De volgende dag zegt ze: Het schiet helemaal niet op zo... ("redelijk" frustrerend, beetje teleurgesteld pfff)
@Zomaar, (wil ie niet????) @Layla, ja het wachten is zeker irritant! @MAndy, wie weet is het toch nog raak Dat is het meest vervelende he....je doet een test, die is negatief. Je bent teleurgesteld maar een dag later heb je je er bij neergelegd, het leven gaat door. Maar de dag erop ben je niet ongesteld, en die dag daarop ook niet en de dag erna nog niet.....en dan ga je toch weer stiekum hopen.......... @Djezelf, stuur maar op die appels, jammie! Sorry wie ik nog vergeten ben Wij gaan straks lekker naar een kermis in de buurt. Gisteren heb ik gewinkeld en ik heb de meest gave Puma gympen gescoord voor mijn kereltje, laatste maten dus van 45 voor 20 euro! Ik helemaal blij want normaal koop ik nooit dure gympies of zo... Fijne dag allemaal!
@lilly:.... Nee hij was moe en moet vandaag ook weer werken (ik ben niet "gezegend" met een man die constant en altijd sex wil ) wel regelmatig hoor... maar helaas niet wanneer het juist GOED uitkomt als je snapt wat ik bedoel En dat kan soms wel eens even heeeeel moeilijk zijn en dan moet ik toch wel ff een paar keer slikken hoor Had het natuurlijk kunnen weten van de vorige keer.... Zeg maar dag dag tegen mij mega ei
@zomaar: wat balen zeg dat hij dan niet wil... kan me voorstellen dat je het niet leuk vind... maar sperma kan een week overleven dus als je wel gewoon geklust hebt voor die tijd dan is er nog steeds kans... @mandy: spannend, kun je niet een bloedtest laten doen? @lilly: leuk zo goedkoop aan schoenen komen he! maar nog steeds niet ongi dus...
Daaaaaaaaaaaaaag Meiden.... Ga me aansluiten bij het clubje, HELP mijn man wil niet klussen Neeeeeeeeee hoor grapje kan jullie niet missen en zo erg is het ook nog niet THANK GOD hihi
@ zomaar; Ah arme jij en ei! @lilly; had je nu alweer getest? en/of een dubbele afspraak gemaakt met je HA? @mandy; ook hier word hard geduimd voor je hoor. @layla; ha ha nee dan is de kans niet errug groot dat je zwanger bent, maar vervelend blijfthet als je dan zo'n onregelmatige cyclus hebt! @ allemaal; kom maar halen hoor die appels! Ik ga er straks ook maar even zakken van maken, en dan zet ik ze hier aan de dijk wel te koop.
hey meiden ik ben tante geworden! mijn zus is vanmorgen bevallen van een zoon genaamd gennaro echt een mooi ventje! ik ben nog niet ongi, spannend en inderdaad de hoop blijft stiekum toch naar een negatieve test.
Gefeliciteerd mandy! Zomaar, das balen....mijn lief had dat ook een paar dagen en dan baal je stevig ja!
@Lilly:Als je het aan mij vraagt moeten mannen gewoon niet zo zeuren, het enige wat hun hoeven te doen is dat kwakje te leveren.... de rest doen wij al jeetje is dat kleine beetje soms ook al te veel gevraagd Ik wil voorraadjes in de vriezer hebben staan, en even voor de duidelijkheid zodra ik zwanger ben ga ik ook zeggen dat ik VEEEL te moe ben en na de bevalling moet ik al HELEMAAL maanden bijkomen @Mandy: Gefeliciteerd, en wat een ontzettend apparte naam, nog nooit gehoord! @Lauraatje: Zo kan ik hier iedereen wel in een ander clubje plaatsen hoor Maar wij zijn het enige echte gestoorde clubje hihi Enne zaad een week overleven, tja het KAN maar denk niet dat ik en mijn mega ei zoveel geluk hebben hihi. (lacht maar is eigenlijk zwaar teleurgesteld) @djezelf: Hé dat rijmt: Arme jij en je ei
@mandy; GEfeliciteerd! idd apparte naam, weet je al hoe ze er aan komen? heb ff gegoogled en zie net dat er een voetballer is die zo heet. (had er nog nooit van gehoord)
@zomaar: ja is ook zo... maar praat hier alleen echt actief mee.. eerst deed ik mee met de maart mama's maar dat gaat me allemaal veels te snel.. er zijn me te veel mensen die teveel kletsen.. dat kunnen mijn hersentjes niet aan haha oh ja trouwens.. ik heb een laptop gekregen van mijn lieverd!!
