@wenneke, ik heb zo'n gevoel dat dit verhaal al een behoorlijk staartje heeft...als die pb berichten echt heel vervelend zijn dan zou ik de mods inlichten. En anders moet je het gewoon proberen te NEGEREN! Zal moeilijk zijn maar laat je niet zo op de kast jagen. Doe gewoon alsof ze niet bestaan dan is de lol er vast snel vanaf @de rest.....heb niet teruggelezen, nu ff geen tijd. Hier verder nog steeds niks, tot later!
Edit Moderator: tekst verwijderd. Het is niet toegestaan om inhoud van Pb te melden. En jammer om ook in dit topic weer verder te gaan. Maar goed, er is vriendelijk verzocht om op te houden, dus dat zal ik dan ook zeker doen.. Maar wel graag met 2 kanten van het verhaal en niet alleen van 1 kant... Groetjes!
sorry hoor maar ga nu niet even ons topic lopen verkl*te! laat mensen in hun waarde en vooral; val ons niet lastig! wenneke heeft hier niks lelijks gezegd dus zou niet weten waarom ze weg moet gaan! en mensen die alleen maal willen bemoeien moeten hier vooral weggaan! blijkbaar zijn jullie wel erg geintresseerd in wenneke anders "achtervolgede" jullie hun niet! ik ken het hele verhaal niet en ik denk altijd maar; waar er 2 vechten zijn er twee schuld maar alsjeblieft.... goed is goed nou hier niet echt wawie geslapen maja komt goed.... kapper heeft de haren van kyana in een bob geknipt maar schrik vanmorgen wel hoe kort het was... snik...
Anniek, rustig aan hoor! Miekje kwam gewoon even haar kant van het verhaal vertellen, niemand komt jullie topic (zoals jij dat noemt) verkl*te. Aangezien jullie hier ook in betrokken worden is het wel zo eerlijk als jullie je mening baseren op het gehele verhaal en niet alleen Wenneke haar kijk op het hele gebeuren. That's all. Fijne dag verder!
Helaas vanmorgen na de twijfeltest van gisteren toch negatief. Zaterdag is mijn NOD dus misschien ben ik te vroeg in ieder geval nog geen tekenen van een naderende ongi dus hopelijk met geduld wordt het beloond... Nog even volhouden
@de maart mama's die hier schrijven: Misschien spreek ik voor mezelf maar het kan me geen reet schelen wat het verhaal is, wenneke heeft zich bij ons aangesloten omdat ze over een tijdje een 2de kindje wil... Enne waar maak jij je in hemelsnaam druk om? Leef en laat leven en wat mij betreft tot ziens uit onze NORMALE topic over de wens voor een 2de kindje, en nergens anders voor. Dus doei doei
@Mystic sun: Hmmmm. raar kan het soms zijn hé, maar er is nog hoop! @verena: Gefeliciteerd! @Anniek: Ik ben om 23.45 ook zo ongi geworden en heb dat als dag 1 gerekend. Balen zeg, maar ook gezellie mee naar de volgende ronde. Ik schrok ook toen Noah's haren korter was, kreeg zo een spijt en ou zijn lange haartjes weer... maar na een paar dagen was ik er helemaal aan gewend en vond ik het heel leuk, misschien moet jij er ook even aan wennen? @Jo79: Al lekker aan de poets? Klinkt heerlijk zo lekker een paar daagjes er tussen uit! Ik wil ook wel 8) Mijn lang durende weken zijn weer aangebroken Dus we wachten en wachten tot de weer arriveren.... Bah op zoiets stoms wachten.
nou meiden om jullie je rust te geven klets ik maar niet verder aangezien alles tegen me gebruikt wort en de maart mama s hier dus ook weer beginnen veel succes allemaal met klussen oh ja en ja niels heeft heupdisplasie nou en en ze weten niet wat met me hande s nou en en dat mannetje met ze rug zit nou en waar bemoei je je toch mee als wij een 2e willen is dat onze keus
ik ben het hier mee eens. Dames, ook hier even een waarschuwing. Als er onderlinge problemen zijn dit graag bespreken via de pb knop en laten we het hier ontopic houden.
Jeemineeee.......wat een toestand Maar goed...........ehhhhhhh..........ben alles weer kwijt Maar anniek die waarschijnlijk toch ongie is geworden, weet ik nog! Jammer meis! Op naar de volgende wie weet kom ik ook mee binnenkort [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< Waar blijven die toch? @Mystic sun...bah das niet leuk :x Mag ik vragen wat voor test het was die je gisteren gedaan hebt? @Verena; gefeliciteerd!
Jeetje, ben ook ff een ochtendje zwemmen... Wat een gedoe....ben het er helemaal mee eens dat wat daar gebeurt of gebeurt is me geen donder kan schelen dus wenneke, je bent hier gewoon welkom hoor! Laat je niet weg jagen en er gewoon niks op uit doen. Punt uit! Waar er twee vechten hebben er 2 schuld, en wie wat en hoe, dat weten we niet... Oke, dat ben ik ff kwijt, nu on-topic. @mysticsun, vreemd, dat ie nu negatief is, maar nog een paar daagjes en dan weet je meer! @lilly, he nog niks? Wat duurd dat wachten toch irritant lang! Oh, mijn dochter huilt.....ff checken wat er gebeurt is.
