Dames dames......ik hoop toch echt op een beetje duidelijkheid voor jullie, en snel ook! Zal ik me dan ook nog maar even voorstellen. Ik ben Patricia, 30 jaar, getrouwd op 16-6-06 en trotse eigenaar van een mooi meisje die Femke heet en 15 maand oud is + een rotherder ( kruising) die Taz heet. (zie album) Ik doe aan handbal en tennis dus ben vrij sportief. Ik ben nu al 11 jaar ambulant kapster en dat bevalt me prima. Zo, en dat was het wel zo'n beetje. Wij zijn alweer in de klustijd aangekomen.....de tijd gaat toch wel weer snel....waarom gaat de tijd zo langzaam als je in de wachtweken zit : :
wat leuk al die verhaaltjes lezen! @anniek: nou als ik de pendels mocht geloven die ik heb laten doen voor ik danisha kreeg dan was ik bijna elke maand zwanger haha.. 1x zelfs een tweeling..
Dacht ik van de spinnen af te wezen, kom ik beneden en wat zie ik daar op de muur? ja hoorwaarschijnlijk één van die spinnen. . de kriebels kwamen weer omhoog en vroeg me af hoe ik die daar weg ging krijgen. Snel rennend er onder door om de stofzuiger te pakken, weet niet hoe snelik er net zo hard weer onder door ren (je weet nooit of ie valt) Toen de boel klaar gezet, de stofzuiger, een dikke telefoongids voor het geval hij op de grond valt, normaal pakt onze hond ze dan wel maar die vind de stofzuiger eng dus die held op sokken zat onder de tafel .. toen ik al mijn moed had verzameld heb ik snel de slang er tegen aan gehouden.. maar nee hoor hij bleef best goed zitten.. nog een paar keer en toen viel die! ik riep onze hond en godzijdank kwam zij mij te redding en at die spin op [-o< *zucht* wat ben ik blij met onze hond
nee misschien niet maar wel als ik jouw verhaaltjes erover lees. Ik ga zo ook spinnenzuigen, zitten op het plafond in de keuken. De tuin zit helemaal vol pfffffff
Hahahah, ik heb het zelf ook een keertje meegemaakt met akelig grote spinnen in mijn slaapkamer. Ik stond helemaal klaar met een stofzuiger, telefoonboek, kranten, vliegenmepper, schoenen....etc etc. maar ik durfde hem niet te pakken omdat ik bang was dat ie ervandoor ging en ik dan niet wist waar ie zat. Ik heb toen mijn paps en mams gebeld die op visite waren en ik mocht wel ff in hun bed liggen. Toen mijn ouders weer thuis waren bleken er 3 van die griezels te zitten, Nou je raad al wel dat ik de eerste week niet echt lekker sliep..... Ik ben blij voor je dat die spin hebt gevangen! ( nou ja, de hond dan.) Die van mij is trouwens ook al zo'n held op sokken....stofzuiger....bbbrrr ze maakt dat ze weg komt. (Ze heeft al een keer gescheurde kruisbanden eraan over gehouden...domme doos )
Zomaar houd wijzelijk haar mond dicht over de voorgaande weet ik veel hoeveel berichtjes ale: :-# :-$ :sick: =; [-( Maar toch bedankt weer voor de waarschuwing lauraatje LILLY JIJ HEET GEWOON LILLY!!! hahaha vond die naam echt al bij je passen... je gaat toch "plaatjes" in je hoofd maken van mensen DUS heet jij gewoon Lilly Ik snap precies wat je bedoelt met uren door kletsen over de koetjes en kalfjes van je leven... kan ik ook goed hoor En zeker als het over mijn lieve kleine mannie gaat (vraag me ook wel eens af of ik me niet beter op kan laten nemen ivm GROTE verslaving wat betreft mijn kindje) Net heerlijk de eendjes wezen voeren hondje mee kindje mee heerlijk weer... nou wat wil een mens nog meer? Ik vind het een heerlijke dag vandaag! Lekker nog na geknuffeld met mijn mannie op bed, omdat mijn partner zijn zoon vanochtend zelf naar school kon brengen. Was zo schattig, als ik me verstopte onder de dekens spiekte Noah door een klein gaatje gaat dan lachen en trekt dan met een mega vaart de dekens omhoog (echt zo een kiekeboe moment) OOOh dus was echt een heerlijke start van de dag vanmorgen! Lief gelachen en leuk gekust en geknuffeld Zo nu ga ik maar eens lekker wat drinken en dan zo onszelf klaar maken om naar school te gaan om em weer op te halen... Tot later (jaja ik ben het met Lilly eens we hebben een gezellie clubje!)