@mandy, gefeliciteerd met je neefje! Leuke en apparte naam. @djezelf, dat is een mooie oogst! Ben gek op appeltaart..... @lauraatje, wow, leuk cadaeau! NU zien we je hier natuurlijk nog vaker..... Ik ben alweer mega actief geweest vandaag en heb al 2 wedstrijden gehandbald. Nu heb ik wel erg zware benen. Mijn rauwe eiwit is eg, hihihi nu afwachten en voor de zekerheid vanavond nog maar ff aan het werk.
mandy ik zag staan gefeliciteerd dus ik meteen denkne; die is zwanger! maar nee maar ach dit is natuurlijk ook een super cadeau! laura bofkont! pssst ben nog steeds niet ongi {tof van mijn lichaam he?} maar krijg langzaam aan wel kriebels moet ik zeggen! zo nouo nu ff relaxen... kom net uit mijn werk
Ohw Anniek dan word het steeds spannender he! We duimen voor je hoor! @patje; nou succes dan maar straks (en vanavond, en vanacht en dan ook morgenochtend nog maar een keer toch haha)
@Zomaar, natuurlijk ben je teleurgesteld.....dan denk je van, WIL JIJ HET NIET OF ZO :x Zeker als je je zo mega enorm vruchtbaar voelt! @Lauraatje, ik ben ook alleen nog hier zo actief, de maart-mama's heb ik nog lang geprobeerd vol te houden maar als je daar iedere keer iedereen elke keer netjes wilt antwoorden ......ik was echt een half uur met een bericht bezig zowat daar...werd mij ook te gek @Anniek, wij gaan echt way back he! Wij kletsten al met elkaar dat we net zwanger waren....pffffffff........wat gaat de tijd toch snel. Zou het echt leuk vinden als we nu weer tegelijk zwanger en uitgerekend zijn. Maar ik hoop toch ook voor je dat het deze ronde raak is hoor! Dus eigenlijk wil ik hier ook een ledenstop 8) Dit clubke kan ik nog net volgen NEE HOOR IEDEREEN IS WELKOM!
lilly jah cool he... we zijn toen we heel pril zwanger worden.. elkaar "tegen gekomen" en nog steeds blijven opzoeken en plakken! wbt de maartmama's het is nu wel wat rustiger hoor! en ik reageer ook niet volledig! maar ga nu slapen... nu 2 dgn until testing! zelfs john vind het langzaam spannend aan het worden!
@lilly: ik schreef ook al mee sinds ik net zwanger was alleen niet echt actief.... @anniek: ja wordt echt spannend nu he! vandaag weer even naar de kermis geweest met manlief en danisha en ons neefje. Hij is een heel stil en onzeker jongentje van 5 (zo is ie geworden door gebeurtenissen) en omdat hij tweeling als broertjes heeft, en een alleenstaande moeder komt hij nog weleens wat aandacht tekort dus heb ik hem meegenomen.. Toen hij mee ging was ie best stil en zei dat ie nergens in wou. Maar met beetje pushen ging die wel en vond ie het geweldig. We gingen samen in de poliep en hij gierde het uit! Vond het echt super om hem zo te zien En danisha vond het natuurlijk ook weer helemaal super om in de draaimolen te gaan nou iedereen fijne avond!