wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    @Lauraatje leuk man! En leuk voor je neefje :) :)
    :)

Meiden, wat moet ik nou.......ik baal hier zo van......Maar als ik sommige verhalen lees van anderen die zelfs 50 dagen op de :evil: :evil: moesten wachten dan denk ik dat ze me vast uitlachen als ik de HA opbel.

Zo van, kom maar weer terug als je een half jaar niet ongi bent geweest of zo.......Maar ik heb er nu wel een beetje de pee in, ik wil verder :(

2. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @lilly, ik zou het gewoon ff voorleggen aan de HA hoor!
    Is wel even fijn om te horen wat de HA zegt.

3. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @lauraatje een laptop je weet wat dat betekend he?! nog vaker hier op het forum :) .
    @patje daar zit maar 1 ding op even lekker laten masseren door je mannetje!
    @anniek was dat maar zo nee nog niet zwanger maar ook nog niet ongi erg fijn :rolleyes: .
    @lilly een ledenstop ben ik het mee eens anders kan ik het ook niet meer bijhouden :) daarom was ik ook snel weg bij de maart mama's. als jij de ha wilt bellen gewoon doen hoor dan is er een beetje onzekerheid weg.
    @lauraatje wat leuk van je dat je je neefje meeneemt dat doet je goed om zo'n jochie te zien opfleuren he!

bedankt voor de felicitaties het is echt een mooi jochie! mijn zwager is half italiaans vandaar deze italiaanse naam.
    ik ben nog steeds niet ongesteld maar had gister wel last van hoofdpiijn en pijn in mijn buik. :(

4. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    goedenmorgen

zow eindelijk rust en me huishouden doen moet alleen vrydag en zaterdag werke straks komen ze ramen meten voor nieuwe plisse gordijnen is wat nieuws vet gaaf en duur hahaha

doe denk toch nog maar strip pil slikken
    verder ga ik nu was wegwerke en poetsen meschien tot straks en andewrs morgen

5. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Hey meiden...

Ik moet een hele grote zonde bekennen aan jullie, ik kon het vanmorgen niet laten, ik weet dat het nog veels te vroeg is om te gaan testen maar kon me niet langer bedwingen, heb immers hier 5 zwangerschapstesten liggen via babyboomshop dus genoeg...
    Mijn NOD is aankomende Vrijdag..

Ik zie een héééééééééééle lichte schaduwstreep naast de controlestreep !

Echt nog heel erg licht maar hij zit er wel degelijk, ik zie hem, mijn dochter zag hem en ook mijn vriend, ik ga nu woensdag weer testen als het goed is is hij dan duidelijker.
    Heb geprobeerd er een foto van te maken maar is nog niet duidelijk genoeg...
    De lichte streep is net zo dik als de andere streep (dus geen indrooglijntje) en was er na ongeveer 4 minuten toen het stripje opgedroogd was (je mag tot 10 minuten aflezen).
    Wel wil ik eerst de test véél positiever hebben dan dit voordat ik zeker ben dat het nu echt zo zou zijn dat ik zwanger ben, ben stiekem wel blij hoor...

Ik hou jullie op de hoogte...

6. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @Mysticsun, sjo das wel heel spannend zeg..........en ach we kennen het allemaal hoor, die drang om vroeg te testen :oops: :oops:

@wenneke, mooi hoor plisee gordijnen. Wij hebben er ook voor gekeken maar vonden het wel erg duur ja :) :) Maar wel erg mooi ;)

7. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Ik heb even de doktersassistente gesproken, leek me nog wat overdreven om ervoor naar de ha te gaan. En het hoesten van Ruben is sinds gisteren een stuk minder dus daar wil ook niet meer voor heen.

De assistente zei dat het normaal is na de mirena dat het even op gang moet komen. Wou dat ze me dat eerder hadden gezegd. Er is mij altijd verteld dat de Mirena de cyclus NIET beinvloed :(

Ik weet niet of ik hem dan niet had genomen, of eerder had laten verwijderen of zo.....maar dan had ik er wel wat makkelijker in gestaan.

However....we wachten rustig en vrolijk :evil: verder :evil: :evil: :rolleyes: :rolleyes: :evil: :evil:

SAmen met Mandy1 en Layla.........

8. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @lilly, fijn dat je nu wel wat meer duidelijkheid hebt! Nu dus ( geduldig) afwachten.

@mysticsun, wow, al een licht streepje, dan test je woensdag gewoon vet positief hoor! Ik ga je alvast een heel klein beetje feliciteren.

Ik temp nu elke dag en heb nu al 2 dagen onwijs veel vruchtbaar slijm gespot en steken in mijn zij gehad, maar mijn temp gaat nog niet omhoog....vreemd, dus we klussen nog maar ff door want misschien komt mijn ei dan toch gewoon morgen. Nou ja, we hebben iig wel in de goeie tijd geklust dus het is nu echt weer afwachten.
    Ik HAAT wachten, die eerste 2 weken vliegen altijd zo om, maar da laatste 2 weken schiet niet op.

9. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @PAtje, klinkt allemaal erg positief!

