nou heb ook ff gelezen; ik wil er maar niet teveel over zeggen, maar vind wel dat er snel "gezocht" word naar discriminatie! nou ik ga even aan de koffie met negerzoen (oh nee,) jodenkoek (oh nee) biscuitje (oh nee...uhm...oh ja dat kan wel)
@layla: dus nog geen duivels maar ook niet zwanger? net als bij lilly dus... @djezelf: hahaha nou geniet er van
Oe lekker, appels uit eigen boom! Gezellig zo'n dag! Ennuh, we hebben het gister al ff gezellig gemaakt dus wie weet vanavond nog een keer.....
@lilly vervelend he?! hier ook nog geen ongi, ik heb besloten om deze week af te wachten wordt ik niet ongesteld doen we zaterdag voor het laatst een test is die negatief dan ga ik die maandag erop naar de huisarts. @wenneke vervelend voor je , blijf hier maar lekker mee beppen! @lauraatje ik heb toch maar geen popcorn gegeten manlief kwam met een heerlijke reep chocolade aan hmm. @layla vervelend he dat wachten ik hoop voor je dat je ongi komt dan kun je tenminste normaal starten met het klussen .
@Mandy, ja nog een weekje wachten zou ook nog kunnen natuurlijk MAar ik wil waarschijnlijk even met Ruben naar de huisarts volgende week dus dan maak ik gelijk een duo afspraak Zo'n appelpluk-dag klinkt geweldig! En jullie hebben zalig weer ervoor zeg 8) Veel plezier!
Hoi meiden, ik heb even bijgelezen. Vreemddat er zo snel over discriminatie word gedacht... Jij kan het toch niet helpen dat die mannen donker zijn? Ik ben, geloof ik, toch nog een soort van tegengekomen. Het is niet zoals normaal, maar het lijkt erop Wij zijn nu in de ardennen, aan het varen. En aan het genieten van de omgeving Dayenne is gisteren uit haar wipper gekropen en kwam gezellig naast me zitten. Ze riep de hele tijd: mama, mama, mama, mama... Lief hoor.. Ik ga er ene naar bed brengen en weer opruimen :x Fijne dag nog dames!
@many1: haha das wel toevallig want ik had ook nog pure chocolade erbij ik wist nog van mijn vorige "zwangerschap" (was het toen nog niet) dat ik voor mijn NOD aldoor witte vloed had na mijn ei en dat bleef zo.. en heb het gevoel dat ik dat nu weer heb... weet niet of het blijft maar het kan iets heel goeds betekenen! maar we zien vanzelf..
haha grappig hoor ik had melkchocolade met nootjes. wie weet is het dit keer raak even afwachten nog!
@Zomaar Leuk he, kusjes. Keano maakt nu ook smakgeluidjes erbij @Wenneke Blijf lekker hier. @Lilly Ik dacht ook dat je echt Lilly heette @djezelf Appelplukdag, leuk. Helaas niet in de buurt. @Layla, Lilly en Mandy Hoop dat jullie niet lang meer hoeven te wachten
hey meiden, dat ik niet zwanger ben weet ik wel zeker want we gebruiken nog condooms, maar het komt door het ontpillen...maar het wachten is nog steeds irritant...
@verena: hahhaa ging over dat we gister beide popcorn en chocolade wouden eten... ik had puur en zij dus dit.. maar het klinkt mischien wat raar zo.. zou niet te best zijn als ze chocolade vind in haar onderbroek haha
haha zou inderdaad niet best zijn. goh ik zou haast denken dat ik zwanger ben moest net naar het eten spugen en voel me nu weer goed. heb dat bij mijn eerste zwangerschap ook gehad.
@mandy, nou wie weet! Ik blijf voor jullie duimen hoor! Heb vandaag een druk dagje gehad en tussendoor nog ff lekker met femke naar het dorp geweest een ijsje eten. Ze is dol op ijs, ze zegt het ook telkens.
de appelplukdag was een succes! heerlijk weer en veel gelach en lawaai van alle kids. 8 dozen vol appels (pfffff wat moet ik er mee?) 6 taarten en een pan vol appelmoes. een keuken vol afwas en de machine draait al op volle toeren. een vies huis, maar een super voldaan gevoel! nu ff lekker tv kijken en na genieten met een bakkie koffie en een heerlijk taartje natuurlijk!
Jeetje nu snap ik met wat er bedoelt word met als je er even niet bent.... Moest ook gewoon mega veel lezen Maar wel gezellie hoor! Ben vandaag met mijn broer/schoonzus en mijn kleine mannie naar een kermis geweest, was erg gezellie moet ik zeggen, en wat is het nog HEERLIJK weer 8) @Patje: (verder zeg ik niks :-$ hihi) @Lilly: Ik zou lekker voor die duo afspraak gaan... je bent er dan toch en wie weet kan hij je wel helpen. @Mandy: AAAAAAAAAH ik hoop het voor je at het een goed teken is. @Lauraatje: Grappig, daar had ik bij mijn vorige zwangerschap(pen) ook last van voor mij was het ook echt een zwangerschaps verschijnsel dat witte vloed. (Duimen!) @djezelf: Als je een taartje teveel hebt dan wil ik mijn adres best geven hoor, jam jam @Wenneke: Gezellig, en ik zie dat je de juist beslissing hebt genomen Jezus ik krijg denk ik ook een MEGA ei deze maand... ik heb ook zzzzzzoooo veel vruchtbaar slijm gisteren en vandaag, normaal is het ook wel duidelijk maar nu kan ik er niet omheen hihi Maarja mijn mannetje moet zo veel werken en is dus ook zo veel moe Pffff schiet ook niet echt op dus....