@Zomaar Waarom heb je de hoop deze ronde al opgegeven? Als je slijm hebt heb je je ei of komt het eraan volgens mij. Ben geen deskundige maar ben wel de eerste die je antwoord geeft
sorry de snorry bestie... uhm zomaar! ikke dacht dat je ei er nu aankomt dus dat het vandaag of morgen springt! dusszzz sexuh! dan zijn jullie zeker jaloers als ik vertel dat mijn mannetje 1 week zelfs al om half 3 thuis is! maja die jaloersigheid zal ik kmeteen breken want de daaropvolkgende week heeft hij avonddienst! tot half 11 en 1x in de 5wkn een weekend waar ie alleen smiddags even thuis is! én ik werk gemiddeld 2 avonden per week en 2 weekende in de maand {en nog geen klap verdienen!}
@zomaar, vruchtbaar slijm betekent vruchtbaar! Had je vanmorgen nog getempt? Je temp stijgt altijd na je ei, dus als je weet hoe hoog ie vandaag was kun je er misschien nog achter komen wanneer je je ei hebt.
@Anniek, foei! foei! foei! :x Hoor ik daar gemopper aan de horizon? @Zomaar, hier een bericht van LILLY en niemand anders.....ik ben een mega snelle poetser he Ja is zeker heel fijn hoor een man die lekker op tijd thuis is MAar, ik zal daar ook bij vertellen dat ik 2 avonden in de week alleen ben omdat hij ook nog in 2 bands drumt en soms ook nog een avond ivm optredens....... Als hij dan eens een week heeft dat hij wel later thuis is dan is het ook gelijk naadje..dus ik begrijp wel een beetje hoe je je voelt Ohw als je vruchtbaar slijm hebt dan komt je ei ERAAN is dus nog niet geweest! Het betekent dat de baarmoeder zich gereedmaakt voor wat er komen gaat. DAt slijm helpt de zaadjes klimmen en maakt de baarmoeder toegankelijk. Normaal is het slijm namelijk te taai en niet door te komen voor de arme kleine zwakker zaadjes
@Patje, ik temp niet... denk dat mijn vent de zenuwen zou krijgen als hij me dat elke ochtend zou zien doen, praat ook niet over cyclussen en dat soort dingen met hem dat werkt bij hem niet bepaald motiverend Maar mijn (jam jam) vruchtbaar slijm spot ik elke cyclus is bij mij best duidelijk (gelukkig wel TIJDENS een toiletbezoek hoor je weet wel bij het afvegen ) @velobabe: Nope heb weer hoop na jullie berichtjes dus ik ga er nog ff voor.... (heb mannetje al op de hoogte gesteld via sms maar dan wel met een andere reden hahaha ) stttt.... @Anniek: ook niet zoveel tijd voor ruzie zie ik ja één keer in de zoveel weken @Lilly: Eigenlijk maar zwakke dingen hé, die mannen en hun zaadjes, ik bedoel laat toch niet elke keer mijn eitje zo wachten.... en dan vervolgens NEE hoor komt er geen één van die glibberige dingetjes aan, mijn eitje zo teleurgesteld dat hij/het/zij maar weer mijn lichaam verlaat omdat de pijn niet te verdragen is... Zo zien we maar weer wie hier het sterkste geslacht is Enne lekker hé zo'n dagje genieten, mijn dag kan vandaag ook niet stuk!
Moeten we niet een keer een nieuw lijstje maken, maar dan met de mensen erin die hier ook wel eens meepraten De helft van die lijst heb ik hier nog NOOIT gezien
@lilly: nog steeeds nix joh ... jeeetje zeg... hoe gaat het met derest van de dames...? hihihi k ben paar daagjes niet geweest.... Ik dacht even kijkeeee, hoe het hierso is
Nieuwe lijst...prima idee! Ik zat net te eten en ik kreeg steken in mijn zij. Ik zei tegen mannetje, hhmm vreemd, lijkt wel mijn eisprong al. ( wel vroeg) Had net gewandeld en heb echt steken in mijn zij....moest naar het toilet en wat zag ik! WOW mega vruchtbaarslijm, het leek wel rauwe eieren. Denk dat we het vanavond ook maar eens heel gezellig gaan maken. Ben benieuwd wat mijn temp nu gaat doen morgen en overmorgen. Zou wel een hele vroege eisprong zijn...nou ja, des te eerder ik kan testen als het goed is.