Enne, volgens mij is het al eens gevraagd maar toen heb ik niet echt goed opgelet :oops: Hoe werkt dat tempen dan?
    Misschien toch jouw tip maar eens opvolgen...... :rolleyes:

10. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik gebruikte de microginon 30, ik heb 1 keer een strip moeten voerslaan omdat ik ben vergeten te beginnen met de strip maar ik was 3 dage nte laat dus ik ging toen zonder, en mijn cyclus was gewoon 28 dagen en nu ben ik al bijna 2weken over tijd...ik wacht tot voglende woensdag watn dan is de ramadan voorbij en dan ga ik de HA bellen voor opwekkers...

11. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @lilly, elke ochtend, liefst rond dezelfde tijd tempen. ( rectaal is het beste)
    Is wel grappig om te kijken wat je temp doet, misschien krijg je je eisprong nog wel.....
    Als je het bij FF invult krijg je groenlicht te zien als je vruchtbare tijd eraan zit te komen....hahahah, en bij mij staat ie nu al 3 dagen op groen. Nu wil ik nog een kruis zien.

@mandy, balen zeg, misschien idd ook maar even contact opnemen met de HA.

12. Niet meer actief

@mandy: ga je afwachten, nog weer testen of naar huisarts?

@wenneke: je stopt nog even niet met de pil? ben je er nog niet zeker van? het beste is sowieso
    om eerst 9 maand uit te zwangeren he ;)

@mystic sun: wat spannend zeg! ik hoop dat ie positief blijft!

hier nog 7 dagen hahaha

wil ff zeuren hoor maar o wat zijn mijn buren irritant met parkeren!

Ze hebben net als wij een oprit en we wonen dus aan een weg. Dus we kunnen de auto voor ons huis kwijt, op onze oprit of op de 4 parkeerplekken voor ons huis... wij zetten 1 auto altijd voor ons huis en de ander op één van de parkeerplekken... maar onze buren zijn daar zo erg mee.. die eisen de 2 parkeerplekken voor hun huis op.. en zorgen er altijd voor dat ze bezet blijven... of ze zetten beide auto's er neer of ze zetten er één neer en dan precies over beide plekken heen... Mocht 1 van de 2 auto's weggaan dan wordt de ander weer verzet zodat ze bezet blijven...HOE IRRI!

Als wij wel op één van "zijn" plekken staan dan zet hij zijn auto heeeel dicht op die van ons zodat je er nauwlijks in kan. Je kan wel nagaan dat ik erg graag de auto op "zijn" plek neer zet zodra ik een kans heb :evil: ... als er geen parkeerplekken vrij zijn, dan zijn wij soms genoodzaakt onze auto deels voor zijn huis neer te zetten.. en dan durft ie ook nog te gaan zeuren daarover ook :confused:

Die 4 plekken voor ons huis zijn namelijk altijd bezet.. 2 door de buren dus.. helemaal rechts door een vrouw die notabene ver erachter woont maar hem standaard daar heeft staan en die andere is of door haar man bezet of door bezoekers voor de kerk of trimsalon...

*zucht* dat ben ik kwijt :D Gekke is wel dat ik verder de buren wel mag en wel vaak even een praatje maak met de buurvrouw. Alleen die man vind ik maar een apart mens :rolleyes:

13. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Hallo Dames,

@Lauraatje: Goed weekend gehad zo te lezen :)

@Lilly: Tja net alsof ze van ons kunnen verwachten dat wij het alleen kunnen doen.... Zal dadelijk in een volgend berichtje eens quoten wat ik vorige keer, net een paar dagen voor mijn zwangerschap hier geschreven had. Weet wel dat de "lol" er zo een beetje afgaat aangezien ik ook een ERG gesloten partner heb en we dus ook niet echt kletsen over dit soort dingen hij kan mijn gevoelens niet delen (enthousiasme/verdriet/kletspraatjes niets) Zo ben weer klaar met even zeuren :oops:
    Goed dat je dus toch hebt gebeld, hoewel ze het al hadden kunnen zeggen idd weet je nu toch iets meer. Hoop echt dat deze situatie snel voorbij is voor je, zodat je lekker verder kunt!

@Mystic sun: WAUW heeeeeeeeel erg spannend, duimen maar!

@Patje: Goed gebruik gemaakt van de juiste tekenen dus :) Hoopvol op naar het wachtbankje!

@anniek: Nog maar 1 dag! Spannend!

