nou mijn man heeft een poging gedaan om de spinnen te vangen.. ik zag ze zitten maar ze doken steeds weer weg achter de plinten.. toen was hij er zat van en heeft hij alles dicht gekit (hoe je dat ook schrijft) haha dus alles zit nu dicht en kan er niks meer in en uit!
iek.... maaruh hiero ikke niet bang van spinnen maar vriendjelief wel! hahaha das grappig hoor! ennuh wat wil je weten over mij? zeg het maar ik vertel veel maar me pinpas met code vertel ik niet!
@zomaar: Zal ik eens beginnen: over mijzelf: Ik ben laura, 21 jaar. Getrouwd met Erik 29 jaar. Samen dochtertje danisha van 1,5 jaar. Verder hebben we nog een hondje jackrussel, ze heet dana en is 2 jaar. Ik werk als helpende in een verzorgingshuis voor gemiddeld 16 uur in de week. En mijn man is elektromonteur. En dat was het eerst wel
OOOOOOOHHHHHHH ik heb de hele tijd zo'n heerlijke buikpijn en rugpijn denk toch echt dat de duveltjes eraan komen [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< Welkom Welkom!!!
hahahaha je bent waarschijnljik één van de enigen die de duiveltjes roept en toejuicht! ik ga op bed.. slaap lekker allemaal!
Hahaha Lilly KOEKOEK KOEKOEK!!! Maar duiveltjes wel haar kant op hoor, gun haar wel wat zekerheid Lauraarje: Wat goed dat jij de spits afbijt! Ikzelf ben manager geweest van mijn eigen winkel in de mobiele telefonie, wist al voordat ik zwanger was dat ik zou stoppen met werken als ik een lief beebje zou krijgen (ook als hij niet lief zou zijn hoor ) Later als mijn kind(eren) op school zitten wil ik uiteraard weer gaan werken. Ik denk er over om me tegen die tijd misschien om te laten scholen, kraamverzorgster lijkt me wel wat (hoewel ik ook best wat "lastige" kantjes van het beroep zie) maarja heb nog genoeg tijd om na te denken (wil in ieder geval niet meer de winkel in, ben mijn engelen geduld wel verloren ben ik bang..... en aangezien zeurende mensen altijd nar de manager vragen nee ben bang dat ik ze over de balie trek ) Mijn mannetje (34jr) heb ik leren kennen bij de zelfde keten.... hij heeft naast de managment ook nog een tijdje de uitrol van nieuwe winkels op zich genomen daarvoor kwam hij ook bij andere bedrijven waar hij een mooi aanbod kreeg 8) En dus aangenomen en hij is nu "trouble" schooter manager in de wit/bruin goed. Hij heeft een zoon van 6jr uit een eerdere relatie en die woont dus full-time hier (eerlijk is eerlijk het is niet altijd even makkelijk ivm zijn verleden...) verder is het huisje boompje (3 zelfs) beestje (ook 3) één jack russel/fox die best op die van jou lijkt Lauraatje dat had ik een paar maanden geleden al gezien in jouw album ook zo'n lekkere droge uitstraling... en 2 katten. Verder ben ik super trots op mijn kereltje die alweer 10 mnd is. Nou komop meiden... weten we iest meer over elkaar maar toch niet alles (zoals pincode anniek )
hoi en lilly al ongi? hier nog niks! ik ben trouwens gependeld door zuurtje en die zij nu september zwanger van een jongen, ik hoop zo dat dat klopt . oke over mijzelf: ik ben esther ik ben 24 jaar oud en heb een dochter van 1,5 een kleine donder! ik werk in het restaurant van het ziekenhuis hier (2,5 dag) en dat bevalt mij heel goed. mijn man is 29 en is magazijnmedewerker. wij hadden een hele leuke hond die wij helaas hebben herplaatst omdat dit niet samen ging met mijn dochter, ik mis haar nog elke dag. uhmm verder heb ik niet veel te melden over mijzelf o ja ik wordt 1 deze dagen tante mijn zus is nu 3 dagen over tijd!
