Tjee veel vrouwen die hier met flinke frustratie's zitten. Wat irritant zeg, niet ongesteld maar ook een negatieve test. Ik ben benieuwd wanneer er bij mij iets duidelijk gaat worden, straks heb ik een cyclus van langer dan 28 en test ik ook negatief weer. Ik ben 26aug. voor het laatst ongesteld geworden..
@MAndy, och meis, had zo goede hoop voor jou Ja irritant is het he.......dat je niet in een keer zwanger bent dat kun je verwachten maar dit is echt waardeloos zo........ Je wil best naar de volgende ronde, maar dan moet die wel een keer beginnen he...... Ik zit te overwegen om in de volgende ronde misschien ovu-testen te gebruiken. Ik hoop niet dat ik nu meteen desperate overkom maar ik heb anders echt geen idee wanneer mijn ei is, en zo kan ik ook gelijk zien OF ik uberhaupt een ei heb Wat vinden jullie? Zal ik het doen? Aan de ene kant wil ik er niet 'nog meer' mee bezig zijn maar zoals het nu gaat heb ik straks vanaf dag 10 tot 30 het idee dat mijn ei zou 'kunnen' springen en dat lijkt me ook niet bevorderlijk voor mijn gemoedstoestand. Alhoewel mijn man niet zal klagen denk ik Iemand hier ervaring met die dingen?
Lilly; Ik zou als ik jou was de ov.testen gewoon proberen. Ookal heb ik daar niet zo'n vertrouwen bij mij meer in (al 8 ov.testen met licht streepje). Enne wij "klussen" om de dag Tot dat ik ongesteld word of niet natuurlijk. het word wel saai maargoed, je doet het ook wel ergens voor. *Er zit een kleine meid boven te bonken op haar ledikant*
Ik heb net ff met mijn HA gebeld, en die adviseerde me om pas maandag op z'n vroegst weer een test te doen, en als ik dan nog steed sniets heb, weer te bellen want dan zal ik een afspraak moete maken bij hem. Ik zou een maand zo'n OVU testen gebruiken om te zien of je ei sprong hebt, en als je die hebt weet je ook gelijk op ongeveer welke dag je een ei sprong hebt.
lilly ik ga de volgende ronde gewoon elke dag sex hebben wat zou manlief blij met mij zijn dan. zonder gekeheid je kan best zo'n ovutest doen dan weet je tenminste wanneer je eisprong is.
Tjaaaa...........dat tempen heb in niet zo'n vertrouwen in......want eigenlijk zie je dan pas wanneer je eisprong is GEWEEST en niet dat ie eraan komt. Dus het is denk ik wel een goede methode om inzicht te krijgen in je cyclus en eventueel al vroeg te weten of het gelukt is....maar ik wil graag weten dat mijn ei eraan komt zodat ik dan kan klussen natuurlijk! @Lauraatje, wij hebben de afgelopen maand ook bijna om de dag geklust. Dus daar ligt het ook niet aan hoor maar ik kan me ook voorstellen dat het een keer wat minder is op klusgebied en dan kun je in ieder geval ronde je ei zin maken als het moet he Maar stel ik word over 2 dagen of zo eindelijk ongi dan heb ik echt geen idee wanneer ik vruchtbaar ben. Dus jullie vinden het ook geen slecht idee begrijp ik........ Nou eerst maar eens afwachten wanneer de langs komen!
Wat leuk om al die spanningen en kriebels voor een tweede kindje te lezen! Wij hebben besloten dat we er vanaf midden volgend jaar weer voor willen gaan. Mijn partner gaat zometeen eerst voor een half jaar naar het buitenland voor zijn werk. Dat zullen we eerst samen moeten overleven en daarna hopelijk gaan voor een tweede kindje! De kriebels zijn er igg al weer!
@Lilly en Mandy, balen zeg, ik had gehoopt voor jullie dat je positief zou testen, nu weet je helemaal niet waar je aan toe bent. @Lauraatje, lekker die zwarte spinnen, ik had er hier ook eentje, maar zodra ik de stofzuiger aanzette, rende hij gelijk naar een holletje achter de meterkast...wel met 1 poot die hij er uit liet steken ale: . Nu maar wachten tot je man ze vanavond weg kan halen. Ik heb al dagen wat lichte pijn in mijn onderbuik, maar dat heb ik nu al ruim een week, wazig hoor. Maar goed, ik ben pas halverwege de maand, dus wat het is, we merken het het wel. Wat een super lekker weer is het, net gewandeld, maar nu moet ik het huis weer schoonmaken en opruimen, weinig zin in.