Dit schreef ik vorig keer anderhalve week voordat ik wist dat ik zwanger was:

Deze maand nog maar 3 keer geklust en moet volgend weekend al weer ongi worden (dus weet ook dat het deze maand niets word )

Soms komt het zelfs in me op om er een tijdje mee te stoppen, ff rust ofzo dan hoef ik me ook niet elke maand af te vragen of het nu wel een keer raak zou zijn. Daarbij hoef ik me dan ook niet meer zo kl*te te voelen als mijn mannetje te moe is om te klussen op de juiste dagen...
    (en dan wel achteraf zeggen dat hij niet snapt waarom het zo lang duurt )

Bah zit echt ff in zo'n periode dat ik er even genoeg van heb.
    Zoooooo ff mijn verhaal kwijt

En daarna dit berichtje(iemand stelde voor om het te vertellen wanneer ik vruchtbaar zou zijn:

tja dat heb ik al gedaan maar dan vind hij het een moetje!
    Hij heeft het erg erg erg druk met zijn werk.. dat begrijp ik ook wel maar dan moet hij zich niet afvragen waarom het zo lang duurt... mannen

Ik ben in ronde 3 zwanger geweest maar dat werd een MK dus hij dacht van nou dat doen we weer ff... en dat valt hem nu dus blijkbaar een beetje tegen.

Rustig aan doen daar ben ik al mee bezig weet niet wanneer ik vruchtbaar was deze maand etc etc heb me er niet meer in verdiept weet wel dat de 3 keer klussen niet eens in de buurt van mijn vruchtbare dagen zat.
    Dus dat word volgend weekend op naar ronde 8

Dus als ik dat zo terug lees gaat het dit keer waarschijnlijk weer heel erg hierop lijken... 0,0 communicatie want als ik dat probeer dan klapt hij helemaal dicht en gebeurt er helemaal niets meer... Pffff kindjes maken zou toch "leuk" moeten zijn? (*einde geklaag en gezeur*)

14. Niet meer actief

bewijsstuk 1:

ze hebben dat busje en die auto dus waar is dit voor nodig? oh ja weet het al.. voor hun dochter die bijna elke dag met de auto komen.. hebben ze altijd plek

15. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Mandy
    Gefeliciteerd met Geranno.

@Zomaar
    Ga nou niet weg.
    Je krijgt je man toch wel ''om'' ;)

@Lilly
    Waar heb jij die pumaatjes gescoord?
    Ik heb ze voor 29 euro gevonden bij Bristol.
    Van die knalgele :)

@Lauraatje
    Leuk cadeau!
    Lekkere parkeerders die buren van jou :rolleyes:

@Patje
    Succes :idea:
    Ik haat wachten ook.
    Waar kon je je temp ook alweer invullen bij FF.
    Welk tabje zeg maar? Mijn temp blijft trouwens tussen de 36.3 en 36.5.
    Schiet niet op...hij zou toch omhoog moeten?

@Mystic Sun
    Spannend zeg!

16. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    Hey meiden,

ik heb nog niet alles bijgelezen.

Ik dacht, heel blij te zijn met mijn ongi... Maar na nog geen halve tampon lichtbruine rommel, is het alweer over :evil: :evil: :evil:
    Ik word echt raadgek van mijn eigen lichaam, zondag toch maar weer een test gedaan die was negagtief. Vandaag naar de huisarts gebeld. En daar moet ik volgende week even langs.

Ben benieuwd wat die gaat zeggen. word er een beetje moe van :confused:

Maar ja, ik heb eigenlijk altijd lopen sukkelen met mijn ongi... Maar zoals dit heb ik het nog nooit gehad, als je dan de zwangerchap van Dayenne niet mee teld he :)

17. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Ga niet weg hoor :oops: baal alleen een beetje erg!
    :-# :-$ [-( Ga nu niks meer zeggen hoor hihi alleen nog maar leuke dingen ;)

18. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @velobabe, bij enter data kun je je temp invullen.
    raar dat ie rond die hoogt blijft schommelen, meestal stijgt ie na je ei.

@lauraatje, jee zeg, ik zou er wat van zeggen als mijn buren dat zouden doen.
    Bij ons wordt het ook steeds drukker, wij wonen aan een doorgaande weg en hebben zelf een oprit, maar ja iedereen heeft 2 auto's en dat ging altijd goed met de plaatsen voor het huis, maar nu heeft de zijstraat ook bedacht om de auto bij ons voor neer te zetten met het gevolg dat wij onze auto niet meer kwijt kunnen want die mensen zijn altijd rond 17.00 al thuis.

@verena, wat balen dat je ongi niet heeft doorgezet.

Wat zijn we toch allemaal klungels hier met de ongi's.

Mijn meissie is erg moe en ik moet haar naar mijn zus brengen omdat mijn mams op vakantie is dus ik ga er gauw vandoor....

19. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Patje
    Waar bij Data, want dan heb je een heel lijstje...
    Snap niks van mijn temp :(

20. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @LAuraatje, wat mega irritant! (kun je de gemeente niet bellen over zoiets?

@Layla, krijg je die dan zomaar als je daar om vraagt? Is dat niet meer voor vrouwen die al maanden geen menstruatie hebben gehad? Ik snap je gevoel wel hoor!

@Zomaar, ik begrijp dat jij er enorm van baalt hoor, dus klaag maar raak! Maar de vorige keer dacht je dus ook dat het niet raak kon zijn maar zie!
    Dus nog niet opgeven he ;)

Verder heb ik nu ff een blackout, want manlief begin tegen me te praten dus nu ben ik al het andere dat ik gelezen heb alweer kwijt.........

Deel Deze Pagina