@Jo79 Ik heb altijd steken linksonder en die blijven ook lang, maar toen ik geen ongi had, had ik dat niet dus. @Lilly Ja, gewoon tempen vanaf nu. Hoe meer info je hebt hoe beter toch! @Zomaar Ja, dat was de Gamma, maar dat gold niet voor de loungeset, duur woord zeg maar gewoon tuinmeubelen, en dat het van Jan des Bouvrie is. Het had van mij net zo goed Pietje Puk mogen zijn En zag ik nou net je vent voorbijrennen Trouwens lekker druk bij jou, leuk! Ik ben Velobabe (bijnaaam te danken aan het wielrennen) a.k.a Velomama. Ik ben dus 30 en mijn hubbie 33. Mijn kleine ventje is nu 14,5 maand. We zitten in de tweede ronde voor een brusje. We hebben afgelopen weekend de woonkamer heringericht en een tv, home cinema set en auto te koop (zie te koop op zwangerschapspagina). We hebben geen huisdieren. Wel een huis, een boom, 2 auto's (waarvan er dus 1 weg moet) en elkaar, in willekeurige volgorde
@velobabe: Je bedoelt of hij zich zwaar misbruikt voelt Pffffffff nee was het maar waar......... Laat ik het zo zeggen heb NU al de hoop voor deze ronde opgegeven (enne nee het lag er niet aan dat ikke moe was ) Leuk zo al die verhaaltjes (krijg je toch meer een beeld van de persoon aan de andere kant van de pc ) Heb net vruchtbaarslijm gespot maar komt je eisprong dan nog of heb je hem dan nu?
hello lady's pieuw beni k blij! geen pincode! lilly ik heb gezegd dat ze hier niet moeten wezen hoor! Mandy hoezo dan de naam mandy? hihi grappig hoor! en ik hoop voor je dat de pendel klopt Uhm tja ik ben dus anniek en ben 23 jaar lekker niet getrouwd met John hij is 27 jaar. Alweer ruim 8 jaar samen en een kleine meid van 18 maanden! We hebben ook nog een hond, een bullmastiff en hij heet Mr Biggens. We zijn nu tja in ronde 1 voor een brusje.... was niet helemaal de bedoeling maar eigenlijk toch ook wel... noujah lekker duidelijk! Verder zijn we sinds kort verhuisd en nog hard aan het opknappen. Ik werk in de verstandelijkgehandicapten zorg met mensen met een verstandelijke beperking en gedragsproblemen. John is uitzendkracht en werkt op de nuon en wat ie daar doet? tja hij maakt de beginselen van de stroom {met kolen en biozooi}. jah uh dat was het dan zo wel!
STUUR DIE DUIVELS OOK NAAR MIJ want ik weet niet wat mijn lichaam met me aan het doen is... fijne dag iedereen verder
Sorry Layla, maar als ik de tegenkom dan laat ik ze niet meer gaan hoor! Ga lekker je eigen duvels zoeken neeee. nog steeds niks hier................ Verder.......ik ben Jessica en 30 jaar, getrouwd met manlief Richard en die is 37. We wonen in een gezellig huis in Hoorn met Zoonlief Ruben 1,5 jaar oud, Labrador Luka 3 jaar oud en Labreckle Nikkie van 9 maanden. Ik was hiervoor verpleegkundige in opleiding in het ziekenhuis hier in Hoorn. Toen ik pfeiffer kreeg en een tijdje thuis kwam te zitten kreeg ik veel tijd om na te denken en besloten man en ik dat we het lang genoeg uitgesteld hadden. We wilden een kindje. En wat hadden we een mazzel, gelijk zwanger! Ik had geen idee hoe ik het met mijn studie zou combineren en naar gelang de zwnagerschap vorderde kwam ik tot de conclusie dat ik in ieder geval de eerste 6 maanden tot een jaar thuis wilde blijven. We hebben daar toen ook voor gespaard, zodat we een beetje financiele ruimte zouden hebben. Na een jaar wist ik dat ik nog steeds niet buitenshuis wild ewekren maar financieel begon het wel een beetje krap