heerlijk genieten is het toch he een kleintje hier ook kyana die zo leuk kan zijn! papie is tikie tikie en mama is slief! en dan roert ze in een bakje en zegt; mmm lekker koffie! en in de douche zegt ze; mmm lekker biertje!
schrik me rot! krijg ik een sms van me ma! heb oorbelletjes voor kyana gekocht! hihi heb gesmst; gek! waarom? ben toch el nieuwsgierig nu! lieffff zal het haar dadelijk vertellen. ? waar kwam die dag vanaf? hebben jullie ook ooit dat jullie je schuldig voelen tov je ma? ik was namelijk een beetje boosjes omdat ik gisteren een berichtje had gestuurd maar nog steeds niks gehoord had {met dat het goed was op cb met gewicht en lengte} dus heb haar toen straks een sms gestuurd; is er nog leven aan die kant? hihi later ben ik naar haar toe gegaan op de fiets, was aan hetw erken! en hebben we gezellig gekletst... dus eigenlijk niks geks hoor maar dan denk ik; heb ik dan lelijk gedaan misschien?
@Zomaar, ja ik heet toch ook lilly. Hoe anders? Ik ga nu emt hondjes en mannetje naar het park! Hele mrogen gepoests, nu lekker genieten en buiten spelen haha
@anniek: je denkt dat ze het goed wil maken door die oorbelletjes ofzo? je wil vast gewoon haar kleinkind verwennen en als je gezellig op de koffie bent geweest dan is het prima toch! @lilly: mischien dacht ze dat het alleen een gebruikersnaam was..
@laraaatje, ja onze hond liep zo hard weg dat ze van het trapje af donderde. ( we hebben tussen de kamer en keuken een trapje van 4 treden) Was wel erg zielig, ze heeft nu al 2 keer gescheurde kruisbanden gehad en geen meniscus meer....ze is al 5 keer geopereedr aan haar knieen.
@Lauraatje, ik snap het wel hoor lauraatje! ER had nog een achter mijn tekst moeten staan... dus: IK heet toch ook lilly, hoe anders?
Lilly! schreef: Verder.......ik ben Jessica en 30 jaar, getrouwd met manlief Richard en die is 37. Dus lauraatje daar was ik het gewoon niet mee eens! Dus ik dacht niet dat het alleen haar gebruikersnaam was maar misschien haar echte (wat het vanaf nu ook is punt ) Enne Lilly hoe kun jij nou de hele dag gepoetst hebben als je de hele dag achter jouw laptop hebt gezeten hihi *proest* *proest* Ik heb ook een laptop maar die vn mij schuif ik onder de bank (dan moet ik net ff wat meer moeite doen om online te komen zo weet ik het nog een beetje in toom te houden (grapje hé LILLY maar dat weet je wel hé hahaha) Ik ben trouwens jaloers hoor... wat heerlijk dat jouw mannetje al zo lekker vroeg thuis is die van ij komt elke dag om 19.30 thuis en vertrekt elke ochtend om 08.00... één dag in de week is hij zelfs om 23.15 thuis.................................................. Dus zie mijn mannetje niet bijzonder veel, en leuke dingen doen als gezinnetje zit er ook niet zo heeeeel vaak in alleen de krappe weekenden waar je dan ALLES in met proppen. Maarja dat betekend dat je ook niet veel tijd heb om ruzie te maken hihi Hebben jullie dat ook? Als ik op tv of zoiets het woord ZOMAAR hoor denk ik altijd Hé dat ben ik Weet niemand iets over mijn vraag (die bladzijden terug staat van vanochtend die IEDEREEN hier heeft genegeerd :x ) maar euhm ik bedoel O geeft niet hoor.... maar euhm weet iemand als je vruchtbaar slijm hebt of je dan je eisprong (heel snel) nog krijgt of al hebt..........