wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    @Patje, bedankt voor de temp info. MAar eh, FF?

@Velobabe, ik heb ze bij een zaakje gekocht dat alleen sportschoenen/snaekers verkoopt. Weet niet eens hoe het heet want kom er nooit. Het is echt dat ik deze bij de deur zag staan met een kaartje van 20 euro eraan (normaal 45).

2. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    hoi hoi

zow alles s aan kant

ja me schoonouders sponsoren hahaha en wen doen alleen de slaapkamer van ons en niels

nou mannetje wil dat ik wel stop dus doen we dat maar we hebben afgesproken de eerst 3 4 maand veilig te doen ivm trouwen

3. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Spannend wenneke! Oh doe mij ook zulke schoonouders ;)

Ben moe vandaag en meot vanavond naar gastoudertraining, wat wel weer geen moet zal voorstellen :(

Vandaag wel bij een psz wezen kijken, Ruben paste er zo tussen. Hij liep er echt rond alsof ie daar al jaren kwam :) :)
    Mama weer trots 8)

Dus we gaan hem snel inschrijven!

4. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
  5. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    @ lauraatje: :) kan me je frustratie wel goed voorstellen als er zo geparkeerd word!

@ Mystic sun; tja een streep is een streep is een streep toch, rustig aan doen jij en vanuit hier ook al een voorzichtige felicitatie.

@ lilly; wel goed van je dat je even gebeld heb! maar ben je nu tevreden met het antwoord? als je op mirena googled dan verschillen de verhalen ontzettend. Maar dat het even duurt voordat de menstruatie weer op gang komt lijkt wel het meeste voor te komen. (gevolgd door vrouwen die na een lange 1e cyclus dan dus wel meteen zwanger werden :p )

@zomaar; geeft niets hoor als je even wil zeuren/ klagen! mag hier lekker. Kan me voorstellen dat het wel vervelend voor je is als je ventje zo gesloten is. "op tijd klussen" word dan wel erg lastig. Tja en misschien toch een paar dagen van te voren zeggen; over een paar dagen ben ik vruchtbaar (misschien met een grapje ofzo) en dat je erbij zegt; maar het moet niet hoor.
    Pffff goh wat een onzin tip van me.....succes in iedergeval!

groetjes debby

(was er niet een test die je 6 dagen van tevoren kon doen :( )

6. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @Djezelf, ja de matcare ultra ;)
    Ach wat heet tevreden? :rolleyes: Ik zal het ermee moeten doen want wat meot ik anders? Beetje overdreven om nu al medicijnen te slikken of naar een gyn te gaan of zo toch :) :) :)
    (wat lief dat je gegoogled hebt).
    Voor ruben had ik ook een mirena en toen was ik gelijk zwanger;)

Was net ff naar de stad. Ik zie alleen maar baby's, baby-kleding, baby-boeken, zwangerschapstoestanden en allerlei andere baby dingen.......

Ben zo bang dat het nu 6 maanden gaat duren voor mijn cyclus op de rit is en dan nog tig maanden voor ik zwanger ben :cry: :cry: :cry: Weet dat het nergens op slaat hoor. Voor hetzelfde geld ben ik morgen ongi en een maand later zwanger....maar ben niet in een happy bui vandaag geloof ik :( :(

7. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Mag ik ook in het depri vandaag clubje?

@djezelf er is er ook één van etos eigen merk die je 6 dagen voor nod kan doen.... ;) Enne ik denk dat als ik het er uberhaubt over zou hebben al is het met een grapje noem het maar op (had namelijk alles al geprobeert :( ) dat het meteen is als: wat zeur je nou het gebeurt vanzelf wel een keer (zwanger raken) word gezien...

@Lilly: Oh psz? Lijkt het je niet mega moeilijk om je mannetje uit handen te moeten geven.... pffff (noah is nog nooit in 10,5 maand niet bij mij geweest :oops: ) Ben bang dat ik dat op één of andere manier niet kan.... Durf/kan hem niet/heel moeilijk uit handen geven. psz is wel leuk voor die ukkies hé! Zie trouwens ook OVERAL zwanger vrouwen :(

8. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    FF is idd de link die is gegeven. Ideaal!

@velobabe, krijg je niet gelijk een kalender als je op de site bent ingelogd?
    Als je dan onder het kalendertje kijkt zie je links enter data staan, daar kun je dan je temp. enzo invullen.

Moet er nu weer snel vandoor!

9. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    @zomaar; ja ik vermoede al dat je niet heel veel aan mijn tip had. nou vind het wel balen voor je hoor!

@patje; die FF heb ik ooit ook eens me voor in geschreven, maar ik vond het toch wel te veel gedoe allemaal. (oke ik geef toe, ik begreep het ook niet precies :oops: )

Ben ff heel trots op mezelf; had gister een kleuterbedje gekregen van mijn tante, en ...... geheel tegen mijn normale doen in, heb ik hem vandaag meteen geschilderd! (ik ken mezelf anders laat ik hem weer maanden in de garage staan, daarna heb ik geen zin meer om hem te schilderen en komt hij saai op Jonathan's kamer te staan)
    Ook meteen maar een matras en dekbed met heel leuke hoes erbij gekocht.
    Helaas is hij voor vanavond nog niet droog (had al heel enthousiast zijn ledikant uit elkaar gehaald Hahaha) dus moet ik nog een dagje wachten voor ik hem in elkaar kan zetten.

