel met 41 weken bevallen hoor. tamer is met 34w5d geboren, waarom weten we niet. ik had spontante ontsluiting, tot 4 cm geen ene wee en daarna begonnen we weeen wel en ik was binnen 2 uur bevallen...tamer was bij de geboorte 44 cm en woog 2490 gr... nog steeds geen duivels...
Ik ben bevallen met 41 weken en 6 dagen (de dag erna stond al een afspraak met de gyn). Ruben woog 3460 gram, lengte weten we niet we schatten wel lang zo'n 52 cm. Maar hier werd dat niet meer gedaan in het ziekenhuis. Ik vond de laatste weken wel zwaar, dus een volgende keer zou ik best met 39 weken willen bevallen hoor, maar ach, als het kindje het goed heeft Mijn buuf d'r eerste was ook een flinke bul en dus werd ze bij de 2e goed in de gaten gehouden. Als het kindje weer zo groot zou zijn zouden ze haar idd inleiden. Uiteindelijk was het kindje 'normale' grote, dus het zegt niet perse iets hoor meiden! Ik ga mijn bedje opzoeken, dromen van baby's.......
@patje: danisha woogt bij de geboorte 3338 gr maar was met 14 maanden al 85 cm en 12.750 kilo dus over groot gesproken haha.. ik moet er morgen weer heen! @wenneke20: denk er rustig over na meid! @lilly: sterkte met de onzekerheid.. hou je hoofd koel!
@lauraatje, dan zitten ze redelijk gelijk kwa lengte, hahah. @velobabe, ik was niet echt meer heel, bij mij was de gyn ook bijna een uur aan het hechten, ik had echt net niet een totaalruptuur. Ik had het geluk dat ik een ruggeprik had, anders was het een ritje ok geworden. Ik hoop dat onze volgende bevallingen wat beter gaan en dat de beebs er wat beter voor liggen, Femke was zwaar, een sterrenkijker en ik te smal, dus dat was net iets te veel voor mij Ach, de weg is vrij dus nu hopen dat we maar twee keer hoeven te persen en de kleintjes er zo uitpieeeepen. Nou ja, eerst maar eens even aan de klus. Heb jij er trouwens nog last van? Ik wel, voorasl als we dus aardig aan de klus zijn geweest, dan heb ik weer zo'n beurs gevoel net alsof ik de kleine er net uit heb gewerkt zeg maar.
@PAtje, dat is niet fijn zeg! Je hebt een hoop moeten doorstaan en wat naar dat je daar nu nog last van hebt
Hier nog steeds niks Weet niet meer wat ik er nou van moet denken Ik weet natuurlijk mijn cyclus neit dus misschien is 35 dagen wel heel normaal voor mij.......(maar heel stiekum, diep van binnen ga ik toch weer een beetje hopen dat het dan toch raak is...... )
Dag dames Ik kom me hier ook bij voegen. Mijn vriend en ik willen graag voor een tweede gaan. IK had 6september Rode duiveltjes moeten krijgen,maar dat is nog steeds niet. En ikheb ook al 3 testen gedan, alle drie negatief. mja ff afwachten dus nog. Groetjes!
Hoi Verena! WElkom! En nog een in hetzelfde schuitje.....ik zit inmiddels op dag 35 van de cyclus, zondag nog negatief gestest maar ook nog steeds geen Was je aan de pil hiervoor?
lilly.... nee ze blijven weg hoor! en donderdag pas netjes testen ok? zou natuurlijk wel heel stoer zijn he! Verena jou kenik natuurlijk dusuh.... sstttt dat ik hier ook zit enne ik zal ssstttt dat jij hier zit ok? ennh wel spannend joh! verder niet veel te kletsen hoor! zit gewoon op de w8 bank maar ik verheug me er steeds meer op! ineens wil ik weer namen zoeken en kaartjes en het huis moet opgeruimd en en en en.....
@ Aniek, inderdaad heel ergh sssssst. Ik was inderdaad aan de pil hiervoor. Maar ik had continu doorbraakbloedingen (lekker smakelijk) En dat ben ik helemaal beu. Dus na uren/dagen met me vriend te hebben gepraat zijn we er overuit dat we nu voor een tweede gaan. Alleen de wereld is hier nu omgedraait. bij Dayenne keek ik alleen naar het kindje, en mijn vriend naar de praktische dingen, en nu is dat omgedraait:S Groetjes!
@Anniek, ja ik wil ook al dingen kunnen regelen hoor. Zo heb ik een bon van de esprit, maar ik bewaar hem totdat ik zwanger ben, dan mag ik van mezelf iets moois kopen uit de nieuwe maternity collectie @Verena, ok maar dan kan het wel dat je cyclus nog niet helemaal op de rit is toch? Ja donderdag pas testen.......heul heul stoer 8) 8)