wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ok ik ga morgenochtend testen!

2. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    ik ook, als het nodig is want heb al de hele avond menstruatie-achtige pijn :(

3. Niet meer actief

@mandy en lilly: beide heel veel succes en hoop dat er 2 dikke strepen komen!

slaap lekker allemaal!

4. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Ik ga ook duimen voor 2 super dikke positieve testen!

5. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    en en en ?
    Al meer bekend van de 2 testende dames hier ? :)
    Hier nog steeds wachtende onder het genot van een vreselijke keelontsteking, gisteren tabletten gehad van de dokter maar gaat iets beter nu, de pijn zakt wat af maar heb nog wel een dikke keel en een raar stemmetje :)
    verder hier nog geen zichtbare symptomen van zwangerschap, wel raar gevoel onderin mijn buik, veel slijmverlies en ontzettend moe, maar ja kan er ook van komen dat ik wat grieperig ben, we zien wel, ik ga volgende week vrijdag testen... ;)

6. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Nou, testende dames..................al nieuws aan het front?
    Ik heb niet de hele dag de tijd hoor. ;)

Ik heb zo'n gevoel dat ik ziek ga worden, kwam gister van de training weer en ineens was ik heel raar misselijk en voelde me vreemd. De hele nacht eigenlijk. Ben nu nog niet helemaal toppie, maar goed, ga maar aan het werk.
    Femke ligt nog lekker te slapen en ik moet over een half uur weg :D
    Zal die dame maar eens wakker schudden en een fles pap in bed geven, want tijd voor een bordje muesli heb ik niet meer.

Ik kom zsm weer even neuzen hier....

7. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Dag 37.
    Niet zwanger, geen :evil: :evil: :evil:

@Mandy, hoop dat jij meer geluk hebt vandaag.

8. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    gisteravond dacht ik dat ik wel een rode duivel kreeg. maar vanmorgen was er niets meer aan de hand...
    en om even lekker smakelijk te doen: het was niet de 'gewone'kleur...

verdernog niemand een positive test?

9. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Jammer Lily, maar geen bloed houdt moed...

10. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    lilly :cry: niet leuk! verdomdese duivels van lilly! waarom laten jullie krengen zolang op zich wachten! potjandikie!

mandy
    ?/

verena
    als je nu nog niet ongi bent dan wil dat niet zeggen dat je geen ei hebt! je wordt als ik het goed heb altijd 10dgn na eisprong ongesteld... maar doe me niks als ik het niet gpoed heb

11. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Ik voeg me hier ook bij, zal me even voorstellen :)

Ik ben alieke en heb een dochtertje van 9,5maand. We zijn nu in de 1e ronde bezig voor ons 2e wondertje.
    In mei ben ik gestopt met de pil en daarna heb ik alleen maar een cyclus van 18dagen gehad, waarschijnlijk ontpillen.
    Ik was de afgelopen maanden altijd begin vd maand ongi maar deze maand dus niet, testen zeggen niet zwanger. Ik ben maar uitgegaan van een cyclus van 28dagen, over 5dagen dus testen maar maandag heb ik nog een test gedaan en was negatief dan lijkt mij 5dagen daarna ook te vroeg? of het is natuurlijk ook niet raak.

heb sinds vanmorgen af en toe rare steekjes onderin me rug. Voel helemaal niks aankomen wat op ongesteldheids pijn lijkt :(

Zie dat er een paar gaan testen! spannend zeg.

12. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum

Nou dat stadium ben ik na 36 dagen en ik geloof wel 4 testen :oops: :oops: :oops: wel een beetje voorbij.

Wil nou gewoon de vredomde :evil: :evil: :evil: wel eens zien......
    (maar weet dat je het goed bedoeld hoor ;) :) )

Hoe dan ook, ik test niet meer. Ga nu gewoon wachten en proberen het een beetje los te laten (vind ik wel moeilijk, wil zoooo graag :oops: :( )

13. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Welkom Alieke en veel succes!

14. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    @Lilly: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: Niet leuk voor je dit [-( Kan me voorstellen dat je het goed zat bent zo! :x Hoop voor je dat er snel verandering komt in de situatie... Zal het dan toch iets van "ontpillen" zijn?

@Mandy: Waar ben je?

@Alieke: Welkom! Hoop dat jij ook snel je 2de wondertje mag verwachten.

@Patje: Niet ziek worden hoor... je moet nog aan de klus ;)

@Mystic sun: Dit: verder hier nog geen zichtbare symptomen van zwangerschap, wel raar gevoel onderin mijn buik, veel slijmverlies en ontzettend moe.......... Vind ik erg goed klinken hoor 8) Hoop het voor je!

Hier verder alles erg rustig.................................... niets bijzonders eigenlijk.... behalve dat het klussen nadat het erg goed begon een "beetje" afgezwakt is :oops: :( Ach we zien wel 8)

15. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Ik ga even strijken.... :pale: :sick: :thumbdown: :evil: :evil: :x Geloof dat ik dat niet "zo" leuk vind BAH!

16. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @ZOMAAR, ja denk ook dat mijn lichaam toch ff op gang moet komen!
    maar baal er wel een beetje van ja:(

Nou succes allemaal!
    Ik ga ff lekker naar buiten met de jongens!

17. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    goedemorgen meiden,

jammer voor de testende meiden die nog steeds niet zwager zijn en ook geen duivels hebben gezien,

nou een kleine troost ik heb ze ook nog niet gezien...ik wacht tot het suikerfeest en dan ga ik die opwekkers vragen bij de HA...

18. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    MANDYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!

19. Niet meer actief

goedmorgen/middag!

Het lijkt wel mooi weer maar vind het wel koud brrr.... wordt ook gek hier in huis want we hebben steeds van die zwarte spinnen achter de tv.. ik had al wel door dat ze daar wegkwamen maar zag vandaag al de 4de in korte tijd door de kamer lopen (brrrrr) en toen keek ik achter de tv meubel en ja hoor nog 2 :confused: :confused: ze zitten bij en onder plintjes.. maar ze zijn zo mega en durf ze niet te pakken.. heb poging gedaan met stofzuiger maar dat werkt niet.. mijn man moet de meubel er maar voor weghalen en ze wegzuigen en de boel wat dichter maken... :pale:

@mystic sun: beterschap!

@lilly: balen dat je weer een negatieve test had! dan moeten de duivels maar gauw komen
    want dit is ook niks want de kans dat je zwanger bent is wel klein inmiddels.. je kan er
    maar beter vanuit gaan wat je zelf ook al zei, dat je niet zwanger bent.. dan kan het alleen
    nog maar meevallen..

@verena: mischien even een testje doen?

@alieke: welkom! en ik zou idd uitgaan van 28 dagen en dan gewoon op die dag of daarna pas
    nog een keer testen.

@mandy: en en en en?

nou danisha ligt op bed dus ga ff ontbijten

20. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hier een verdrietige mandy :cry: ook ik heb negatief getest :x !
    lilly ik weet precies hoe je je nu voelt. echt balen ik wordt maar niet ongesteld en ik test negatief hoop dan dat ik toch snel ongesteld wordt want dit is echt irritant!

anniek welkom ik zou gewoon nog even wachten met testen.

Deel Deze Pagina