verena hihi oke dan hihi en hiero mijn vriend degene die al tijdje een tweede wilde. ennuh volgens mij woontj jou zus nu wel heel kort bij mij in de buurt
lilly hihi ja ken ikke... was kleren gaan kopen maar geen te strakke hihihihihihihihihihi ennuh go girl 8) op naar donderdag
hey meiden... hier ook nog steeds geen duivels...en ik wordt er een beetje gek van. ik heb een keer vergeten te beginnen met mijn pil dus ik heb die maand overgeslagen om te slikken en ik was mooi op tijd om ongesteld te worden, nu stop ik omdat we zwanger willen worden gebeurd er niets... ik wacht tot dat de ramadan over is en dan ga ik de HA bellen voor medicatie om ongie te worden want dit schiet ook niet op...
zomaar, het spugen is het ook allemaal waard! Ben met Dylan ook zo ziek geweest en je bent het daarna ook weer vergeten, niet helemaal hoor... Vanavond echo dus als ik een goed bewegend kindje zie kan de rest gestolen worden! Meiden, ik weet zo goed hoe jullie je voelen! Heb 10 mnd (na m'n miskraam) getempt, ovulatietesten gebruikt en klussen op de vruchtbare dagen! Was bij de gyno geweest en die zei dat ik over een jaar kon terugkomen! Heb alles aan de kant gegooid en we zijn lekker op vakantie gegaan (hebben het toen ook maar 2x gedaan.. .) en daarna was ik eindelijk zwanger! Kreeg net van m'n vriendin te horen dat ze nu ook zwanger is van de 2de! 1ste was heel snel en nu heeft het bijna 2 jaar geduurd! Dylan was 2980 gr. en 50 cm.... hij is nog steeds een ukkie hoor! Hij is ruim 2.5 en heeft nog maatje 92! Heeft ie niet van mijn kant van de familie maar van m'n man z'n kant! Ach, hij is actief, levendig en gezond en eet graag haring met me mee! meiden succes met wachten.... ! Ik weet hoe frustrerend het is !
@ aniek, ben jij verhuist dan? Bij ons zal het trouwens wel een behoorlijk tijdje gaan duren voor ik uberhaupt zwanger ben, ivm een te traag werkende schildklier, en antistoffen. Bij Dayenne heeft het ook 14maanden geduurt, met een aantal miskramen.
@Layla Dat is ook schrikken en dan ook nog zo snel. @Lilly Fijn dat je ons even gerust stelt. @Lauraatje Hoe was het op het cb? @Patje Ik heb geen ruggeprik gehad, ze vroegen wel of ik narcose wilde en dan op de ok hechten, ik wilde bij mijn ventje blijven dus hebben ze gehecht op de verloskamer. Ik had ook net geen totaalruptuur. Met klussen heb ik gelukkig niet zoveel last. Ik heb wel altijd aardbeien op de loer liggen, gelukkig houden ze zich de laatste maanden rustig. @Verena Welkom. Op een voorspoedige klusperiode!
hoi meiden hier nog steeds geen ongi! ik heb inmiddels een test gekocht maar wacht nog even voordat ik hem ga doen. ik ben met 39 weken en 4 dagen bevallen en noa was 3580 gram en 51 cm. nu is noa net 10 kilo echt een heel licht kindje voor bijna 18 maanden.
@Mandy Lekker lichtgewichtje En spannend hoor, je hoeveelste rondje is dit nu? Ben het lijstje even kwijt.
dit is mijn eerste ronde daarom durf ik het ook niet eens te denken dat het raak kan zijn. bij noa duurde het een jaar en bij haar teste ik eerst negatief en naar 2 weken pas positief.
OOOOOHHHHHWWWWW MAndy wat ontzettend spannend voor je......ik ga duimen dat het deze 2e keer gewoon gelijk raak is, zeker nadat je zolang geduld hebt moeten hebben voor nummer 1. Hier nog niks, maar wel een zeurende onderbuik.....dus wie weet dan toch eindelijk die ongi die eraan zit te komen.........