( :oops: overigens heb ik 3 matcare testen besteld, die gewone want daar kun je 4 dagen voor je NOD al mee testen :oops: )

10. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @Zomaar, welkom in de club.........
    Nee dat vind ik niet moeilijk. Ik laat hem op zich wat makkelijker los maarrrr......voordat hij 1 was had ie nog nooit ergens anders geslapen. Is nu 1x gebeurd (vond het overigens helemaal niks). en 1x hebben opa en oma opgepast, 1x vrienden en af en toe een uurtje bij de buren geweest (3x ongeveer).
    Maar ik zie hoezeer hij eraan toe is (hij is nogal vlot met een hoop dingen en heeft dus best uitdaging nodig ander gaat ie zich vervelen en klieren) en het is maar 2,5 uur. De leidster zei wel dat er regelmatig moeders huilend aankomen, dus is wel normaal hoor. Maar ikzelf zou hem met een gerust hart achter laten.

@dejzelf, well done girrrrrrrrrl ;)

11. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @Patje, bedankt voor de tip van FF ga morgen eens kijken.

@Zomaar, jouw bentje is ook nog een stuk jonger he. Ze mogen hier vanaf 2 jaar heen. Dan is het alweer een ander kindje, dan laat je hem misschien ook wel makkelijker los.

@Dejzelf, veel succes met testen.

Nou tot morgen! Ik ga zo naar die ongetwijfeld zeer inspirerende cursus :rolleyes: :rolleyes:

12. Niet meer actief

@zomaar: af en toe is het gewoon even nodig om je hart te luchten.. hoeft niet altijd
    gezellig te zijn..dus wees gerust jezelf

@lilly: wat leuk dat ie de psz leuk vond! het is dat danisha nu naar kdv gaat maar anders
    had ik haar ook ingeschreven..

@djezelf: goed hoor! ik laat ook te vaak dingen staan en denk van nou komt wel haha.. en die
    testen heb ik ook nog liggen hier haha.. probeer me nu wel in te houden..

nou ik ga ook weg want heb straks een tupperware party.. we gaan o.a chocolade zoentjes maken maar wat dat nou is? klinkt wel lekker! iedereen fijne avond

13. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.086
    3.869
    113
    Ben een paar dagen lekker naar Frankrijk geweest in een huisje, was heerlijk! Nog niet helemaal bijgelezen, maar een deel.

Ik zal ook nog wat over mezelf vertellen. Ik ben 29 jaar, twee jaar getrouwd, we hebben een dochtertje, Robin, een hond van een half jaar oud, een kat en een cavia. Ik werk parttime in een groot ziekenhuis als secretaresse.

Leuk om eens wat meer te lezen over iedereen.
    Bleeeuuh, ik heb echt een koffer vol troep die ik weer uit moet pakken, spullen opruimen, de was doen etc. Ik denk dat ik het gewoon morgenochtend allemaal in 1 x ga doen, heb er nu geen zin in.

14. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @mistic sun spannend streep is een streep!
    @lauraatje wat een achtelijke buren haha!
    @lilly fijn dat je dat even wist hadden ze wel kunnen vermelden, maar toch blijft het spannend!
    @zomaar kop op he!
    @djezelf erg he die drang om te testen!

ik ben nog steeds niet ongi wel de hele dag al krampen en last van mijn bekken. ga zaterdag testen.

15. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    Hier ben ik weer even, ik heb bijgelezen, ik kan alleen niets onthouden...

IK ben al de hele dag misselijk, duizelig, en heb het warm koud warm koud warm koud...

Morgen jarig...
    Mandy succes zaterdag!

16. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    zo ik kom ook even binne fiesten maar ga zo weer naar bed... ik heb cursus gehad vandaag en zojuist naar de kapper {thuis nij me ouders} dus heb de pijp leeg

wilde ff dit delen;
    waarschijnlijk door naar de volgende ronde hier... vandaag wat oud bloed geconstateerd en werd net wat helderder... verder nog niks spannends ofzo maar alleen bij afvegen {mmm wat een smakelijk details weer!}
    maaruh is dit nu dag 1 van de mensturatie?

pff sorry lady's heb de puf niet om te reageren...
    sorry

xxx

17. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    @verena: alvast gefeliciteerd he, hoop dat je je morgen beter voelt, vier je het ook morgen?

@jo79: precies lekker laten liggen :D

18. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    :)

nummer 3 mag dat hier ook?

of wordt ik verbannen als maartmama hiero :(:

19. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    nou je bent anders goed in stoken he om weer alles op te rakelen en de link van hier bij maart mama s neer te zetten

maar zal duidelijk zijn as jij hier komt kletsen ben ik weg heb geen zin in da geziek allemaal en dan de reactie van een van hun:Er zijn mensen die denken dat ze hun leven op orde krijgen door eerst een kindje te krijgen.
    Maar als ik geklaag tot nu toe lees..... Hmmmzzzz.... ik zeg niks.

*Link verwijderd* en de volgende bladzijdens maar het zal wel in gaan houden da ze me gewoon weg willen pesten

20. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    meiden het s beter als ik opstap want ze blijven bezig nu via pb en hier ook

ga effe naar de markt doei

Deel Deze Pagina