@jo79: oh wat heerlijk lekker naar frankrijk.. het uitpakken is altijd het minste he haha @anniek: balen meid maar zou nog even wachten tot het echt doorzet.. wie weet blijf het alsnog uit @wenneke20: gewoon hier blijven meid! maakt me niks uit wat er bij de maart mama's gebeurt.. je typt hier gezellig mee dus blijf dat vooral doen
Dank jullie wel voorde felicitaties! Nee, we zijn vandaag aan het werken (wonen op een binnenvaartschip) dus vandaag lekker mijn gezinnetje. Maar zaterdag en zondag vieen we het. de ene dag voor mijn familie, de andere dag voor de familie van mijn vriend en onze vrienden. Ik heb wat krampjes vandaag. Aniek, dan toch maar op naar de volgende ronde, de eerste dag dat je je oude bloed verloor moet je geloof ik tellen als eerste dag van je nieuwe cylcus.
@Verena, gefeliciteerd! @Mystic Sun, hopelijk krijg je snel meer duidelijkheid! @Wenneke. Ik heb het verhaal niet gelezen, interesseert me ook niet. Ik hoop gewoon dat we hier met z'n allen lekker door kunnen kletsen. Nou, ik ben inderdaad vandaag maar begonnen met opruimen en wassen. Echt niet normaal wat een zooi je mee sleept en op vakantie met een kindje is helemaal een verdubbeling van spullen die je mee moet slepen. Druk aan het solliciteren, want mijn baan is maar tijdelijk. Zo irritant, parttime werk zoeken met een kind. Je moet als vrouw wel werken en het liefst veel kinderen krijgen, maar: - Het valt mij vies tegen wat er parttime te vinden is. - Ik heb al meerdere malen op sollicitatiegesprekken opmerkingen gekregen over het feit dat ik een kind heb en ze door laten schemeren dat ze dat niet zo handig vinden als ze bijv. ziek is of iets dergelijks. - Of ik nou werk heb of niet, ik moet haar naar het kdv laten gaan, want als ik haar er af haal, kan ik weer máánden op een plekje wachten. Dus inkomsten of niet, ik mag toch dat kdv betalen. - Als ik wat vind, moet het wel op die dagen zijn dat ze naar het kdv kan. Ach, ik wou gewoon even klagen hoor...vind het gewoon nogal waardeloos geregeld hier in Nederland voor werkende moeders.
@Jo79, dat is helemaal waar, en 1 van de redenen dat ik dus ben gestopt met werken....... Ik kon er toen ook boos om worden. Ze willen zo graag vrouwen de zorg in hebben? Ik deed een opleiding in de zorg maar, ik mocht bij die opleiding niet minder dan 32 werken. Vaste dagen/tijden kon ik wel vergeten. Misschien dat je dat als vaste medewerker op een afdeling nog voor elkaar kon boksen maar als leerling die maar een half jaar op een afdeling werkt... (ik werkte in het ziekenhuis en moest elke 6 maanden naar een andere afdeling). Dus ik had 2 dagen kdv geregeld en de rest moesten mijn vader en zijn vriendin gaan opvangen en dan manlief op de een of andere manier... Mijn vader werd echter doodziek en overleed. En hoe langer ik zwanger was hoe meer ik dacht.......ik ben GEK! Ik ga toch niet elke week in de stress zitten over hoe en waar en wanneer ik mijn kind ergens kan dumpen Ik denk dat het heel zinvol zou zijn wanneer grotere zorginstellingen interne kinderopvang zouden hebben. Een kdv aan het ziekenhuis/bejaardenhuis etc. Maar.....je zou natuurlijk ook voor een flexibele gastouder kunnen kiezen, of überhaupt voor een gastouder dan zit je niet aan een minimum wat je af moet nemen aan uren. Maar het zal idd wel irritant zijn om een baan te vinden....succes daarmee. Wat voor werk wil je eigenlijk doen?
@JO, helemaal mee eens! @verena, gefeliciteerd! Wat leuk trouwens dat je op een binnevaartschip woont! Is dat goed te doen met kids? Ennuh, misschien brutaal, maar heb je nog leuke foto's? Ben wel benieuwd.. @all, ik snap er niks van, mijn temp blijft rond de 36.5 36.6 schommelen, en ik denk dat ik mijn eisprong toch al wel gehad heb, want ik heb een paar dagen last gehad van steken in mijn zij en nu niet meer. Vraagje, wat is nu vruchtbaarder, dat rauwe eiwit of witte afscheiding?
@anniek vervelend dat je ongi bent geworden, succes i de volgende ronde! @jo succes met soliciteren. @wenneke gewoon lekker blijven kletsen hier, ik heb het allemaal niet terug gelezen want het maakt mij niets uit wat daar gezegt is. als jij hier wilt kletsen dan doe je dat lekker. @maartmama's laat ons lekker verder gaan hier en laat ons met rust, wij hebben er helemaal niets mee te maken! @all nog steeds geen ongi hier!