Zo, wat zijn er veel lang overtijd en in het ongewisse nu, ik hoop dat jullie allemaal snel positief testen! Ben weer beter, was het hele weekend ziek, gisteren nog wat hangerig, maar vandaag gaat het weer stukken beter. Alleen is mijn dochtertje Robin nu ziek, ze hoest zo dat ze er van overgeeft. Nou ja, ik heb haar net weer met wat neusspray en Bisolvon lekker in bedje gelegd. Wat nieuwe kleertjes net voor haar gekocht, want ik kwam tot de conclusie dat ik bijna alleen maar shirtjes met korte mouwen had en het is nu toch wel wat frisser geworden. Robin was trouwens bij de geboorte 3525 gram en 48 cm lang. Al klopte dat laatste volgens mij niet, want 4 weken later was ze opeens ruim 8 cm gegroeid, maar ze schatten ook maar wat. Bij de laatste controle met 11 maanden was ze bijna 9 kilo en 74,5 cm. Over een week of 3 moet ik weer.
Hihi... Daphne is ook net 10 kilo en ze is 20 maanden. En daarbij is ze ook nog eens lang. Een echt sprietje dus... Verder gaat alles hier okee. Beetje misselijk, maar nog te doen. Vrienden van me probeerden al zwanger te worden toen ik net zwanger was van Daphne. Dat is inmiddels 2,5 jaar geleden. Nu moeten we ze binnenkort vertellen dat we een tweede kindje krijgen, maar ik durf niet zo goed.
@knuf, oei dat is idd niet zo leuk om hun dat te vertellen. Het is voor beide partijen moeilijk...veel succes.
@knuf, kan me voorstellen dat je dat moeilijk vind hoor, maar jij kan er ook niks aan doen dat het hen niet lukt en jullie wel. DAt 'mogen' ze je niet kwalijk nemen. Je kan altijd aangeven dat je het begrijpt dat ze misschien geen gat in de lucht zal springen gelijk......... Ik wilde al een tijd voordat manlief het wilde een 2e kindje. Om mij heen waren er veel die al voor de 2e gingen, of zelfs alzwanger waren van de 2e terwijl hun 1e zelfs nog jonger was dan Ruben..... Dan vond ik het soms ook moeilijk om blij te reageren. Niet omdat ik het hen niet gunde maar dan ging er zo'n steek door me ging van zij wel.....
Hoi meiden. Hier weer ff een berichtje van mij Ik zie dat er heel erg veel mensen op de wachtbank zitten en overtijd zijn, ik hoop dat jullie allemaal snel een positieve test in handen hebben. Hier nog weinig veranderingen. Stijn was bij de geboorte 54 cm en 4045 gram, een lekker ventje dus, sinds zijn geboorte loopt hij precies om de middelijn met gewicht en lengte.
Dayenne was trouwens met de geboorte 50cm en 3365gram. Laatste keer bij het CB was ze 67,5 cm en bijna 8kilo.
mandy en lilly nog steeds niet? knuf dat lijkt mij oko ontzettend moeilijk! maar misschien vatten ze het wel gewoon goed op maar dat neemt niet weg dat het voor beiede partijen vervelend enzo is. lilly wbt dat reageren had ik dat ook wel.. alleen hier was ik die {verstandelijk} niet wilde maar mijn vriend juist wel. maar stiekem vond ik het wel moeilijk om te zien ook als iemand zwanger was... was ik zooo "jaloers"... het maakt het voor mij moeilijk omdat het lichamelijk veel van mij vergt... ben ontzettend benieuwd maar tegelijkertijd ook weer bang voor mijn bekken.... maar begrijp het niet verkeerd ik heb ontzettend genoten van mijn zwangerschap.... dat zal mij nooit niemand afnemen...