jee meiden niet normaal hoor zoveel als jullie ouwenelen! Heb ook net lekker naar popstars gekeken. Man man ik vind dat toch heerlijk hoor die voorrondes! Lekker schaamteloos heel hard om mensen lachen. heb al een paar dagen niet geschreven omdat ik het erg druk had met weer even in het 'gewone' ritme komen, zo na de bruiloft en de vakantie. Ben zo niet bezig geweest met zwanger worden dat ik zelfs mijn vruchtbare periode heb gemist. kwam er gister pas achter dat hij net voor het weekend moet zijn geweest. We hebben toen wel geklust geloof ik dus wie weet!? in iedergeval heb ik hier dus zeker 20 pagina's gemist, dus ga zo ff lekker bij lezen. Maar heb ik nog belangrijk nieuws gemist? zijn er al nieuwe zwangeren? Knuf Debby
Ik ben een lezer van dit onderwerp en zelf ook druk aan de klus... Helaas voor ons zijn we door naar de 2e ronde! Vandaag t weer eens geworden... Maar pas eind aug gestopt met de pil voor een 2e
Pfffff zo het zit er op, ik heb me door 20 pagina's geworsteld! Wel leuk dat iedereen ff wat meer over zichzelf verteld heeft bij deze: Ik ben Debby, ben net 30 geworden (niet gevierd maar ook zeker geen moeite mee gehad ) Ook net getrouwd dus met mijn ventje (mag zijn naam niet noemen, vind hij niet leuk ) Heb dus een heerlijk zoontje van 20 maanden en werk twee dagen in de jeugdhulpverlening. We hebben twee katten en een super slecht opgevoede labrador genaamd Caesar. Oh en drie kippen en vier vissen. (en ontelbaar veel dikke spinnen om het hele huis! ) Verder welkom aan de nieuwe meiden! veel succes met zwanger worden en veel klusplezier @lilly; pfff als ik zo die 20blzgelezen heb dan vind ik het wel erg bewonderswaardig dat jij zo positief blijft hoor, wat word jouw geduld op de proef gesteld! @veertje; heb al lang niets van je gelezen, hoe ging het testen van je vriend (bijna man ) en hoe staat het met je voorbereidingen?
goedenmorge meiden allemaal veel succes ik ga jullie denk maar verlaten en deze hele site want by de maart mama s zitten ze altijd op mij te vitten heb t helemaal gehad met hun wens jullie veel plezier met klussen en een 2e groetjes
Wenneke weet natuurlijk niet wat je bedoelt over de maart mama´s maar ik zou zeggen laat je niet kisten en al jij hier op deze site wil schrijven en blijven moet je dat lekker doen en je niet weg laten jagen! Als het daar geen leuk clubje is dan schrijf je daar toch gewoon niet meer : Maar goed blijft jouw beslissing wat je gaat doen, anyway good luck!
Vanmorgen weer rauw eiwit gespot en niet zo'n klein beetje... Denk echt dat mijn ei er wel zit te komen, dit kan niet missen.
dan bep ik hier wel mee thanks voor de lieve woorde daar by hun zijn ze al heel lang bezig en heb t nu gehad alleen omdat ik erneer gezet had dat hier gister 2 donkere manne aan vechte waren een uur lang en me baas enzo niet te bereiken waren werk bij benzinepomp ja en nu hadde ze daar weer over te zeiken want dat noemen ze discriminerend terwijl er op dat moment niet by stil heb gestaan en heb last van me hormonen niet leuk
@djezelf: hihi hebben we teveel gekletst? zit je er weer een beetje in? en doe rustig aan! @lenos: jammer op naar de volgende ronde! @wenneke20: hmmm raar hoor.. het waren toch gwoon donkere mannen, wat is daar discriminerend aan? NOu schrijf hier lekker mee! @patje: aan de klus jij! Nou ik ga vanmiddag met me zus en de kids naar de kermis. Vinden ze vast leuk!
@PAtje, wat doe jij hier nog?? Aan de klus!! Geen tijd te verliezen, GO, GO, GO!!!! (Dag 39 en ik val in herhaling maar nog niks, nada, niente.....njet :x )
@lilly: duurt wel lang zo he pfff @wenneke: heb even gespiekt en zag dat ze erg lullig deden.. kan me voorstellen dat je je niet meer fijn voelt daar.. snap ook niet waar ze zich druk om maken.. ook al zou je het niet hebben op donkeren dat kan toch? ik vond het in elk geval niet discriminerend overkomen.. het is maar net wat je er van WILT maken.... kom op meid!
@Djezelf, welcome back! Ja, als je ff niet oplet loop je achter hoor Maar het wordt dus spannend voor jullie, en lekker toch dat je het niet eens in de gaten hebt gehad...wie weet is het juist daarom RAAK! Wat denken jullie? Zal ik maandagmorgen testen? dat is dan de 4e dag na laatste test, en als die negatief is de dokter bellen? Dan zit ik op dag 41. Zouden ze dan al iets voor me kunnen doen of zal ik nog langer wachten Ik heb eerlijk gezegd totaal geen hoop meer op een zwangerschap hoor maar tja....ongesteld ben ik ook niet.....
bedankt meiden dit is met hun al langer zo aan de gang lily anders ga je langs de huisarts ja ze hebben meeting
@Wenneke, ja ik kon het ook neit laten om ff te spieken en blijkbaar vinden die meiden daar zichzelf erg lollig Klets lekker hier mee en laat het voor wat het is! WELKOM!
kan heel slecht over dat sarcastische humor over andermans rug.... oooeeh heb ik zo'n hekel aan! Nou nog 9 dagen, ik kan ook gaan aftellen hihi..
Ja dan ga ik ook even spieken hoor wenneke, maar voordat ik dat doe in ieder geval welkom hier! @ lilly; ja zou testen en dan evenzogoed de huisarts bellen! wie weet kan hij je wat meer vertellen. baad het niet dan schaad het niet toch Vandaag hebben wij appelplukdag; dan komt mijn hele fam hier en plukken we mijn appelboom leeg (heb een hele grote met idioot veel appels). Daarna lekker met alle kids schillen en appeltaarten bakken. Vorig jaar was de opbrengst 7 taarten, een hele pan appelmoes en wat appel cakejes. Erg druk altijd maar ook erg gezellig!