Dat was een dipstick van de Bayboomshop en die van vanmorgen ook, maar ga nu deze zaterdag testen met de kruidvat testen. Ik hoop maar dat ik nog te vroeg was met testen of zo, deze onzekerheid is ook balen, geen ongigevoel op komst nog dus ik blijf hoop houden, we hebben zo verschrikkelijk ons best gedaan afgelopen maand ook met ovutesten alles prima verlopen. misschien een iets latere innesteling gehad, geen idee? We zullen zien zaterdag en bij weer negatief en geen ongi toch 1x per week blijven testen want we klussen natuurlijk wel verder
@Mystic sun, ik had bij Ruben ook dipstick testen en die bleven heel vaag voor NOD. Uiteindelijk heb ik op dag 32 eindelijk positieg getest met een gewone test van de DA geloof ik, en later met CB digitaal. Probeer nog ff vol te houden tot je NOD als het lukt! Maar ik weet hoe moeilijk dat is hoor! @Verena, @Mandy, snap jou ook. Ik denk niet dat ik nog ga testen voorlopig. Tenzij ik echt verschijnselen ga krijgen en over 2 weken nog niet ongi ben of zo...
Ok dat geeft me gelukkig weer een beetje hoop, ga zaterdag gewoon testen met een normale test van kruidvat die 2 stuks voor 4,99, zijn prima hoor ik overal dus even proberen dan maar.
Natuurlijk is er nog hoop! Het is nog 3 dagen voor je NOD, dus nog alle hoop van de wereld! Wat een dag meiden........ Het regent en regent maar.......de moeder van mijn oppaskindje belde vanmorgen at ze ziek is dus ze kwam hem niet brengen. Ik ben dan gelijk zo onthand he Heb net lekker tv gekeken met mijn zoontje en gesnaaid Doen we nooit eigenlijk dus leek me wel gezellig (ik wil zo graag ongesteld worden )
Oh lilly lijkt me ook heerlijk om een keertje lekker bank te hangen met je kindje en lekker te noepen en thee te drinken... Maar moet nog even wachten want Noah heeft nog niet zoveel geduld Snap dat je vurig zit te wachten op de (alhoewel ik nog steeds voor je hoop dat je ze niet tegen komt en gewoon zodra je een eisprong hebt HOPLA zwanger bent ) @Jo: Hoop dat je snel een leuke job hebt! (en watbetreft jouw verhaal, snap het HELEMAAAAAAAAAAAAAL vandaar ook hier een thuisblijf moeder) @Patje: Het is de rauwe eiwit die je moet hebben (je moet er draaden mee kunnen trekken in ieder geval ) IK BEN ZO BLIJ..... Ik ben net naar een AH XL winkel geweest want daar hebben ze Natusan bedtime in de aanbieding (ik vind die heeeerlijk ruiken!) Laat ik het zo zeggen ik heb 4 pakketen gekocht met daarin: grote badschuim, lotion en een voorlees boekje maal 4 dus. De waarde is nog net geen 60 euro en ik heb 14 euro betaald! Als dat geen koopje is! En hoef heel lang niet meer te kopen! AAAHHHH Noah zwaaide gisteren voor het eerst dag dag, en sinds vandaag zwaait hij ook als ik hem op bedje leg! Pfff wat een smelt momenten! Verder is hij HEEL erg verkouden het zielige schaap, maar mag niet klagen in pas de eerste keer in zijn leven Zo nu ga ik ff as the world turns kijken... Tja je moet iets volgen hé
lilly, Moet je nagaan waar ik met mijnhoofd zit.. overal maar niet op de juiste plek dus... ben een beetje blonT undercover
@zomaar, Ruben was ook tot 11 maanden NOOIT ziek en toen.....pffff....maar ik ga je niet bezorgd maken want misschien dat noah gewoon lekker zo blijft En heerlijk he, ja het wordt alleen maar leuker!
@lilly: nou heb nu wel steeds opgeblazen buik en wat meer afscheiding zeg maar.. maar ja verder voel ik me net als anders.. @zomaar: oh wat lief dat ie zwaaide! en dat is idd goedkoop zeg, dat het uit kan he. Vandaag zijn we met mijn zus en neefje naar Ballorig in assen gweest en daarna naar de mac. Was heel gezellig!
OK, ik ben het zat, overal bollebuiken, kinderwagens met mini mensjes erin. Mensen die verkondigen die zwanger zijn.. Ja ik ben ongeduldig maar ikke wil ook! En ikke wil ook dat mijn lijf eens op houd met mij zo te pesten!
He meiden, sorry heb niet zoveel van me laten horen. Heb het erg druk op 't moment! Ondertussen heb ik 2 pendels gehad waarvan ze beiden zeiden sept.08 zwanger van een meisje en donderdag testen. Ik weet dat je daar niet zoveel aan moet vast klammen maar toch ga je twijfelen als er 2x hetzelfde uitkomt bij 2 verschillende mensen. Eigenlijk zou vandaag mijn test dag zijn (28dagen) maar is negatief, dus zal die donderdag ook wel negatief zijn zeker? Nogsteeds niks van ongi aan te voelen. Ik heb vreselijke melkachtige afscheiding en loopt er letterlijk (soms best veel) uit, zo vies! Wat kan dat zijn dan?! Ik zie dat er meerdere met negative testen zitten & ook niet ongi worden!
@verena, ja en dan valt hier het blad van de postbank in de bus, natuurlijk een foto met een baby op de voorkant Praat je met de buuf verteld ze ff dat het bij de eerste 6 maanden duurde (6 maanden niet ongi toen naar gyn, pilletje gekregen toen gelijk zwanger), maar de 2e was gelijk raak en de 3e was een ongelukje door de pil heen (wel slordig gebruikt en ziek geweest) Ik wil ook 2e gelijk raak Ik wil een kindje in mijn buik En ik wil het NU, NU, NU, NU Ik wil geen negatieve testen meer Ik wil ook geen testen meer kopen maar mini rompertjes, en broekjes, en en en en.....
@LAyla, zou het? Zou het ooooooooooit goedkomen? @Alieke, welcome back dan maar he Enne spannend hoor die pendels! Ik zou er ook de kriebels van krijgen hoor, en je WIL dat ook heel graag geloven natuurlijk, dat is toch logisch! Ik hoop echt voor je dat het zo is hoor, nog 2 nachtjes slapen.....
Lilly; JAAAA LAAT HET ONS OOK METEEN RAAK ZIJN, WIJ VERDIENEN HET ALLEMAAL. Maare, als de test NU negatief is dan kan die donderdag toch niet positief zijn? Of is er nog hoop? Btw niemand last gehad van die melkachtige afscheiding dat er zo uitloopt alsof je in je broek staat te piesen? Getvverrrr...
kan wel, geen bloed = moed. ik zou niet morgen al testen maar echt pas donderdag of vrijdag. HCG verdubbelt elke 2 dagen. Dus nog ff geduld. Er zijn meerdere vrouwen die pas 3 of 4 dagen NA nod posi testen. Heel soms zelfs nog later. Misschien heb je deze maand gewoon een langere cyclus.