te worden dus nu werk ik 2 dagen in de week als gastouder. Op dinsdag en donderdag heb ik een baby in huis, hij is inmiddels 6 maanden maar kwam hier met 14 weken! Op donderdagochtend heb ik ernog een jochie bij die ook 1,5 jaar is. En per 1 oktober krijg ik er 2 bij voor de BSO van 6 en 8. En zoals jullie kunnen lezen, vind ik het moeilijk om kort van stof te zijn........ik kan zo uuuuuuren doorkletsen........vooral als ik een borrel op heb.........wat nu overigens niet zo is hoor ........dat zou wel een beetje gek zijn natuurlijk.... ........hoe dan ook, om maar even persoonlijk te worden, moeder worden is het mooiste wat me kon overkomen. Zonder al te veel in detail te treden kan ik wel zeggen dat ik als kind niet in een stabiele omgeving ben opgegroeid, en ik heb dat dan ook nooit gekend. Tot ik mijn grote liefde leerde kennen nu alweer 13 jaar geleden en nu we een kindje en 2 honden (die ook mijn kindjes zijn) hebben geniet ik er dubbel en dwars van dat ik bij hun mag horen Mijn gezinnetje is mijn alles!
layla ik deed net de deur open........ stonden ze er weer! ik heb ze toch een lel verkocht! gezegd; opsodemieteren! hie rmoeten jullie niet zijn! heb ze dus naar jou gestuurd psssttt nog 4 dagen en dan kan ik testen! en ik zal het maar verklappen! ik vind het wel spannend worden! en nu nog het gekste! ik wil graag tesetn samen met mijn vriend! dus waarschijnlijk volgend weekend! hahaha ga ik dat volhouden? mijn buik rommelt erg en heb last van mijn bekken, niet dat dat wat te betekenen heeft... maar merk hiermee een hormoon schommeling. Maarrr ik moet komende 6 dgn werken en dat is best pittig en zie ik tegenop maja wordt ik wel afgeleid en das wel fijn! maw aan elk nadeel zit ook een voordeel
stuur die evil duiveltjes ook maar deze kant op hoor! Gisterenavond het zelfde verhaal als eergisterenavond! Noud an zal ik me ook maar even voorstellen, Veronique, 20 jaar (bijna 21), ik heb een eigen binnenvaart bedrijf samen met mijn vriend, hij is 26, volgend jaar willen we gaan trouwen, mits ik eerder zwanger ben, dan vervroegen we de bruiloft weer. Ik heb een bruine labrador Kingston van 2,5 jaar, 2 katten Maincoons, ook 2,5 jaar. En een dochtertje van 8,5maand. wij gaan 'beginnen'aan de eerste ronde voor een brusje voor Dayenne. Maar waarschijnlijk zal het wel een tijdje duren, ivm een te traagwerkende schildklier die ook nog eens antistoffen maakt tegen alles wat neit in mijn lijf thuis hoort. Groetjes!
5 Tips om GEEN forumverslaafde te worden: 1. zorg ervoor dat je geen kind hebt dat zichzelf kan vermaken 2. doe je huishoudelijke klussen langzaam, zodat je er lang mee bezig bent 3. de allerelangrijkste; KOOP GEEN LAPTOP! 4. zet die laptop NIET op de eettafel waar je ongeveer 100x per dag langsloopt zodat je steeds even kunt kijken........ 5. last but not least: sluit je NIET aan bij het leukste en gezelligste forum groepje van zw pagina
@Anniek, ik ook erg rommelende buik en last van bekken. Gisteren zelfs weer mijn schaambot, dat had ik alleen aan het einde van mijn zwangerschap.......vandaag is het weer over. Maar wist zeker dat gingen komen maar helaas....... Succes met wachten tot volgend weekend. ik zou het niet kunnen maar aan de andere kant....de kans ik groot dat als je nIET zwanger bent dat je dan al ongi bent. Scheelt je dan wel een test (of in mijn geval scheelt dat wel 5 testen denk ik )