oke heb weer even bijgelezen: @verena: Leuk dat je mee kletst! @anniek: ja ik vind het ook heerlijk om er al mee bezig te zijn.. vooral namen kijken enzo.. @layla: vervelend zeg en succes met de ramadan.. wanneer begint dat? @funny: wat leuk dat je vriendin nu ook zwanger is! @mandy: balen die onzekerheid.. noa is zeker een kleintje! wel beter voor je rug haha @jo79: beterschap met je dochter! @knuf: kan me voorstellen dat je het moeilijk vind om dat te gaan vertellen maar ja net zoals de rest al zei.. jij kan er niks aan doen Vanmorgen bij het cb gweest. Ze is nu 88cm en 14.300 gram.. flinke meid! Ze moest blokjes opstapelen en deed ze prima en even spelen met een bal.. nou thuis doet ze niks anders! Verder lekker rustig dagje gehad.. even gewinkeld want zoals je ziet passen de rompers 86 niet meer dus heb nu maar rompers 98/104 en ondergoed setjes gehaald.. fijne avond allemaal!
Ze zullen het ons ook niet kwalijk nemen, maar ik kan me wel voorstellen dat het voor hun wel behoorlijk confronterend en verdrietig is. Jeetje Laura, rompers maat 98/104? Hihi... Daphne heeft nog de rompers maat 68/74 aan. Maar die zijn eigenlijk wel te klein inmiddels.
ja de rompers zitten dan nog iets te groot maar wij doen alles in de droger dus dat krimpt nog wel en de ondergoedsetjes zitten wel goed in die maat maar is van de zeeman en dat zal vast per winkel verschillen... maar ik koop deze maten omdat ze dus nog iets gaan krimpen en ik dan niets heb aan 92... ja tuurlijk doet het hun pijn en voor jullie net zo.. want zoiets zou je normaal in vreugde vertellen maar je wil bij zo iemand het liefst niks zeggen...
@Knuf Lijkt mij ook moeilijk. @Lilly Lastig als je zelf ook zo graag wilt, vind ik ook. Krijg zere duimen @Lauraatje Weer goedgekeurd dus @Trutje Hoe oud/jong is jouw eerste?
MANDY1 Heel veel succes met je test vandaag!!!!!!!! Hier nog niks, maar ik is 8) en de nega testen helemaal zat, dus ga pas morgen testen
@trutje: welkom! vertel eens wat meer over je eerste kindje als je wilt? @lilly: ik duim voor je! @Mandy1: succes en veel geluk!
@Mandy1: Enne? enne? enne? [-o< @Lilly: Morgen! Spannend, zal voor je duimen hoor! @trutje Hihi extra klein! Maar een groot welkom hoor! @Lauraatje: Een lekkere gezonde hollandse meid zo te lezen Pfff kan me niet voorstellen dat ik dadelijk ook van die "grote" maten moet kopen, ook nu als ik naar maatje 50 kijk waar Noah best lang in heeft gezeten denk ik van : NEE zo klein? Dat kan toch niet? Kan het me al helemaal niet meer voorstellen dat hij echt een piep klein beebje was.
Wij gaan ook voor een 2de kindje, onze eerste dame is inmiddels alweer 8 jaar (uit een vorige relatie). Heb al 3 miskramen achter de rug waarvan de laatste in februari begin dit jaar. We staan onder behandeling van het ziekenhuis in verband met mijn chromosoonziekte SCA3, hierbij hebben wij besloten straks tussen de 10 en 11 weken zwangerschap een vlokkentest te laten doen. Aangezien ik lichamelijk best snel achteruit ga en er een wens is nog voor 2 kids proberen we alles op alles te zetten en duimen dan maar dat we snel zwanger zijn en alles goed blijft gaan...
goede morgen mandy en en en en en en en ? lilly wat goed.. morgen pas testen! trutje welkom hoor mystic sun o joh klinkt wel heel heftig! welkom. spannend hoor
hey meiden.. @lauratje, de ramadan is al lang begonnen, er zijn al topics over de ramadan op het forum, we zijn al op de helft, op 30 september is het suikerfeest... nog steeds geen duivels en ik ben het nu wel zat...
Even een vraagje hier,l we zijn al een paar maandejs bezig (eerste kindje van ik meteen zweanger) hebben julie ook nie thet idee/gevoel o nu MOETEN we WEER klussen ? of ben ik de enige
@mystic sun: wat vervelend zeg! hoop echt dat het gauw raak mag zijn. @layla: oh ja hou me er niet zo mee bezig hihi maar had ooit een stiefvader die daar ook aan mee deed en vond het altijd erg knap! @makey: eigenlijk moet je helemaal niet naar de dagen kijken maar het gewoon doen wanneer jullie zin hebben. Er teveel mee bezig zijn is niet goed en vaak hoor je dat het sneller raak is als je er niet zo op gefocust bent..
Mandy waar zit je? (ik wil zo graag een test gaan kopen maar ik doe het niet, of wel? Nee niet. Of wel? Nee niet! Of wel?? Nee niet.........)
lilly wel doen... morgenvroeg met ochtendurine testen! spannenddddd bedenk me net dat ik morgen met kyana naar het cb moet... dadelijk eens ff kijken hoe laat dat ook weer is hihi anders zou ik het nog vergeten ook! het is trouwens de laatste keer dat ik met kyaa daar naar het cb ga,we zijn verhuisd
HALLO HIER BEN IK! ik heb niet getest was zo bang dat hij negatief zou zijn, ik doe het van het weekend denk ik dan ben ik 2 weken over tijd. (of zou ik het morgenochtend toch doen ) aan de nieuwe hier welkom! ik ben net met noa naar het cb geweest, ze is nu bijna 81 cm en 9,5 kilo. ze vonden haar wel wat licht maar dat is geen ramp zolang ze maar eet en drinkt is alles in orde.