AAAAAAAAAAAHHHHHHH! Kreeg net mijn alleerste dikke pakkerd op mijn kin toen ik om een kusje vroeg! Hij zoende wel vaker maar nooit als ik het vroeg! tot nu dan! wat een mooie dag!
@zomaar, wat heerlijk he! Het wordt nog steeds leuker hoor! Alleen geniet nu nog van de kusjes want als ik Femke nu om een kusje vraag doet ze alsof en dan draait ze gauw haar hoofd weg, dus kusjes zijn hier nu zeldzaam.
Ik geef Ruben voor ik wegloop dan nog een laatste kus in zijn bedje en zeg hem hoeveel ik van hem hou....meestal slaapt hij dan al half, of ligt gewoon lekker te liggen. Vanmiddag en net ook weer kletste hij heel zachtjes en lief (en overstaanbaar) terug, en toen sloeg hij zijn kleine armpjes om mijn nek en trom me tegen zich aan en slaakte een diepe, diepe zucht........ Mijn dag kan ook niet meer stuk. moet alleen wel bekennen dat het een beetje pijn doet sommige verhaaltjes....niet mee stoppen hoor, zo bedoel ik het niet! Maar ik bevind me gewoon echt in een impasse Niet zwanger maar ook niet naar de volgende ronde.......ik wacht maar en er gebeurt maar niks..... Maar ik laat me niet kisten hoor, komt wel goed........Alleen heel af en toe denk i, VERDORRIE nog aan toe! Ik wil ook vruchtbaar slijm!
@Lilly, kan me goed voorstellen dat je nu wel eens wilt weten waar je aan toe bent! En als je kleine mannetje je dan zo lekker vastpakt dan weet je waar je het allemaal voor doet, maar ja je komt geen steek verder zo! Ik zal die duivels wel ff voor je roepen! Femke die gaat nu regelrecht op haar buik liggen met haar gezicht in het matras zodat ik haar geen kus kan geven, de troela, ik mag haar winnie wel een kus geven maar haar niet. Ach komt wel weer.
jeetje meiden ben ik even niet geweest wel te verstaan 1 dag moet ik 5 pagina's bij lezen, wat kunnen jullie ouwehoeren zeg! anniek mijn hond heette mandy vandaar mijn naam, ik wou eerst esther doen maar die was al op allerlei manieren in gebruik. hier nog geen ongi wel krampjes. en ben ook nog geeb tante.
@Patje, haha, wat een draak! Ik zit hier op de bank met mijn 2 hondenkinderen en een glas wijn. Manlief heeft maandag 2 weken geleden een aanrijding gehad Hij stond stil bij stoplicht ena chter hem stond nog een busje. Een auto is met behoorlijke snelheid achter in dat busje gereden en dan busje is dus weer op hem gebotst.......nou denk je, valt allemaal wel mee........totdat hij vorige week wel erge pijn in zijn nek en rug kreeg en er niet van sliep. Toch maar naar de dokter en fysio gegaan en wat denk je? WHIPLASH.... Hij was vanavond zo naar de klote toen hij thuis kwam en had zo'n pijn dat hij zonder te eten naar bed is gegaan, en daar ligt hij nog... Lekker begin van het weekend Maar goed, ik heb mijn vriendin op de msn, het forum, mijn honden, mijn wijn en POPSTARS (ja dat vind ik echt leuk ) Fijn weekend allemaal!
@patje: och wat heeft jou hondje al wat meegemaakt zeg! @lilly&Zomaar: aaaaah ik snap het nu.. .ik dacht dat lilly in het echt ook lilly heette hahahahhaha Ja nu ben ik ook in de war.. je bent gewoon lilly!!!! @zomaar: wat mooi he zulke kleine dingetjes kunnen je hele dag goed maken!
Ik kijk ook altijd popstars! Super! ook lekker onder het genot van een heerlijk rood wijntje! @Lilly: Snap idd wel wat je bedoelt, jij zit ECHT op een "rot" wachtbankje.... Hoop echt dat het snel voorbij is! Jaaaaaaa mijn mannetje echt zo schattig! Was helemaal in de wolken (lilly jouw ventje heeft jou ook goed verwend, leuk hoor!) @Patje: Hoop dat Noah die periode overslaat Fijne avond allemaal.
Ikke had lekkere crackertjes, sour cream jammie! Een vriendin van me zegt dat ik maandag naar de dokter moet gaan..... Wat denken jullie? Heeft dat wel zin?