@Mandy @Lilly Tempen onder het motto je weet maar nooit @Zomaar Leuk. Strijken Heb net bij Gamma een Jan des Bouvrie tuinset gekocht met lichte beschadiging (waar? zie je echt niet) voor 121 euries inclusief bezorging! Kost normaal 600 euries. Ikke happy! Een bank en 2 fauteuils met kussens en een tafel.
@velobabe: dat is een mooie meevaller! @jo79: ja heel fijn die huisdiertjes.. ik zie ze nu niet meer maar af en toe zie je ze.. en dan idd een pootje ofzo.. brrr en het is geen eisprong wat je kan voelen?
Je bedoeld gewoon nu beginnen met tempen en kijken of temp omhoog gaat? Alsof ik nu ongi ben zeg maar? mmmmmmmmm Wat een super meevallertje zeg, echt gaaf! @lauraatje, sorry, gebeurt me wel vaker geloof ik dit soort dingen. Dus ook al zet ik er een naam voor gewoon iedereen lezen oke
@velobabe: Had ook een reclame folder gekregen waarin alle spullen van jan des bouvrie met hele hoge kortingen de deur uit gaan, echt op=op zeg maar.... weet zo ff niet meer welke winkel. Leuk hé van die goedkope duurkoopjes (was dat niet de gamma : ) @jo79: als je ineens zwanger blijkt te zijn van een 7ling dan weet jij genoeg Waar zit de "pijn" precies? @Lauraatje: Wil je mij vanaf nu van te voren even waarschuwen dat ik je berichten niet lees als je het over die IEHHHHHHHHH vieze beestje hebt! ale: :sick: (kreeg overal kippenvel ben ZO bang van spinnen!) @Bo: Wat dacht jij... kom ff kijken of er eer gekkies zijn bij wie het kriebelt? Weet nog dat wij ongeveer tegelijkertijd begonnen aan onze eerste, jij iets later maar bij jou was het al de 3de ronde raak als ik me niet vergis hé? (ikke 7de) @Mandy: Jammer ook een nega test Maareuhmmmmm elke dag klussen HEEL VEEL SUCCES hahaha Denk dat mijn vent na 4 dagen gillend het huis uit rent en zich zwaar misbruikt zou voelen @Lilly: Tja ik zelf heb één keer ovu testen gebruikt.... precies goed geklust en NOPE geen baby. Mijn ervaring daarmee is dat je nog meer HOOP krijgt dat het "misschien" wel gelukt is en de teleurstelling deste groter is na de hand. (mijn gezonde verstand liet mij even in de steek) Maar het is makkelijk om inzicht te krijgen maar je bent er dan wel ECHT elke dag mee bezig en het kost een hoop geld. Denk dat alleen jij die belissing kan maken of dat bij jou past. Thank god, ik heb alles weg gestreken daar ben ik weer even vanaf. Wat een rotklus vind ik dat altijd! Is het misschien leuk om eens iets over onszelf te vertellen in ons clubje? Dus in de trend van, Wat voor een werk doe je / deed je... (of is iedereen erg verlegen? ) Ben zo moe... pfff hoop dat ik vanavond nog wat energie uit mijn tenen weet te trekken om te... pff
Niet mopperen jij zomaar! En gewoon klussen! J ehbt gelijk met wat je zegt over die ovu testen hoor, dat zijn ook exact de redenen waarom ik twijfel...... Alleen nu ik dus blijkbaar een lange of rare cyclus heb leek het me wel handig omdat ik straks echt geen idee heb, als ik ooit nog ongi word tenminste pffffffffffffff
En ik snap precies wat jij bedoelt.... Ik denk dat ik het in jouw situatie misschien ook wel zou doen, maar wou je "waarschuwen" voor de eventuele teleurstellingen achteraf (maar jij bent nu al wel wat gewend helaas) jajajajaja ga mijn best doen hihihi moet nog eten en daarna neem ik gewoon een lekker wijntje en dan maar kijken of ik mijn ogen op kan houden Wat wij vrouwen toch wel niet allemaal over moeten hebben om zwanger te raken Oh oh oh zielige wij hihi